Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول رییس جمهور در مراسم افتتاح فاز دوم بیمارستان فاطمه‌الزهرا(س) میاندوآب گفت: دولت از هر جناحی بابد در راستای توسعه و تامین نیازهای مردم و زیربناهای لازم تلاش کند.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور در مراسم افتتاح فاز دوم بیمارستان فاطمه‌الزهرا(س) میاندوآب گفت: دولت از هر جناحی بابد در راستای توسعه و تامین نیازهای مردم و زیربناهای لازم تلاش کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: زیرساخت های بهتر موجب امنیت پایدار می‌شود که مقوله اصلی و لازمه توسعه پایدار است.

وی خاطر نشان کرد: فرهنگ و تمدن اصیل کشور در کنار توسعه و امنیت پایدار نشان می‌دهد که اگر مشکلی وجود دارد بخاطر کم‌کاری مدیران بوده است.

معاون اول رییس جمهور افزود: برخلاف تمام فشارها و تهدیدات، اقدامات بسیاری در کشور انجام شده و در سال‌های مختلف با وجود تحریم‌ها و تهدیدات علیه ایران، شاهد روند رشد و توسعه بوده‌ایم.

جهانگیری اضافه کرد: در هر زمینه‌ای شاهد پیشرفت و توسعه هستیم، سرمایه فقط نفت و معدن نیست بلکه نیروهای صادق و کاربلد اصلی‌ترین سروایه و دلیل پیشرفت هستند.

جهانگیری ادامه داد: گازرسانی به روستاها تا پایان دولت به پایان می‌رسد.

وی گفت: باید اقداماتی انجام شود که مسیر زرینه رود در داخل شهر میاندوآب بهبود یافته و با کمک وزارت کشور و توسط شهرداری نسبت به اصلاح و بهبود وضعیت این مسیر اقدام شود.

وی اظهار کرد: این منطقه پتانسیل قوی معدنی دارد و باید نسبت به پیگیری و بکارگیری ظرفیت‌های ویژه توجه شود.

جهانگیری گفت: در حوزه بیمارستانی و درمان، خدمت رسانی و تامین نیازهای مردم اندازه هزاران سخنرانی اثرگذار است و باید به این سمت حرکت کنیم.

وی افزود: قدرت اجرایی مدیران قادر به تامین کمبود درآمدها است چراکه مدیر دارای صلاحیت می‌تواند اقدامات خوبی انجام دهد.

وی خاتمه گفت: طرح پوشش اجباری بیمه درمانی جزو بهترین و موثرترین اقداماتی است که در حوزه درمان اجرا می‌شود و باید قدردان اجرای این طرح باشیم.

بیشتر بخوانید: جهانگیری: معجزه توسعه توسط بخش خصوصی اتفاق می‌افتد جهانگیری: دریاچه ارومیه نماد توسعه کشور خواهدبود

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اسحاق جهانگیری میاندوآب آذربایجان غربی نیازهای مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۶۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت مالیات باید به فرهنگ تبدیل شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار روز سه شنبه در دیدار با مدیرکل و جمعی از مدیران امور مالیاتی استان در سخنانی ضمن تبریک موفقیت حملات تلافی‌جویانه و افتخارآفرین جمهوری اسلامی ایران در مقابل رژیم صهیونیستی، تلاش دولت و مشارکت مردم در تحقق شعار سال را خواستار شد و گفت: سالی که آغاز و پایانش متبرک به ماه خدا باشد، همراه با برکت و نیکویی برای مسلمانان و ملت ایران خواهد بود.

وی اضافه کرد: مالیات از اشخاصی که دارای درآمد هستند و در قبال ارائه خدماتِ عمران شهرها و روستاها و ایجاد امنیت گرفته می‌شود و بهترین نحوه اجرای مالیات این است که خودِ افراد، آن را داوطلبانه اظهار و ادا کنند.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه همه افراد باید پرداخت مالیات را برای خود یک تکلیف بدانند، افزود: ما در قبال افراد جامعه، دولت و روز قیامت مسئولیت و تعهد داریم و مالیات یکی از منابع تأمین هزینه‌های اداره جامعه و تدبیر امور کشور است؛ لذا کسانی که از تعهدات اجتماعی خود سر باز می‌زنند و از مالیات فرار می‌کنند در حق خود و دیگران جفا می‌کنند.

حجت الاسلام کریمی‌تبار تصریح کرد: ما معتقدیم که خداوند رازق است و صداقت در رزق و روزی ما اثرگذار و کارساز است و پنهان‌کاری و فرار از تکلیف، نوعی روی‌گردانی از یاد خداست که بر اساس آیات الهی تنگی و سختی در زندگی را به دنبال خواهد داشت.

وی با ذکر اینکه قناعت و شکرگزاری باعث افزایش نعمت در زندگی است، گفت: ما در زندگی باید ضمن دوری از فزون‌خواهی خود را در مقابل افراد بی‌بضاعت مسئول بدانیم و اگر کسی در این میان از تکلیف قانونی خود سر باز بزند، ناسپاسی خود را در مقابل خداوند نشان داده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در ادامه افزود: انسان با مرگ، از مال و ثروت فاصله می‌گیرد، لذا پرداخت مالیات و سایر تکالیف قانونی و شرعی نوعی تربیت، تمرین و آمادگی برای فاصله گرفتن و دل کندن از وابستگی‌های دنیوی است تا دین‌مان همواره حفظ شود.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی‌تبار با تقدیر و تشکر از تلاش کارکنان و مدیران امور مالیاتی برای تأمین درآمدهای دولت و ارائه خدمات به مردم، از مدیرکل امور مالیاتی استان خواست با بهره‌گیری از تجارب مدیریتی خود، برای توسعه و خدمت به مردم استان تلاش بیش از پیش داشته باشد.

کد خبر 6079453

دیگر خبرها

  • پرداخت مالیات باید به فرهنگ تبدیل شود
  • لزوم توسعه فضای شهری بیجار/رفع مشکلات مردم نیازمند توجه
  • مسؤولان در راستای تحقق شعار سال تلاش کنند
  • حمایت از تولید داخل باعث رشد نیازهای جدید دارویی در کشور می شود
  • تلاش برای تسهیل تامین داروهای بیماران خاص/ دپو ۳ ماهه سرم در کشور
  • تاکید دستغیب بر ضرورت تعیین سهم ارز اختصاص‌یافته به دارو
  • شرکت سهام عام پروژه بسترسازی برای جذب سرمایه‌های خرد مردمی در توسعه اقتصادی کشور
  • تامین برق باغات روستای «سرریز» هورامان بعد از ۱۸ سال انتظار
  • پای لنگ وزارت بهداشت در تامین پزشک!
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام بهداشتی و درمانی استان بوشهر ضروری است