Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست سراسری روابط عمومی های این وزارتخانه ارتقای جایگاه روابط عمومی ها را در مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مورد تأکید قرار داد و گفت : باید روابط عمومی در سطحی باشد که در ارتباط مستقیم با مدیر یا رییس سازمان بوده و از این طریق مدیران روابط عمومی بتوانند از کارایی لازم برخوردار شوند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرگزاری آریا، وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در این نشست که در سالن همایش های تلاش برگزار شد افزود: شنیدن دقیق، دیدن درست همه واقعیت هایی که در جامعه می گذرد با انتقال اطلاعات برای حوزه هایی که نیاز به تصمیم گیری دارند بر عهده روابط عمومی ها است. بنابراین برای داشتن یک سازمان قوی روابط عمومی ها باید فعالانه عمل کنند.
وی در این نشست روابط عمومی را چشم و گوش سازمان ها عنوان کرد که باید با برقراری ارتباط صحیح با جامعه وسیعی که جامعه هدفشان محسوب می شود نیازهای آنها را به موقع، دقیق و منصفانه با رعایت اخلاق و رفتار حرفه ای انتقال دهند .
وزیر تعاون وظیفه روابط عمومی ها را انتقال صحیح دارایی های ارزشمند دانست و افزود : افزایش سرمایه های اجتماعی و همچنین اعتماد و امید اجتماعی از جمله مواردی است که امروزه باید مورد توجه روابط عمومی ها قرار گیرد .
شریعتمداری با اشاره به ظرفیت های زیادی که در بخشها و زیرمجموعه وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی وجود دارد خاطرنشان کرد : امروزه روابط عمومی ها باید با اعتماد سازی، عملکرد مثبت سازمان ها را اطلاع رسانی و شفاف سازی کنند.
وی با اشاره به وضعیت حساس جامعه با توجه به هجمه های رسانه های غربی خاطرنشان کرد: امروزه با گسترش رسانه ها و شبکه های اجتماعی شناخت این رسانه ها توسط روابط عمومی ها و استفاده از این ظرفیت ها و تبدیل آن به فرصت در راستای اطلاع رسانی دقیق از جمله ضرورت ها به شمار می آید.
شریعتمداری روابط عمومی را به منزله چراغ راه و هدایتگر برشمرد و خاطر نشان ساخت: بر اساس فلسفه وجودی و مأموریت روابط عمومی به عنوان حلقه واسطه مردم و سازمان ها در امر حفاظت و صیانت از حقوق و منافع هر دوگروه لازم است رویکرد و کارکرد روابط عمومی معطوف به افزایش توان علمی، عملی و پرداختن به امر آموزش و استمرار در امر یادگیری و مهارت افزایی به ویژه در مقوله سواد رسانه ای باشد.
شریعتمداری روابط عمومی ها را به مجرای اصلی انتقال اطلاعات واقعی جامعه به مدیران با هدف رفع نقاط ضعف عنوان کرد و افزود : پاسخگویی به شبهات با بهره گیری از ابزارهای مختلف از جمله وظایف روابط عمومی ها است.
وزیر تعاون همچنین توجه به موضوعات اخلاقی را یکی از ارکان مهم در حوزه روابط عمومی های مطرح کرد و گفت: رابطه درست با جامعه خبری و رسانه ای کشور امری ضروری است که باید بیش از پیش بدان توجه داشت .
وی پیشنهاد تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی ها در استان ها را یک اقدام بسیار ارزشمند دانست واظهار داشت: توجه به رضایتمندی مردم به افزایش اعتماد عمومی در جامعه منجر خواهد شد. اگر کارهای انجام شده درست به مردم منتقل شود رضایتمندی افزایش خواهد یافت و با تشکیل این شورا در استان ها این امر تحقق خواهد یافت.
شریعتمداری افزود: تمرکز گرایی در فعالیت های مربوط به حوزه اطلاع رسانی، تبلیغات و موضوعات فرهنگی بسیار مهم است و روابط عمومی وزارتخانه و همه سازمان های تابعه باید به عنوان یک کل منسجم و یک پیکر واحد برای انجام فعالیت های اخلاق مدار هدایت شود .
گفتنی است، نشست سراسری روابط عمومی های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور روابط عمومی های تمامی سازمان های تابعه از جمله بانک رفاه کارگران در سالن همایش های تلاش برگزار شد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۶۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنی با حوزه‌های علمیه نشانه کارآمدی این نهاد مردمی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر اسماعیلی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره با فرا رسیدن اول اردیبهشت ماه روز آغاز ثبت نام حوزه‌های علمیه خواهران، اظهار داشت: دشمنی با حوزه‌های علمیه یک مسئله قدیمی است و بعد از انقلاب هم بیشتر شده است و این نشان از کارآمد بودن و تأثیر حوزه‌های علمیه در جامعه است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر به نقش بی بدیل حوزه‌ها در جامعه اشاره و خاطرنشان کرد: جامع‌ترین اثر حوزه در کلام مقام معظم رهبری آمده است که نقش حوزه را منحصر به فرد می‌داند و آن، فهم و دریافت سبک زندگی اسلامی از متون دینی و تبلیغ آن در جامعه است.

عالمان دینی مرزداران سبک زندگی اسلامی هستند

وی با توجه به روایات لزوم تفقه و فضیلت علوم و معارف اسلامی، تاکید کرد: مردم به خاطر مشغله‌های گوناگون فرصت فهم عمیق از دین را پیدا نمی‌کنند و این حوزه است که با تربیت عالمان دینی که مرزداران اعتقادات و سبک زندگی اسلامی هستند فهم عمیق دینی را در جامعه ترویج می‌کنند و اگر حوزه‌های نبود دین منزوی می‌شد.

حجت الاسلام اسماعیلی با تاکید بر مطالعه تاریخ حوزه از سوی فرهیختگان و جوانان، افزود: با هیچ علمی مانند علوم حوزوی اصیل ستیزه جویی نشده و معمولاً در طول تاریخ علما آماج حملات بدخواهان و طاغوت‌ها بوده‌اند که شرح آن بسیار طولانی است.

امام جمعه موقت بوشهر گفت: ثبت نام حوزه‌های علمیه خواهران در سراسر کشور آغاز شده است و علاقه‌مندان به تحصیل در این نهاد مقدس می‌توانند با مراجعه به سایت حوزه علمیه خواهران نسبت به دریافت و مطالعه دفترچه راهنمای پذیرش و ثبت نام اقدام کنند.

کد خبر 6083975

دیگر خبرها

  • ارتقای رفاه کارگران با اصلاح چند ماده قانونی و اجرای برنامه‌های ایمنی
  • مردمی سازی موضوع سلامت یک ضرورت است
  • ۱۲۰ هزار نخبه جامعه کارگری در ۳ سال اخیر شناسایی شدند
  • شناسایی ۱۲۰ هزار نخبه جامعه کارگری در ۳ سال اخیر
  • لزوم اجرای برنامه های فرهنگی با محوریت کتاب و کتابخوانی
  • ترویج فرهنگ کتابخوانی نیاز امروز جامعه است
  • ضرورت اشاعه فرهنگ مشارکت مردمی در اقتصاد
  • اداره کار و تعاون شهرستان دامغان به فیبرنوری مخابرات مجهز شد
  • دشمنی با حوزه‌های علمیه نشانه کارآمدی این نهاد مردمی است
  • نهادینه‌سازی جایگاه مشاوره و روانشناسی در جامعه ضروری است