Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود حجتی گفت: بیش از ۵۰ درصد خسارات کشاورزان مناطق سیل‌زده در سه استان لرستان، خوزستان و گلستان پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛حجتی روز پنجشنبه درسفربه  خرم آباد  در جمع خبرنگاران در  اظهارکرد: در همان هفته اول وقوع سیل در هیات دولت مبلغ جبران خسارت ها تصویب و پول هم برای استانها ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوافزود:  علت برخی تاخیرها در پرداخت ها خسارت به کشاورزان اعلام نشدن به موقع برآورد خسارات توسط ستاد حوادث استانها و دیدگاه پژوهشگاه فضایی بوده است.

 حجتی تصریح کرد:براساس گزارش ها اکنون بیش از ۵۰ درصد خسارات کشاورزان در سه استان لرستان، خوزستان و گلستان پرداخت شده است.

به گفته وزیر جهاد کشاورزی کمک های بلاعوض درحال پرداخت می باشد و امیدواریم تا قبل از پایان آبان ماه پرداخت تسهیلات بلاعوض ها کامل شود.

 

 

بیشتر بخوانید: ارزیابی بیش از ۳۰ هزار و ۸۰۰ پرونده کشاورزان خسارت دیده از سیل خسارت ۲۰۰ میلیارد تومانی بارش تگرگ و سیل به اراضی باغی و زراعی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پول جهاد کشاورزی دولت سیل کشاورزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۶۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش تکریم و ترویج زکات در هویزه +فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور جمعی از مسئولان، کشاورزان و عشایر و قشر‌های مختلف مردم همایش  تکریم و ترویج زکات در شهرستان هویزه برگزار شد.

در این همایش آیت الله حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت پرداخت زکات براساس آیات و روایات بر ترویج هر چه بیشتر در جهت انجام این فریضه الهی تاکید کرد.

سعید صباهی نسب، مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان هویزه نیز در این نشست گفت: این نهاد به عنوان دبیرخانه ستاد زکات آمادگی دریافت زکات کشاورزان و مودیان زکات را دریافت و در جهت حل مشکلات نیازمندان و مددجویان زیر پوشش کمیته امداد پرداخت و هزینه نماید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس
  • تصرف و عدم لایروبی رودخانه‌ از مشکلات کاشان است+فیلم
  • خسارت باد شدید به برخی از مناطق استان ایلام
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند
  • عواملی که منجر به تشدید خسارات سیل در چین شده است
  • خسارت میلیاردی سیل به کشاورزان گراشی
  • چگونه خسارات سیل را کاهش دهیم؟
  • برگزاری همایش تکریم و ترویج زکات در هویزه +فیلم
  • پدیده گرگرو ۱۴۰ میلیارد ریال به برق چابهار خسارت زد