Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه شورای مدیریت بحران لرستان امروز پنج شنبه در استانداری لرستان برگزار شد، طبق قانون تشکیل شورای مدیریت بحران، ریاست این شورا در استان ها بر عهده استاندار و در شهرستان ها نیز بر عهده فرمانداران است.

در جلسه امروز مدیریت بحران، استاندار لرستان وزیر جهاد کشاورزی را برای افتتاح و بازدید از برخی پروژه های حوزه کشاورزی همراهی می کرد و در این راستا بر اساس قانون معاون عمرانی استاندار به عنوان جانشین رئیس، باید جلسه شورای مدیریت بحران را برگزار می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عدم حضور «گودرز امیری» معاون عمرانی استانداری لرستان در این جلسه باعث شد که «محمود ثمینی» معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان به جای وی ریاست جلسه را بر عهده بگیرد، اما این امر واکنش رسانه های لرستان در فضای مجازی در حین برگزاری جلسه را به همراه داشت تا معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان در مقام پاسخگویی برآید و علت غیبت «گودرز امیری» در شورای مدیریت بحران استان را توضیح دهد.

محمود ثمینی معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان در این رابطه با اشاره به اینکه به هر حال تمام مدیران و معاونین استانداری در تلاش هستند که امورات استان به شکلی تدبیر و پیگیری شود، اظهار داشت: اضطرارا جلسات مباحثی مانند مدیریت بحران و مشابه دیگری برگزار می شود و قاعدتا ممکن است یک معاون به دلیل مشغله شخصی و یا هر چیز دیگری در مرخصی باشند،  یا ماموریتی داشته باشند و در جلسه حضور نیابد.

وی،  گفت: در این راستا یا استاندار در جلسه حضور پیدا می کنند و یا یکی از معاونین که در دسترس است در جلسه حضور می یابد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با بیان اینکه نبود یک معاون در یک جلسه نباید اینقدر مهم باشد و اهمیت داشته باشد که ما اصل را فدا کنیم و به مسائل جانبی بپردازیم، افزود: در این راستا معاون عمرانی استانداری به دلیل شخصی که هم برای ایشان و هم ما اهمیت دارد امروز در جلسه حضور ندارند و آقای استاندار تفویض فرمودند که من خدمت شما برسم و آقای امیری هم قبل از جلسه تماس گرفتند و به دلیل اینکه گرفتاری برای ایشان پیش آمده عذرخواهی کردند.

ثمینی، تاکید کرد: مسائل اصلی از مسائل فرعی مهم تر است، ما به پای آقای امیری نمی رسیم ولی شاگردی دوستان را انجام داده ایم، خیلی نگران نباشید بلاخره بحران را مدیریت می کنیم.

کد خبر 4772486

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری لرستان مدیریت بحران گودرز امیری بوشهر یوم الله 13 آبان زلزله شهرکرد راهپيمايي 13 آبان ایلام گرگان تئاتر کودک و نوجوان بیرجند قزوین شیراز هفته وحدت سفر استانی پدافند غیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۶۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استانداران جدید مازندران و لرستان مشخص شدند

به گزارش قدس آنلاین ، در جلسه روز یکشنبه دوم اردیبهشت ۱۴۰۳ هیات دولت به ریاست آیت الله رئیسی رئیس‌جمهور؛ «ابوطالب شفقت» معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور به عنوان استاندار لرستان جایگزین فرهاد زیویار و همچنین یوسف نوری وزیر سابق آموزش و پرورش به عنوان استاندار مازندران جایگزین سید محمود حسینی‌پور منصوب شدند.

سید محمود حسینی‌پور از سوی معاون اول رئیس‌جمهور امروز به عنوان رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی منصوب شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • معاون قوه قضاییه : با مشکلات و بحران هایی روبرو بوده و هستیم
  • شیر خشک موضوع اصلی نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی شد
  • شناسایی ۸۳۱ مکان پرخطر در قم
  • اولتیماتم ‌‌استانداری به مدیران بی‌برنامه سیستان و بلوچستان
  • شفقت استاندار لرستان شد
  • «ابوطالب شفقت» استاندار لرستان شد
  • ابوطالب شفقت استاندار لرستان شد
  • استانداران جدید مازندران و لرستان مشخص شدند
  • ابوطالب شفقت به استانداری لرستان می‌رود
  • تاکید بر مدیریت اصولی سواحل و تفرجگاه‌های مازندران