Web Analytics Made Easy - Statcounter

فراکسیون وفاداری به مقاومت وابسته به حزب الله لبنان، امروز پنجشنبه با صدور بیانیه ای تاکید کرد باید نظم به نهادهای دولتی بازگردد زیرا رویارویی با بحران اقتصادی و مالی نیازمند همکاری است.

این در حالی است که امروز بانک ها و دانشگاهها در لبنان تعطیل بود و بانک ها فردا را نیز تعطیل اعلام کرده اند.

از زمان آغاز ناآرامی های در لبنان از شامگاه 25 مهر ماه (17 اکتبر) تا کنون بانکها بیشتر تعطیل بوده است و فقط در هفته سوم چند روز فعالیت خود را از سر گرفتند که با سیل عظیم مشتریان وسپرده گذاران روبه رو شدند تا جایی که انبوه جمعیت در برخی شعب موجب برخوردهایی بین مشتریان و کارمندان بانک شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان بانک مرکزی در پی اعمال محدودیت هایی در برداشت از سپرده ها، به سپرده گذاران اطمینان داده است که اموال آنان محفوظ است.

کمبود دلار در لبنان موجب بروز برخی مشکلات از جمله در بخش سوخت شده است زیرا واردات سوخت با دلار انجام می گیرد و کمبود آن عدم قدرت خرید سوخت و در نتیجه تعطیلی بسیاری از جایگاههای سوخت رسانی در پایتخت را به دنبال داشته است.

برچسب‌ها فراکسیون وفاداری حزب الله لبنان تظاهرات اعتراضی مقاومت پروندهٔ خبری اعتراض‌های مردمی در لبنان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فراکسیون وفاداری حزب الله لبنان تظاهرات اعتراضی مقاومت فراکسیون وفاداری حزب الله لبنان تظاهرات اعتراضی مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۵۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادارات اهواز و کارون تعطیل شد+ جزئیات

به گزارش تابناک، ادارات در شهرستان‌های اهواز و کارون برای روز دوشنبه تعطیل اعلام شد در حالیکه بانک‌ها و دستگاه‌های خدمات رسان دایر هستند.

به گزارش انتخاب، بر اساس اعلام استانداری خوزستان و بنا بر تصمیم ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران خوزستان با توجه به شرایط جوی ادارات اهواز و کارون به غیر از دستگاه‌های خدمات‌رسان و بانک‌ها در روز دوشنبه ۶ فروردین ماه تعطیل شد.

به نظر می‌رسد این تعطیل به علت بارندگی‌های امروز و باقی ماندن آب در سطح معابر و همچنین پیش‌بینی بارش‌های شدید برای روز دوشنبه صورت گرفته است.

منبع: انتخاب

دیگر خبرها

  • نرخ جدید سود سپرده های بانکی در سال جاری + جزئیات
  • نرخ حق الوکاله سپرده های مدت دار بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • نرخ حق‌الوکاله سپرده‌های مدت دار بانک کشاورزی در سال 1403 اعلام شد
  • سود بانکی سال ۱۴۰۳ چقدر است؟/ بیشترین سود سپرده در کدام بانک پرداخت می‌شود
  • بادامچیان: مجلس دوازدهم یک مجلس پرهیاهو خواهد بود /ائتلاف شانا و پایداری در مرحله دوم تاثیری در انتخابات ندارد
  • این بازار گزینه مهم سرمایه‌گذاران در سال ۱۴۰۳!
  • این بازار سال ۱۴۰۳به گزینه مهم سرمایه‌گذاران بدل شد / کدام بازار سود بیشتری دارد؟
  • شورای وحدت به‌دنبال تشکیل فراکسیون وحدت در مجلس است
  • بیشترین سود سپرده در کدام بانک پرداخت می‌شود /سود 100 میلیون سپرده چقدر است؟
  • ادارات اهواز و کارون تعطیل شد+ جزئیات