Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@21:15:27 GMT

نیم میلیون تن آرد روستایی توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۵۸۲۹

نیم میلیون تن آرد روستایی توزیع شد

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: نیم میلیون تن آرد روستایی در شش ماهه نخست امسال توزیع شد. ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰ اقتصادی کشاورزی نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسین شیرزاد اظهار داشت: در شش ماهه نخست سال جاری رقمی بالغ بر 424378 تن آرد خبازی در مناطق روستایی 32 استان کشور توزیع گردید.

حوزه آرد و نان استان مرکزی نیازمند سیاست‌های کارآمدترهمدان| با وجود افزایش نرخ آرد قیمت نان ثابت ماندبسیاری از روستاهای مرکز خراسان شمالی با مشکل «کمبود آرد» روبه‌رو هستند
 شیرزاد با بیان اینکه علت نمودار کاهشی توزیع آرد روستایی، بیش از هر چیز به موضوع ورود بخش خصوصی به عرصه توزیع آرد باز می‌گردد، خاطرنشان کرد: این در حالی است که طی همین مدت در 12 استان کشور شامل اصفهان، خوزستان، بوشهر، هرمزگان، کرمان، قزوین، کهگیلویه و بویراحمد چهارمحال و بختیاری و جیرفت و کهنوج در مجموع شاهد رشد 8 درصدی توزیع آرد خبازی بین ساکنین سکونتگاههای روستایی کشور بوده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد: در نیمه نخست سال گذشته، توزیع آرد روستایی به میزان 445045 تن صورت پذیرفته و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری سرجمع آرد توزیعی در روستاها، به اندازه سال قبل انجام گیرد.انتهای پیام/ R1342/P/S7,83/CT12 واژه های کاربردی مرتبط کالاهای اساسی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کالاهای اساسی کالاهای اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۵۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی برداشت بیش از ۹۰ هزار تن گندم در میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز مهاباد، امسال بیش از ۱۸ هزار و ۶۱۹ هکتار از اراضی این شهرستان زیر کشت این محصول رفته است و پیش بینی می شود بیش از ۹۳ هزار تن محصول از این اراضی برداشت شود.

رضا مقدم افزود: با هدف افزایش عملکرد محصول، ۴۰ تن بذر مادری و ۱۰ تن بذر پرورشی گندم جهت کشت در بین کشاورزان پیشرو میاندوآب توزیع شده است.

او ادامه داد: با نظارت کارشناسان جهاد کشاورزی ۱۷۴ هکتار از مزارع گندم به کشت بذر مادری و ۲۶ هکتار نیز به کشت بذر پرورشی اختصاص یافته و ۹۴۲ تن بذر گواهی شده گندم در بین کشاورزان شهرستان توزیع شده است.

مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب اظهار داشت: تاکنون در ۱۵ هزار و ۳۶۰ هکتار از مزارع گندم با علفهای هرز پهن برگ و کشیده برگ و در چهار هزار و ۵۵۱ هکتار از مزارع گندم با آفت سن غلات در مرحله مادری مبازره انجام گرفته است.

 

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۰۰ تن آرد تشویقی بین ۴۹۵ واحد خبازی
  • توزیع بیش از ۱۰۰ هزار تن انواع نهاده دامی و کشاورزی
  • ۵۲ میلیون و ۸۸۵ هزار لیتر سوخت در روستا‌های لرستان توزیع شد
  • پیش بینی برداشت بیش از ۹۰ هزار تن گندم در میاندوآب
  • توجه به گسترش کشاورزی دانش‌بنیان، زمینه صادرات مازاد نیاز داخلی را فراهم می‌کند
  • برق ۲۸ روستا مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان پایدار شد
  • برق ۲۸ روستا مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان پایدار شد
  • پایدار شدن برق ۲۸ روستا در جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۳۴ هزار تن آرد خانه پزی در بین روستائیان لرستان
  • اولویت نخست آموزش و پرورش تامین نیروی انسانی است