Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@13:12:01 GMT

پوشش زنده| دیدار عراق - ایران آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۵۸۳۰

پوشش زنده| دیدار عراق - ایران آغاز شد

دیدار تیم‌های ملی عراق و ایران در مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ چین با سوت داور سریلانکایی آغاز شد. ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۱ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های ملی فوتبال عراق و ایران، در گروه C مرحله دوم انتخابی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت‌های 2023 چین از ساعت 17:30 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه بین‌المللی امان، اردن به مصاف هم رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب تیم ملی عراق: محمد حمید، ربین سولاقا، احمد ابراهیم، سعد ناطق، علاء مهلاوی، علی عدنان، صفا هادی، امجد عطوان، بشار رسن، همام طارق و مهند علی.

ترکیب تیم ملی ایران: علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مرتضی پورعلی‌گنجی، رامین رضاییان، میلاد محمدی، احمد نوراللهی، امید ابراهیمی، محمد محبی، مهدی طارمی، مسعود شجاعی و سردار آزمون.

داور: گریشانتا دیلان پررا

این خبر تکمیل می‌شود...

R35347/P/S3,27/CT7 واژه های کاربردی مرتبط جام جهانی قطر فوتبال تیم ملی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جام جهانی قطر فوتبال تیم ملی جام جهانی قطر فوتبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۵۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز ایران در انتخابی جام جهانی ووشو

ملی‌پوشان ایران در روز نخست انتخابی جام جهانی ووشو، به ۶ مدال طلا، یک نقره و ۳ برنز دست یافتند.

به گزارش ایسنا، روز نخست رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح امروز (چهارشنبه - ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در چین آغاز شد و ملی‌پوشان ایران در پایان روز نخست، ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز به دست آوردند.

در بخش ساندای رقابت‌های امروز صدیقه دریایی در وزن ۶۵- کیلوگرم زنان، شهربانو منصوریان در وزن ۷۵- کیلوگرم زنان و معین تقوی در وزن ۹۰ کیلوگرم مردان به مدال طلا رسیدند. در بخش تالو هم مصطفی حسن‌زاده در فرم نن‌گوئن، زهرا کیانی در فرم چانگ‌چوان و هلیا اسدیان در فرم نن‌گوئن به مدال طلا رسیدند.

شاهین بنی‌طالبی در فرم نن‌گوئن نقره گرفت، زهرا جلیلی (۲ مدال برنز) در فرم‌های چانگ‌چوان و گوئن‌شو و هلیا اسدیان در نان‌چوان دو مدال برنز در تالو بدست آوردند.

امروز همچنین سهیلا منصوریان در وزن ۶۰- کیلوگرم یک برد و یک باخت کسب کرد، محمدرضا ریگی در وزن ۸۵- کیلوگرم نماینده اردن را مغلوب کرد و سهیل موسوی در وزن ۷۵- کیلوگرم در مبارزه با «سعد بوجکا» دارنده مدال نقره جهانی از مراکش پیروز شد.

همچنین در پیکارهای بخش تالو حسین قبله نما در چانگ‌چوان، زهرا کیانی در فرم جین‌شو، شاهین بنی‌طالبی‌ و مصطفی حسن‌زاده در نن‌دائو موفق به کسب مدال نشدند.

فردا (پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌) نیز مسابقات تالو پیگیری می‌شود و هر ۶ نماینده ایران با حریفان خود در فرم‌های مختلف رقابت خواهند کرد. همچنین در بخش ساندا هم محسن محمد سیفی، علی خورشیدی، سهیل موسوی و محمدرضا ریگی به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتخابی جام جهانی ووشو| ایران به طلای دوئلین تالو مردان رسید
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ طلای دوئلین تالو مردان‌ به ایران رسید
  • انتخابی جام جهانی چین/ درخشش مدال طلا بر گردن علی خورشیدی
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ نشان طلا بر گردن ریگی و سیفی
  • ۶ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • شهربانو منصوریان طلایی شد
  • آغاز انتخابی جام جهانی ووشو از امروز در چین با حضور ۳۸ کشور
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • اعلام ساعت دو دیدار تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد