Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@23:38:11 GMT

هواشناسی قزوین نسبت به کاهش دمای هوا هشدار داد

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۵۹۲۹

هواشناسی قزوین نسبت به کاهش دمای هوا هشدار داد

در اطلاعیه شماره ۲۱ اداره کل هواشناسی قزوین آمده است: براساس نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌ای با نفوذ توده هوای سرد و استقرار آن تا اواسط هفته آینده و همچنین فعالیت سامانه بارشی، برای ۲ روز آینده در نیمه شمالی استان (به ویژه ارتفاعات) شاهد کاهش محسوس دما، بارش برف و باران به همراه پدیده مه و وزش باد شدید خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس، با کاهش دمای هوا تا ۱۲ درجه سانتیگراد، یخبندان شبانه، لغزندگی سطح جاده‌ها و کاهش دید افقی از دیگر پیش‌بینی‌های اداره کل هواشناسی قزوین است.

این اداره کل همچنین شهروندان را به صرفه‌جویی در مصرف حامل‌های انرژی، احتیاط در رانندگی با توجه به لغزندگی سطح جاده‌ها، به خصوص در گردنه‌ها توصیه کرده است.

برچسب‌ها هواشناسی استان قزوین کاهش دما

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هواشناسی استان قزوین کاهش دما هواشناسی استان قزوین کاهش دما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۵۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان آفتابی میهمان روز‌های بهاری استان قزوین 

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، مریم بهروزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: خروجی مدل‌های هواشناسی نشان می‌دهند که پایداری جو حداقل تا اواسط هفته آینده در سطح منطقه ادامه دارد.   وی افزود: دیروز وزش باد‌های شمالی را در استان داشتیم که در کانال هیا بادی همچون کوهین و تاکستان سرعت وزش باد بیشتر بود.   کارشناس هواشناسی استان گفت: از امروز تا اواسط هفته آینده جریانات شمالی است ولی از سرعت وزش باد‌های کاسته می‌شود، به لحاظ دمایی هم در این مدت شیب ملایم افزایش دما را خواهیم داشت.

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید در برخی استان ها
  • هشدار زرد هواشناسی برای این استان‌ها طی ۲ روز آینده
  • هشدار سازمان هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید در برخی استانها
  • آسمان آفتابی و جوی پایدار در استان قزوین
  • آسمان مازندران تا اواسط هفته آینده صاف و آفتابی
  • آسمان آفتابی میهمان روز‌های بهاری استان قزوین 
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل تا هفته آینده
  • هشدار هواشناسی؛ تشدید بارندگی در این استان‌ها
  • دمای هوای خراسان رضوی خنک می‌شود