Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری تاس، ژنرال میخائیل میزینتسف، رئیس "مرکز کنترل دفاع ملی" روسیه گفت اوضاع در سوریه فقط در صورت خروج کامل نیرو‌های آمریکایی از این کشور تثبیت می‌شود.

میزینتسف در زمان دیدار با مقامات مرکز هماهنگی بین سازمانی سوریه که در خصوص اسکان مجدد آوارگان در سوریه برگزار شد، گفت:" ما معتقدیم تثبیت اوضاع، صرفا پس از خروج کامل نیرو‌های آمریکایی و بازگرداندن کنترل مناطق اشغالی به دولت سوریه امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

او تاکید کرد حضور نظامی و غیرقانونی آمریکا و متحدانش در قلمرو یک کشور مستقل، مانع از آن می‌شود که دولت سوریه بتواند مجددا بر تمام کشور کنترل داشته باشد. این حضور نظامی و غیرقانونی، عامل اصلی ایجاد بی ثباتی در مسیر احیای جمهوری عربی سوریه است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روسیه سوریه آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۶۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی به پایگاه عین الاسد

یک مقام آمریکایی از حمله پهپادی به پایگاه نظامیان آمریکایی در عراق موسوم به «عین الاسد» خبر داد.

به گزارش مشرق، یک مقام آمریکایی اعلام کرد که یکی از پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق هدف قرار گرفته است.

رویترز با نقل این خبر از این مقام آمریکایی اعلام کرد که پایگاه نظامی «عین الاسد» واقع در عراق هدف حمله پهپادی قرار گرفته است.

بر اساس گزارش رویترز این مقام آمریکایی مدعی شد که تلفات جانی یا مالی در نتیجه این حمله پهپادی به پایگاه عین الاسد مخابره نشده است.

هنوز هیچ طرفی مسوولیت این حمله را به عهده نگرفته است.

شب گذشته نیز پایگاه اشغالگران آمریکایی در میدان نفتی العمر سوریه با ۴ موشک و پایگاه اشغالگران آمریکایی در خراب الجیر سوریه با ۳ موشک و یک پهپاد هدف قرار گرفتند.

به گفته خبرنگار المیادین در حلب، این دو پایگاه مهم نظامی آمریکا در شرق سوریه با فاصله کمتر از یک ساعت هدف قرار گرفتند.

گفته شده است که اطلاعات دقیق از تلفات مستقیم در داخل پایگاه آمریکایی در خراب الجیر خبر می‌دهد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • ناقوس مرگ حضور نظامی آمریکا در ساحل
  • تکذیب خروج نظامیان ایران از سوریه
  • خروج مستشاران ایران از سوریه از سوی یک مقام محور مقاومت تکذیب شد
  • تکذیب خروج مستشاران ایران از سوریه
  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی
  • پنتاگون: آمریکا مذاکرات با نیجر را آغاز کرد 
  • دامی که آمریکا برای عراق پهن کرد
  • حمله پهپادی به عین الاسد
  • حمله پهپادی به پایگاه عین الاسد
  • حمله پهپادی به پایگاه نظامی «عین الاسد»