Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-18@10:28:22 GMT

امضای قرار داد ۲۰ میلیارد دلاری بین مصر و امارات

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۶۶۰۵

به گزارش روسیا الیوم، «عبدالفتاح السیسی» رئیس جمهوری مصر شب گذشته در رأس هیأتی وارد ابوظبی شد و مورد استقبال «محمد بن زاید» ولیعهد این کشور قرار گرفت.

در بدو ورود «عبدالفتاح السیسی» به ابوظبی، جنگنده‌های اماراتی با پرواز بر فراز کاخ «الوطن» پرچم مصر را با دودهای رنگی ترسیم کردند. همچنین ۲۱ توپ نیز شلیک شد و یگان تشریفات سوار بر اسب او را تا کاخ «الوطن» همراهی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از دیدار دو طرف، «محمد بن زاید» در صفحه توئیتر خود نوشت که مصر و امارات قراردادهای سرمایه‌گذاری به ارزش ۲۰ میلیارد دلار برای اجرای پروژه‌های حیاتی امضاء کرده‌اند. او روابط قاهره و ابوظبی را راهبردی و تاریخی توصیف کرد و گفت که دو کشور در صدد توسعه روابط در راستای منافع مشترک هستند.

«محمد بن زاید» همچنین در دیدار با السیسی نشان «زاید» به عنوان بالاترین نشان امارات را به گردن او انداخت و در خلال سخنانش گفت که امنیت مصر را به مثابه امنیت امارات می‌داند؛ سخنی که بارها از زبان السیسی جاری شده و به دفعات گفته است که امنیت کشورهای عربی خلیج فارس خط قرمز مصر محسوب می‌شود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۶۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

العین، الهلال عربستان را تحقیر کرد

دیدار تیم‌های فوتبال العین امارات و الهلال عربستان در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ شامگاه دیروز پنجشنبه در ورزشگاه هزاء بن زائد امارات برگزار شد که با برد چهار بر دو میزبان اماراتی همراه بود.

سوفیان رحیمی (۶ و ۲۶-پنالتی و ۳۸-پنالتی) و کاکو (۵۶-پنالتی) برای العین و مالکوم (۴۹) و یاسر الشهرانی (۷۸) برای الهلال گلزنی کردند.

شاگردان هرنان کرسپو در حالی موفق به کسب پیروزی پرگل شدند که الهلال در ۳۶ دیدار قبلی رسمی خود در تمامی مسابقات نتیجه‌ای جز پیروزی نگرفته بود. آن‌ها همچنین ۴۴ بازی نباخته بودند و آخرین شکست آبی‌پوشان فوتبال عربستان به ۲۱ مردادماه ۱۴۰۲ باز می‌گردد.

الهلال با این شکست تلخ حالا در فصلی رویایی در آستانه حذف از لیگ قهرمانان آسیا هستند تا تمام تلاش‌های اخیر آن‌ها که تبدیل به رکوردی در سطح دنیا شده بود دیگر به چشم نیاید.

دیگر خبرها

  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا در کردکوی
  • العین، الهلال عربستان را تحقیر کرد
  • (ویدئو) بزرگراه معروف شیخ زاید دبی بعد از بارندگی!
  • جزائر الیاسات؛ چالش مرزی عربستان سعودی با امارات
  • درخواست ۲.۸ میلیارد دلاری سازمان ملل برای کمک به فلسطینیان
  • رایزنی السیسی با مقام روس
  • فیلم/ وضعیت جوی استادیوم هزاع بن زاید امارات
  • اتحاد کلبا برنده دیدار لژیونرها در امارات
  • ‏22 سال بعد از قهرمانی با فرهاد: جنگ دولتی‌ترین‌های آسیا