Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@11:06:35 GMT

دوری سه ماهه مهاجم اتلتیکومادرید از میادین

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۵۸۰۴

دوری سه ماهه مهاجم اتلتیکومادرید از میادین

دیگو کاستا مهاجم اسپانیایی اتلتیکو مادرید باید به دلیل مصدومیت از ناحیه ستون فقرات تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"، دیگو کاستا در تمرینات دیروز اتلتیکومادرید حاضر نبود تا مشخص شود این مهاجم اسپانیایی دچار مصدومیت شده است. کاستا که پیش از این از ناحیه گردن دچار مصدومیت شده بود حالا دوباره مشکلی مشابه برایش پیش آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به نظر می رسد که دیگو کاستا دچار یک مشکل بزرگ از ناحیه ستون فقرات و کمر شده است؛ موضوعی که این مهاجم اسپانیایی را مجبور به انجام عمل جراحی خواهد کرد.

 

کاستا طی روزهای آینده تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت و احتمالاً پس از آن سه ماه از میادین به دور خواهد بود. سال ۲۰۱۹ را باید برای این مهاجم ۳۱ ساله پایان یافته بدانیم و او احتمالاً از فوریه سال ۲۰۲۰ دوباره در ترکیب اتلتیکو مادرید قرار خواهد گرفت؛ موضوعی که قطعاً نمی تواند خبر خوبی برای دیگو سیمئونه باشد که حساب ویژه ای روی این بازیکن در این مقطع حساس فصل باز کرده بود.

اتلتیکو مادرید دیگو کاستا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید دیگو کاستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۵۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا مصرف استامینوفن در دوران بارداری برای نوزادان خطرناک است؟

برای زنان باردار، استامینوفن همواره برای کاهش تب و تسکین درد، گزینه بی خطری در نظر گرفته می شد. اما نتیجه مطالعه ای که اخیرا انجام شده است، چیز دیگری نشان می دهد. در این پژوهش، محققان به رابطه بین مصرف استامینوفن (با نام تجاری تایلنول) در دوران بارداری و اختلال در گفتار کودکان پرداختند.

به گزارش روزیاتو، دکتر مگان وودبری، مسئول این پژوهش توضیح داد: «مصرف زیاد استامینوفن در دوران بارداری، به ویژه در سه ماهه سوم، با اختلال در بیان واژگان و جملات کوتاه در ۲ سالگی مرتبط است.»

این کودکان در ۳ سالگی، نمرات پایین تری در مقیاس ارزیابی گفتار و زبان کسب کردند. محققان همچنین دریافتند که مصرف بیش از حد استامینوفن در سه ماهه سوم بارداری، احتمال کسب نمرات زیر ۲۵ درصد را در پسران برای صحبت کردن با جملات کوتاه را افزایش می دهد.

در حالی که این اطلاعات برای والدین آینده یا کسانی که می خواهند باردار شوند مهم است، اما به این معنا نیست که باید مصرف استامینوفن را متوقف کنید یا اگر در دوران بارداری استامینوفن مصرف کرده اید نگران مشکلات گفتاری نوزاد خود باشید.

دکتر وودبری توضیح داد: «تب شدید یا درد شدید نیز می تواند بر تکامل جنین تأثیر منفی بگذارد. به همین دلیل تایلنول می تواند و باید در صورت نیاز در دوران بارداری مصرف شود – اما شاید برای درد و ناراحتی های جزئی بهتر باشد از مصرف آن خودداری کنید.»

آیا باید در دوران بارداری مصرف استامینوفن را متوقف کنید؟

استامینوفن در شرایطی که فرد باردار تب دارد، بسیار مفید است. تب در دوران بارداری می تواند باعث بیماری سریع مادر و نوزاد شود و در چنین شرایطی مصرف استامینوفن کاملاً درست است. اما معمولاً استامینوفن برای درد توصیه نمی شود.

اگر در سه ماهه سوم درد داشتید، حمام آب گرم برای آرامش رحم، توصیه می شود و برای درد مفاصل و کمر، یوگا و طب سوزنی مفید هستند.

یافته های این مطالعه به این معنی نیست که استامینوفن قطعاً باعث تأخیر در گفتار یا اوتیسم می شود. تا به امروز، تحقیقات علمی نتوانسته اند یک علت واحد را برای هیچ کدام از این موارد شناسایی کنند.

با این حال، دقت در میزان مصرف استامینوفن در دوران بارداری مهم است. تنها پزشک شما جزئیات بارداری فردی شما را می داند. دارویی که برای یک دوست یا همکار تجویز شده، ممکن است بسته به سابقه پزشکی و جزئیات بارداری شما، برای شما ایمن نباشد. به عنوان یک قاعده کلی، همیشه قبل از مصرف هر دارویی با پزشک خود مشورت کنید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آیا مصرف استامینوفن در دوران بارداری برای نوزادان خطرناک است؟
  • پای شکسته در دست جهانبخش! (عکس)
  • بازگشت ترنت الکساندر آرنولد به میادین در بازی با منچستریونایتد
  • بازگشت تامی آبراهام به ترکیب رم هم‌زمان با مصدومیت یک ماهه سردار آزمون
  • وزیر نفت: پالایشگاه جمع‌آوری گاز‌های میادین نفتی غرب کشور افتتاح می‌شود
  • پالایشگاه‌ جمع‌آوری گازهای میادین نفتی غرب کشور بزودی افتتاح می‌شود
  • به زودی پالایشگاه جمع‌آوری گاز‌های مشعل به بهره‌برداری می‌‌رسد
  • مومن با تقوا پیشه کردن راه وحدت را پیش گرفته و از اختلاف دوری می کند
  • ثبت بیش از یک میلیون تردد در سطح راه‌های مواصلاتی ملایر
  • الاتحاد دنبال جایگزینی ساویچ با فلیپه