Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رضا اردکانیان عصر پنجشنبه در جلسه ستاد احیای دریاچه ارومیه با بیان اینکه در حوزه صنعت مجوز استفاده از آب زیرزمینی به جای آب سطحی داده شده است افزود: ختصاص آب برای بخش صنعت نیز در دستور کار قرار دارد و تخصیص ۱۰ درصد از آب ناشی از انسداد  چاه‌های غیرمجاز به این بخش نیز به‌زودی ابلاغ می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اگر نتوانیم در عرصه احیای دریاچه ارومیه و دیگر تالاب‌ها موفق نباشیم، نمی‌توانیم به اقدامات کلان نظیر سدسازی افتخار کنیم.

وی با اشاره به بازدید امروز از طرح انتقال آب از کانی سیب به دریاچه ارومیه افزود: این طرح تاپایان سال مالی جاری به بهره برداری  می رسد که با افتتاح آن تحول عظیمی در وضعیت فعلی دریاچه ارومیه ایجاد می شود.

اردکانیان با تاکید بر مدیریت مصرف آب در حوزه کشاورزی به خصوص در حوزه آبریز دریاچه ارومیه عنوان کرد: در  این زمینه اصلاح الگوی کشت از جمله مهمترین اقداماتی است که باید مورد توجه قرار گیرد و برای آن برنامه‌ریزی شود.

کد خبر 4772476

منبع: مهر

کلیدواژه: رضا اردکانیان وزارت نیرو دریاچه ارومیه بوشهر یوم الله 13 آبان زلزله شهرکرد راهپيمايي 13 آبان ایلام گرگان تئاتر کودک و نوجوان بیرجند قزوین شیراز هفته وحدت سفر استانی پدافند غیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۵۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط تحقق شعار سال نظارت و بازرسی بر بازار است

بختیار خلیقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نظارت و بازرسی مدون از سطح بازار بستر حمایت از کالاهای داخلی و رشد تولید را به دنبال دارد.

وی افزود: در تحقق شعار سال، مشارکت مردم نقش بسیار تعیین کننده‌ای دارد و جهش تولید و شاخص‌های اقتصادی تسریع می‌شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان با اشاره به شعار سال ۱۴۰۳ که توسط مقام معظم رهبری به نام سال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری کرده‌اند، یادآور شد: بیش از ۱۰ سال است که مقام معظم رهبری شعارهای سال را اقتصادی نامگذاری کردند و همانگونه که فرمودند یکی از مسائل اصلی کشور اقتصاد است و همه ما وظیفه داریم در این رابطه تلاش بیشتری داشته باشیم.

خلیقی بیان کرد: رسالت تنظیم بازار در راستای تحقق شعار سال به وضوح مشهود است و باید در بحث بازار و کالاهای اساسی و تنظیم بازاری به جد ورود پیدا کنیم.

وی یادآور شد: در مجموعه صمت کردستان در راستای تحقق شعار سال با تدوین سند راهبردی اهداف، برنامه عملیاتی، مشکلات و الزامات اجرایی ورود پیدا کرده‌ایم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: در سال جاری در بعد صنعت رشد تولید ۸ درصد، معدن رشد ۱۳ درصد و در حوزه تجارت نیز رشد ۲۳ درصد در هدف کمی اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان گنجانده شده است.

خلیقی گفت: شفاف سازی کالاها، نظارت عالی بر قیمت گذاری ها و توزیع مناسب کالاهای اساسی مورد نیاز شهروندان از جمله رسالت‌های تنظیم بازار است.

کد خبر 6081229

دیگر خبرها

  • تذکر رئیس قوه قضائیه درباره پرهیز از صدور قرار تامین منتهی به بازداشت (فیلم)
  • لزوم فرهنگ سازی مناسب برای مشارکت مردم در احیای دریاچه ارومیه
  • آخرین وضعیت دریاچه ارومیه
  • تصاویر زیبا و چشم‌نواز از حال خوب دریاچه ارومیه + عکس
  • ۶۰۰ هزار مترمکعب تصفیه خانه وارد مدار شد/آبرسانی به ۵۰۰۰ روستا
  • کاری از سوی دولت برای دریاچه ارومیه صورت نگرفته/ با دو میلیارد متر مکعب آب هم می‌شود در دریاچه قایق‌سواری کرد/ پایان تابستان معلوم می‌شود
  • شرط تحقق شعار سال نظارت و بازرسی بر بازار است
  • سلاجقه: امیدواریم روند بهبود دریاچه ارومیه مستمر باشد
  • سلاجقه: وضعیت دریاچه ارومیه مناسب است
  • آخرین وضعیت دریاچه ارومیه |‌ ویدئو