Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل مدیر کل استاندارد استان اردبیل به اعطای گواهینامه اهتمام و تقدیرنامه اشتهار به کیفیت توسط دو واحد تولیدی استان اردبیل خبر داد.

هاشم علایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در مراسم بزرگداشت روز ملی کیفیت و اختتامیه شانزدهمین دوره جایزه ملی کیفیت ایران که توسط سازمان ملی استاندارد ایران و انجمن مدیریت کیفیت ایران برگزار شد، مجتمع آرتاویل تایر و شرکت سیمان آرتا اردبیل موفق به دریافت تقدیرنامه اشتهار به کیفیت و گواهینامه اهتمام به کیفیت جایزه ملی کیفیت ایران شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی خاطرنشان کرد: مجتمع آرتاویل تایر در فرآیند ارزیابی مدیریت کیفیت تایرهای رادیال در گروه محصولات غیرفلزی  و شیمیایی توانست تقدیرنامه اشتهار به کیفیت چهار ستاره جایزه ملی کیفیت ایران را کسب کند. 
مدیر کل استاندارد استان اردبیل یادآور شد: واحدهای تولیدی که با مدیریت کار آمد به پیشرفت‌هایی در راستای اشتهار به کیفیت در محصول خود نایل شده‌اند، به شرط کسب امتیازی بالاتر از حد نصاب مربوطه به عنوان سطح رشد کیفیت، تقدیرنامه اشتهار به کیفیت دریافت می کنند.  
علایی افزود: تقدیرنامه‌های اشتهار به کیفیت در دامنه امتیازات تعریف شده در درجات یک تا چهار ستاره اعطاء می‌شوند که تعداد بیشتر ستاره مبین سطح بالاتر است و مجتمع آرتاویل تایر توانسته است با کسب چهار ستاره تقدیرنامه اشتهار به کیفیت جایزه ملی کیفیت ایران را بدست آورد.    
مدیرکل استاندارد بیان کرد: شرکت سیمان آرتا اردبیل نیز برای مدیریت کیفیت تولید سیمان پوزولانی و پوزولانی ویژه تیپ 1 و2 در گروه محصولات غیر فلزی و شیمیایی امتیاز لازم برای دریافت گواهینامه اهتمام به کیفیت را کسب نموده است.  
علایی افزود: این شرکت با برگزاری دوره‌های آموزشی مرتبط، انجام خودارزیابی و پروژه‌های بهبود حاصل از آن، با نشان دادن تعهد و پایبندی خود برای حرکت به سوی کیفیت، مشروط بر ایجاد یک سیستم مدیریت کیفیت روزآمد موفق به دریافت گواهی اهتمام به کیفیت شده است. 
وی تصریح کرد: براساس قانون تقویت و توسعه استاندارد کشور مصوب مجلس شورای اسلامی و مصوبات شورای عالی استاندارد، جایزه ملی کیفیت ایران به عنوان تنها جایزه رسمی، ملی و قانونی کشور در زمینه کیفیت است و سازمان ملی استاندارد ایران تنها متولی این امر در کشور می باشد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی واحد تولیدی استاندارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۶۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحد تولید و بسته بندی غیر استاندارد زعفران در مرکزی محکوم شد

سید سعید میرنظامی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در چهل و دومین نشست کمیسیون ماده ۴۲ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، پرونده یکی از شرکت‌های تولید و بسته بندی زعفران در استان مرکزی که در ۲ بند آزمون شده مغایر با استاندارد بود، توسط اعضای این جلسه مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: در این نشست که با حضور قاضی منتخب دادگستری برگزار شد، با محرز شدن تخلف واحد تولیدی و اتفاق نظر اعضای کمیسیون، واحد تولیدی که در مامونیه از توابع شهرستان زرندیه استان مرکزی فعالیت می‌کرد، ملزم به پرداخت جریمه نقدی، ارائه تعهد، الزام به بهسازی تولیدات و جمع آوری محصولات از سطح بازار شد.

مدیر کل استاندارد استان مرکزی گفت: طبق ماده ۴۱ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، در صورتی که واحدهای تولیدی و خدماتی دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد یا تاییدیه از سازمان، اقدام به تولید کالا یا خدمات پایین‌تر از کیفیت استاندارد کنند، موضوع در کمیسیون ماده ۴۲ این قانون، مورد بررسی و تصمیم گیری اعضا قرار می‌گیرد.

کد خبر 6087595

دیگر خبرها

  • جریمه نقدی یک میلیاردی برای واحد تولیدی متخلف
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف
  • جریمه واحد تولیدی فرآورده خوراک دام و طیور در چهارمحال و بختیاری
  • اعطای گواهینامه فرودگاه بین المللی شیراز توسط رئیس سازمان هواپیمایی کشور
  • حضور واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • حضور واحد‌های تولیدی اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • واحد تولید و بسته بندی غیر استاندارد زعفران در مرکزی محکوم شد
  • شروع فرآیند انتخاب واحد تولیدی نمونه در خوزستان
  • ◄ کسب گواهینامه مدیریت کیفیت در رضایتمندی مشتریان و رسیدگی به شکایات توسط هلدینگ دکا
  • انجام ۲ هزار و ۴۴۲ نمونه برداری از فرآورده‌های تولیدی در زنجان