Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدعلی شجاعی، پنجشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی ساخت نیروگاه برق گازسوز کوچک‌مقیاس شهرک صنعتی اسفراین، بر حمایت از بخش خصوصی برای ایجاد اشتغال تاکید و اظهار داشت: به عنوان نماینده دولت در استان، وظیفه داریم همه گونه حمایتی از بخش خصوصی و سرمایه گذاری در این بخش انجام دهیم.
وی با اشاره به ظرفیت بالای شهرستان اسفراین در حوزه صنعت گفت: امسال برای حمایت از بخش صنعت، علیرغم تنگناهای مالی،  برای راه اندازی پست برق شهرک صنعتی اسفراین تامین مالی لازم صورت گرفت تا گامی در راستای توسعه سرمایه گذاری بیشتر در شهرستان برداشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شجاعی گفت: ساخت نیروگاه های مقیاس‌کوچک، یکی از فناوریهای خوب در کشور است که مزایای بالایی برای حضور بخش خصوصی در این حوزه وجود دارد.   
استاندار خراسان شمالی افزود: بازگشت سرمایه در ۲ سال و تولید برق با ملاحظات زیست محیطی از جمله مزایای این فناوری است.  
شجاعی با بیان اینکه این نیروگاه مقیاس‌کوچک در اسفراین تا ۱۲ برابر ظرفیت افزایش خط تولید برق دارد، گفت: آمادگی داریم تا در طرح توسعه این نیروگاه هرگونه همکاری با سرمایه گذار این طرح داشته باشیم.
وی از سرمایه گذار طرح خواست تا این نیروگاه را در ۴۵ روز آماده بهره برداری کند.  

نیروگاهی با تجهیزات آلمانی

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: تاسیسات و تجهیزات این نیروگاه تولید برق با وجود تحریم ها از کشور آلمان انتقال یافته است و امیدواریم با همکاری مسئولان، طرح توسعه این نیروگاه نیز به زودی اجرایی شود.  
هادی قوامی افزود: سرمایه گذاری انجام شده در بخش انرژی اسفراین، نیاز شهرستان را تامین می کند و ایجاد این نیروگاه مقیاس کوچک که در مرحله نخست با ظرفیت ۲ مگاوات برق تولید می کند،   برای تامین انرژی پایدار واحدهای شهرک صنعتی اسفراین است.  
قوامی با اشاره به ایجاد ۳ پست ۱۳۲ ولتی برق در اسفراین گفت: این نشان می دهد که تقاضا برای انرژی در حال افزایش است و ایجاد این زیرساختها سبب ایجاد کارهای بزرگتر در شهرستان می شود.

اسفراین، صاحب ۹۰ درصد نیروگاه‌های برق خورشیدی استان 
فرماندار اسفراین نیز با اشاره به سرمایه گذاری های خوب در حوزه انرژی این شهرستان گفت: ۹۰ درصد نیروگاه های برق خورشیدی استان خراسان شمالی در این شهرستان فعال است.
طاهر رستمی افزود: هم اکنون طرح های تولید در حوزه مختلف شهرستان با همدلی مسئولان و اعتبارات مناسب سفر ریاست جمهوری در اسفراین در حال اجرا است و شهرستان را به کارگاه توسعه و عمران تبدیل کرده است.
وی گفت: ۴۰ روستا تا پایان سال با مشارکت دهیاری، مردم و بنیاد مسکن آسفالت می شود و اکنون کار آسفالت ۱۵ روستا انجام شده است.
 شهرستان ۱۲۰ هزار نفری اسفراین در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد قرار دارد.

برچسب‌ها اسفراین رونق تولید انرژی برق استانداری خراسان شمالی  محمد شجاعی سرمایه گذاری داخلی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اسفراین رونق تولید انرژی برق استانداری خراسان شمالی محمد شجاعی سرمایه گذاری داخلی اسفراین رونق تولید انرژی برق استانداری خراسان شمالی محمد شجاعی سرمایه گذاری داخلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۶۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم گره گشایی ترافیک شهری در رشت

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی عصر سه شنبه در نشست هم اندیشی با مدیریت شهری رشت اظهار کرد: هماهنگی‌های بین دستگاهی برای حل مشکلات شهری رشت در دستور کار قرار گیرد.

استاندار گیلان با تقدیر از زحمات مدیریت شهری در اجرای پروژه‌ها بیان کرد: مدیریت شهری رشت گام مثبت و مؤثری در اجرای پروژه‌های شهری برداشته است.

عباسی با اشاره به نگاه حمایتی دولت به شهرداری‌ها اظهار کرد: برای رضایت و رفاه حال شهروندان از مدیریت شهری در اجرای کارها حمایت می‌کنیم.

وی با اشاره به اقدامات مثبت مدیریت شهری در الکترونیکی کردن خدمات شهری افزود: غیرحضوری کردن خدمات ضمن جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه، رضایت شهروندان را به همراه دارد.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم گره گشایی ترافیک شهری در رشت بیان کرد: حل مشکلات ترافیکی رشت مطالبه جدی شهروندان است.

عباسی با تاکید بر سرعت بخشی لایروبی رودخانه‌ها و مساله فاضلاب شهری در رشت اضافه کرد: ساماندهی فاضلاب شهری رشت سرعت بیشتری به خود بگیرد.

وی با اشاره به همراهی و مشارکت مردم در اجرای پروژه‌های شهری افزود: همراه کردن مردم در کارهای شهری اثربخش است.

استاندار گیلان با اشاره به کاهش چشم گیر ورودی‌های آلوده به رودخانه‌های رشت اضافه کرد: حذف ورودی‌های آلوده به رودخانه‌های رشت، لایروبی‌ها را نتیجه بخش می‌کند.

عباسی، نقش مردم را در احیای رودخانه‌های رشت مؤثر برشمرد و بیان کرد: رعایت مسائل زیست محیطی از سوی شهروندان در احیای رودخانه‌های رشت مورد توجه قرار گیرد.

استاندار گیلان با اشاره به افزایش جمعیت رشت و استان بیان کرد: افزایش جمعیت رشت و گیلان از یک سو و حضور میلیونی مسافران به استان از سوی دیگر منجر به بروز برخی مشکلات شده است‌.

عباسی با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی عملکردها و کارهای انجام شده اضافه کرد: کارهای انجام شده و دستاوردها در حوزه‌های مختلف به اطلاع مردم برسد.

کد خبر 6086920

دیگر خبرها

  • هنرستان‌ها متناسب با نیازهای بومی خراسان شمالی نیرو تربیت کنند
  • تعاونی‌های دانش‌بنیان خراسان شمالی ویژه حمایت می‌شوند
  • مرمت بخش تخریب شده شهر تاریخی بلقیس؛ بزودی
  • لزوم گره گشایی ترافیک شهری در رشت
  • مصوبات مهم سفر رئیس جمهور به لرستان عملیاتی نشده است
  • مصوبات مهم سفر رئیس جمهور به لرستان عملیاتی نشد
  • تولیدات خراسان شمالی به ۳۸ کشور جهان صادر می‌شود
  • شناسایی ۱۴ شهید غریب اسارت در خراسان شمالی
  • سرمایه‌گذاری ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی حوزه صنایع معدنی و صنعت
  • فرمانداران مشکلات مردم سیل‌زده را با دقت و فوریت پیگیری کنند