Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد رشت گفت: چهارمین مراسم سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی رشت یکشنبه ٢۶ آبان در دانشگاه برگزار می‌شود.

حامد نجاتی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد رشت در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: چهارمین مراسم سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی رشت یکشنبه ٢۶ آبان در دانشگاه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نجاتی مطرح کرد: این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام و ایزدپناه و با نوای حاج اصلان رمضانی و با شعر خوانی برادر سیدعلی موسوی خواهد بود.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد رشت گفت: چهارمین مراسم سالگرد تدفین شهدای گمنام در ساعت ۱۴ در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد واحد رشت است.      

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی بسیج دانشجویی شهدای گمنام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۶۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از نشان فداکاری رهبری به شهدای دانشگاه امام علی (ع)

آیین رونمایی از یادمان «نشان فداکاری اهدایی رهبر معظم انقلاب به دانشگاه امام علی (علیه السلام)» فردا سه شنبه ۲۸ فروردین در ایستگاه مترو امام علی (ع) برگزار می‌شود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیین رونمایی از یادمان «نشان فداکاری اهدایی رهبر معظم انقلاب به دانشگاه امام علی (علیه السلام)» به پاس رشادت‌های شهدا و نقش بی بدیل هزار و ۱۸۴ شهید دانش‌آموخته دانشگاه افسری امام علی (ع) در دوران انقلاب، دفاع مقدس و صیانت از مرز‌های اعتقادی و حریم اهل بیت (ع) دانشگاه افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران و شرکت بهره برداری مترو فردا سه شنبه ۲۸ فروردین با حضور مسؤولان لشکری و کشوری در ایستگاه مترو امام علی (ع) برگزار می‌شود.

اجرای ویژه یگان موزیک دانشگاه، پخش نماهنگ از اقدامات و مراحل اجرای یادمان، سخنرانی فرمانده این دانشگاه از جمله بخش‌های این برنامه است.

برنامه مذکور فردا سه شنبه ۲۸ فروردین از ساعت ۱۰ صبح در ایستگاه مترو امام علی (ع) برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر
  • صبوری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا شد
  • ضرورت جانمایی مراکز امدادی در مسیر همایش سالگرد شهدای بازی دراز
  • تدوین دانشنامه دفاع مقدس در دانشگاه آزاد استان فارس
  • مراسم یادبود ۱۱۶ شهید امدادگر استان سمنان برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم شهدای امنیت در یزد
  • بزرگداشت شهید حسین انتظاریان اردکانی در عقدا
  • مسئول بسیج دانشگاه تهران : حمله سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی ، معجزه انقلاب است
  • رونمایی از نشان فداکاری رهبری به شهدای دانشگاه امام علی (ع)
  • مراسم تشییع و تدفین مدیر تیم‌های ملی موی تای برگزار شد