Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@02:30:15 GMT

دومین گل ملی نوراللهی؛ زیبا و دلچسب

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۶۰۹۰

دومین گل ملی نوراللهی؛ زیبا و دلچسب

احمدرنوراللهی در هفتمین بازی اش با لباس تیم ملی ایران دومین گل ملی اش را به ثمر رساند؛ گلی که باعث شد نتیجه بازی در دقیقه 25 مساوی شود.

به گزارش" ورزش سه " شماره 6 تیم ملی ایران که در این بازی در کنار امیدابراهیمی در خط میانی بازی کرد. در حالی که بازی با فشار عراقی ها شروع و خیلی زود دروازه تیم ملی ایران توسط مهند علی باز شد ، تیم ملی آرام آرام بر بازی مسلط شد و در دقیقه 25 بازی دروازه عراق را باز  کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دراین صحنه محمد محبی از جناح راست و از بین دو مدافع عراقی عبور کرد و درون هجده قدم و در نزدیکی خط کرنر توپ را به بیرون پاس داد. نوراللهی که توپ را پشت به دروازه گرفته بود با یک چرخش و یک ضربه محکم به زاویه مخالف توپ را از بین مدافعان عراق و از کنار دست های دروازه بان این تیم به گوشه دروازه فرستاد.


این دومین گل احمد نوراللهی و سی و نهمین گل تیم ملی ایران در بازی های رودرو با عراق است. او اولین گل ملی اش را در همین دوره از مسابقات و در برابر کامبوج به ثمررسانده بود. نوراللهی بیست و ششمین گلزن ملی ایران برابر عراق هم هست.

تیم ملی ایران احمد نورالهی پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران احمد نورالهی پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۶۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصرتی در دومین تجربه سرمربیگری تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، اولین حضور نصرتی به عنوان سرمربی در بازی با سپاهان بود که هنوز ارطغرل ساغلام برای هدایت تراکتور به تبریز نیامده بود و نصرتی در دیداری که با تساوی به پایان رسید، روی نیمکت سرخپوشان تبریز نشست.

در بازی امروز او از سوی اندک هواداران تیم تراکتور مورد تشویق قرار گرفت و در حالی که در بازی قبلی از سمت مربیگری استعفا داده بود، این بار باتوجه به جدایی پاکو خمس، به عنوان سرمربی جلوتر از سایرین وارد زمین شد.

نصرتی که سابقه طولانی بازی در تیم ملی ایران را دارد، در تیمهای پارس جنوبی و گل ریحان سرمربی بود اما حالا باتوجه به اعلام باشگاه تبریزی، به زودی جای خود را به یک سرمربی خارجی خواهد داد.

عکس: مجتبی حمیدیان

دیگر خبرها

  • نصرتی در دومین تجربه سرمربیگری تراکتور
  • شروع قوی رم: میلان آچمز شد! (عکس)
  • تصاویری زیبا از نخلستان‌های قصر شیرین + فیلم
  • عکس‌| حرکت غیراخلاقی یک پرسپولیسی در آبادان
  • ایران بازی نخست را با برد آغاز کرد/۲ مشکل تیم ملی برابر افغانستان
  • دقیقی: فردا دنبال انجام بازی زیبا هستیم
  • برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه نخست
  • برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه اول
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - افغانستان در جام ملت‌ها
  • عجیب‌ترین نتیجه روز اول جام ملت‌های آسیا!