Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی ناصر خوش خبر در چهارمین نشست شورای اطلاع رسانی استان که در محل دفتر معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری برگزار شد افزود: تلاش می‌کنیم در شورای اطلاع رسانی این فاصله را کم کنیم و جلوتر از زمان اجرای طرح‌ها کار آگاهی بخشی را انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر این که بهره گیری و استفاده بهینه از ظرفیت‌های فرهنگی، بر حوزه‌های اقتصادی، سیاسی، امنیتی و اجتماعی تاثیر مثبت می‌گذارد گفت: توجه به فرهنگ، اعمال مدیریت در سایر حوزه‌ها را آسان و کم هزینه می‌کند.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان خراسان جنوبی بر ضرورت انعکاس فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی و همکاری مدیران در ارائه اطلاعات لازم به رسانه‌ها  تاکید کرد و افزود: شورای اطلاع رسانی باید در مقوله جریان شناسی، جریان سازی، آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به صورت توامان فعالیت کرده و از همه ظرفیت‌های موجود به درستی استفاده کند.

وی تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی نیز ظرفیت‌های فرهنگی را برای منافع عمومی و اثربخشی طرح‌های خود به کار گرفته و مبتنی بر سیاست‌های شورا برنامه‌ ریزی کنند. 

در این نشست که روز چهارشنبه ۲۲ آبان برگزار شد، ناصر نبی زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی به پیگیری‌های دبیرخانه شورای اطلاع رسانی در خصوص مصوبات جلسات قبل اشاره کرد و خواستار همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی با این شورا شد. 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی نیز با اشاره به بند "چ" ماده ۳۷ آیین نامه اجرایی شورای اطلاع رسانی گفت: دستگاه‌های اجرایی طبق این آیین نامه ملزم به هزینه‌کرد یک درصد اعتبار خود در جهت اطلاع رسانی از طریق صدا و سیما هستند.

مجید پورعیسی با بیان این که می توان مشوق‌هایی را برای دستگاه‌های اجرایی در نظر گرفت، پیشنهاد داد: دستگاه‌هایی که قرارداد همکاری با صدا و سیما را منعقد کنند، در اولویت پرداخت کسری بودجه قرار گیرند.

سایر اعضا نیز نظرات خود را درباره موضوع اطلاع رسانی از طریق صدا و سیما، ارائه دادند و در نهایت مصوب شد ۲۴ دستگاه اجرایی استان، طرح‌های اطلاع رسانی خود را براساس اولویت ها، مبتنی بر کار پژوهشی و مطالعاتی طی یک هفته آینده به شورای اطلاع رسانی ارائه دهند.

چهارمین نشست شورای اطلاع رسانی استان خراسان جنوبی با ترکیب جدید مصوب هیات وزیران در سال جاری به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و دبیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

در نشست قبلی مصوب شد که جلسات این شورا به صورت هفتگی برگزار شود.

برچسب‌ها روابط عمومی و اطلاع رسانی استانداری خراسان جنوبی رسانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روابط عمومی و اطلاع رسانی استانداری خراسان جنوبی رسانه روابط عمومی و اطلاع رسانی استانداری خراسان جنوبی رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۶۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدا ۳۹۰ بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی

موسوی نژاد مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان جنوبی گفت: بنیاد ۱۵ خرداد وابسته به ستاد اجرایی بنا به رسالت و ماموریت خود در راستای نقش آفرینی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی در کمک به گسترش عدالت اجتماعی به ویژه در حوزه جمعیت، خانواده، سلامت، توسعه زیست بوم و محرومیت‌زدایی اقداماتی در سطح کشور و مناطق کم برخوردار از جمله استان خراسان جنوبی در دست اجرا دارد.

وی افزود: احداث ۲ خوابگاه دخترانه دانشجویی با اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیارد ریال شامل خوابگاه ۲۲۰ تختخوابی شهید سلیمانی دانشگاه بیرجند و خوابگاه ۲۵۰ تختخوابی دانشکده علوم پزشکی قاینات از دیگر اقدامات این نهاد است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان جنوبی با اشاره به اهدای ۳۵۰ عدد تجهیزات توانبخشی به ارزش سه میلیارد ریال در پویش‌های مثبت حرکت بیان کرد: همچنین ۱۷۳ کمک هزینه خرید عینک برای کودکان محروم مبتلا به تنبلی چشم در فرآیند غربالگری ملی تنبلی چشم به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال پرداخت شد.

وی اظهار کرد: ۱۶۹ فقره تسهیلات ایران جوان شامل کارت، هدیه سپرده بلند مدت و وام قرض الحسنه نیز به زوج‌های جامعه هدف به ارزش ۱۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال که از سال ۱۴۰۱ تاکنون صاحب فرزند شده‌اند، اعطا شده است.

موسوی نژاد بیان کرد: ۱۰ فقره بسته حمایتی شامل بسته لبخند مادری، کارت هدیه و ۶ ماه پوشک مصرفی نوزادان به خانواده‌هایی که از سال ۱۴۰۱ تاکنون صاحب فرزندان چندقلو شده اند نیز به ارزش سه میلیارد ریال پرداخت شد.

وی افزود: همچنین پارسال ۸۰ بسته پوشک بهینه پارچه‌ای به خانواده‌های دارای بیش از سه فرزند به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال پرداخت شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان جنوبی گفت: حمایت از درمان زوج‌های نابارور از طریق اعطای ۹۶ فقره تسهیلات بانکی قرض الحسنه درمان ناباروری به مبلغ ۹ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال انجام شده است.

وی اظهار کرد: سال گذشته ۲ خیمه ایران جوان در راستای توسعه و تحکیم ارتباطات شبکه‌ای بنیاد ۱۵ خرداد با مشارکت گروه‌های جهادی استان انجام شد همچنین از درمان ۲۹۳ کودک محروم کم شنوا و ناشنوا در خراسان جنوبی حمایت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • علل عدم جذب تسهیلات طرح‌ها در بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی از این پس پایش می‌شود
  • رشته‌های هنرستانی در استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • ابلاغ سند توسعه دانش‌بنیان به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • نشست اعضای ستاد شورای اطلاع رسانی استان با دستورکار تبیین شعار سال
  • فاصله‌ زیادی تا رسیدن به وضعیت مطلوب در عرصه تبلیغ داریم
  • آغاز عملیات اجرایی فاز ‌سوم طرح آبرسانی رینگ جنوبی اراک
  • کنعانی: ایران حتما در اجلاس آتی سازمان همکاری اسلامی شرکت خواهد کرد/ «سطح حضور» در بازه زمانی نزدیک به اجلاس اطلاع‌رسانی می‌شود + فیلم
  • نشست اعضای شورای اطلاع رسانی استان با دستور کار تبیین شعار سال
  • اهدا ۳۹۰ بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • زیرساخت‌های اساسی در خراسان جنوبی باید تامین شود