Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@12:59:51 GMT

انتقاد منتقد معروف از از تبلیغات فیلم «مطرب»

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۶۲۹۶

هوشنگ گلمکانی، منتقد باسابقه سینما درباره تبلیغات فیلم سینمایی «مطرب» به کارگردانی مصطفی کیایی در اینستاگرام نوشت: «تیزر و تبلیغات فیلم «مطرب» به‌شدت بد و گمراه‌کننده است و قصدش کشاندن تماشاگر متفنن به سینما، با دادن نشانی غلط است.

اخبار فرهنگ وهنر- تیزر، «مطرب» را فیلمی بشکن‌وبالابنداز، لوده‌وار و خیلی سطحی و سرهم‌بندی‌شده معرفی می‌کند، در حالی که این طور نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«مطرب» یک «کمدی غم‌انگیز» درباره مردمی‌ است که سال‌هاست اسباب و امکان شادمانی‌های کوچک از آن‌ها سلب شده است. در جاهایی از فیلم، بدون آن که فیلم مستهجن شود، بدون شکلک و لودگی و جنگولک‌بازی، البته تماشاگر می‌خندد، اما فیلم حکایت یک اندوه جمعی است. حکایت دورانی که طرب مذموم و مطرب مطرود شده است. پایان فیلم هم ظاهرا یک هپی‌اند است اما بیش از همه، اشک‌های دختر جوان مطرب میان‌سال داستان است که فیلم را معنا می‌کند.»

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرویز پرستویی مصطفی کیایی هوشنگ گلمکانی فیلم سینمایی مطرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۶۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا دیگر اعجوبه‌ای مثل مسی را نخواهد دید

به گزارش "ورزش سه"، مسی در تابستان سال گذشته و پس از پایان مهلت قراردادش با باشگاه پاری سن ژرمن تصمیم گرفت به دوران حضورش در فوتبال اروپا خاتمه دهد و با پیوستن به باشگاه اینتر میامی بازی در لیگ فوتبال آمریکا را تجربه کند.

این ستاره آرژانتینی در طول این مدت مصدومیت‌های متفاوتی را تجربه کرد اما تا به حال در فصل ۲۰۲۴ موفق شده پنج گل برای تیمش به ثمر برساند که آخرین آنها در جریان دیدار برابر کانزاس سیتی بود که با پیروزی این تیم به پایان رسید و ۷۲ هزار تماشاگر را به ورزشگاه کشاند.

توئلمن در گفتگو با خبرنگاران در این باره گفت:" ۷۲ هزار نفر به ورزشگاه آمدند تا یک بازی معمولی در لیگ فوتبال آمریکا را ببینند که این چهارمین بازی با بیشترین تعداد تماشاگر در تاریخ برگزاری این رقابت‌ها بود.

از زمانی که مسی در این لیگ حضور پیدا کرده است تمامی بلیط‌ها در عرض کمتر از یک هفته به صورت کامل به فروش می‌رسند. این قدرتی است که او دارد و هر بار می‌تواند چیزی که مردم برای تماشای آن به ورزشگاه می‌آیند مانند گل، پاس گل و پیروزی را به آنها ارائه کند. اینجاست که باید از خودمان بپرسیم آیا آمریکا دوباره چنین چیزی را خواهد دید؟ من بعید می‌دانم.

دیگر خبرها

  • تیزر جالب باشگاه شمس‌آذر با استفاده از آهنگ گل یخ کوروش یغمایی برای تقابل با استقلال / فیلم
  • تارانتینو نظرش عوض شد ؛ «منتقد سینما» را نمی‌سازد
  • تصمیم تارانتینو برگشت؛ «منتقد سینما» دهمین فیلمش نیست
  • هزینه ۱۰۰ میلیاردی سینما برای تبلیغ در شبکه GEM
  • تارانتینو تصمیم بزرگ و جنجالی خود را کنار گذاشت
  • تصمیم تارانتینو برگشت/ «منتقد سینما» دهمین فیلمش نیست
  • نوستالوژی؛ تیزر تبلیغاتی با حضور لیونل مسی و کوبی برایانت
  • حضور محمدرضا گلزار در تبلیغات یک خودرو
  • آمریکا دیگر اعجوبه‌ای مثل مسی را نخواهد دید
  • سینما تصویر فردای جامعه است/ آوینی اول منتقد خود بود