Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مجتبی حاجیان معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این پروژه به منظور افزایش ایمنی و بهسازی محور کیانمهر – ماهدشت به طول ۵.۵ کیلومتر توسط این اداره کل آغاز شد.

وی اظهار داشت:  فاز اول این طرح به طول  ۲.۵کیلومتر در محدوده  کیانمهر به فرودگاه پیام امروز بهره برداری رسید و مابقی آن در دست اقدام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه روشنایی این مسیر با نصب ۵۳ تیر برق تامین شد و ادامه این پروژه تا ماهدشت نیز به طول سه کیلومتر با پیشرفت فیزیکی بیش از ۴۰ درصد در حال انجام است .

حاجیان اعتبار این پروژه را ۴۰ میلیارد ریال  ذکر کرد  که از محل اعتبارات استانی تامین شده است.

محور کیانمهر - فرودگاه بین المللی پیام کرج یکی از مسیرهای پرتردد در استان البرز محسوب می شود.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برق رسانی استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برق رسانی استان البرز سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برق رسانی استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۵۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه ویژه دولت برای رفع عقب ماندگی های بخش آب در مازندران

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد برار زاده صبح پنجشنبه در جلسه با مسؤولان رامسر افزود: عقب ماندگی آب در روستاهای مازندران زیاد بوده ولی توجه خاصی دولت سیزدهم به حل این موضوع داشته است.

وی گفت: در گام اول ۱۰ هزار و فاز دوم محرومیت زدایی ۷ هزار و ۵۰۰ روستا در دستور کار قرار گرفت و اقدامات خوبی در روستاهای بخش مرکزی و دالخانی در حال اجرا است.

برادرزاده یادآور شد: ارتقای تصفیه خانه آب میجران در دستور کار قرار دارد و افزایش ذخیره مخزن آب سبب پایداری خواهد شد.

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران گفت: ۱۲ پروژه آب در شهرستان رامسر اجرا شده است و اولویت بندی در اجرای پروژه‌ها و اصلاح شبکه از بند ی تبصره ۱۵ انجام می‌شود.

وی گفت: در حال حاضر ۳۰ درصد آب استان در حال پرت است و بالای ۵۰ میلیارد تومان پیمانکاران مشغول پروژه‌های آب در استان مازندران هستند و ادامه آن نیازمند اعتبارات است.

وی گفت: ۴۹ درصد از سهام آب و فاضلاب مازندران مربوط به شهرداری هاست و پروژه‌های آبی با همت شهرداران و بر اساس تفاهم نامه با آب و فاضلاب اجرایی شد.

کد خبر 6081662

دیگر خبرها

  • معرفی مسئول جدید بسیج اساتید دانشگاه پیام نور استان البرز
  • توجه ویژه دولت برای رفع عقب ماندگی‌های بخش آب در مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی
  • مقاوم سازی حدود ۷۰ درصد واحدهای مسکونی روستایی البرز
  • تکمیل پروژه‌های عمران شهری «دیلم » تسریع می‌شود
  • توجه ویژه دولت برای رفع عقب ماندگی های بخش آب در مازندران
  • رفسنجان، طولانی ترین مسیر کاروان پیاده روی صادقیه در کشور را اجرا می کند
  • پیام استاندار البرز به مناسبت روز ارتش
  • گوشت، شکر و برنج دولتی افزایش قیمت نداشته است
  • باند دوم اصفهان به اردستان و کمربندی کمشچه در دست احداث است