Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@11:10:57 GMT

شجاعی و اخراجی به قیمت شکست ایران

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۶۶۵۵

شجاعی و اخراجی به قیمت شکست ایران

داور سریلانکایی با تصمیمی جنجالی کاپیتان ایران در دقیقه 83 از زمین اخراج کرد تا ایران دقایق باقیمانده را با یک بازیکن کمتر برابر عراق ادامه دهد.

به گزارش "ورزش سه"، مسعود شجاعی که در نیمه اول دیدار مقابل عراق از داور سریلانکایی این بازی یک کارت زرد دریافت کرده بود، در لحظات پایانی با دریافت دومین کارت خود، زمین بازی را به سمت رختکن ترک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دیدار پرخطا و خشن عراق و ایران که با دریافت کارت های پیاپی از سوی دو تیم همراه شده، در نهایت با اخراج کاپیتان مسعود، تصمیم عجیبی از سوی دیلان پریرا در پی داشت. این داور سریلانکایی که بارها می‌توانست روی حرکات خشن بازیکنان عراقی، شرایط برای اخراج بازیکنان کاتانج را فراهم سازد، روی یک حرکت شجاعی و خطای ناخواسته کاپیتان ایران، تصمیم به دادن کارت دوم و اخراج این بازیکن گرفت.


شجاعی که قصد داشت توپ را روی هوا از بالای سر امجد عطوان عبور دهد، در ادامه ضربه پایانی اش به پای بازیکن عراقی برخورد داشت که داور با قطع بازی و اعلام خطا، یک کارت زرد به شجاعی داد و او را از زمین بازی اخراج کرد.


شجاعی که این اخراج را باور نداشت لحظاتی را به دنبال این بود تا تصمیم داور را تغییر دهد و به توضیح برخوردش پرداخت و این در حالی بود که عراقی‌ها نیز سعی در تحت تاثیر قراردادن و عصبی کردن این بازیکن داشتند. در نهایت مسعود شجاعی با مشایعت بازیکن دیگر راهی رختکن شد و در بازی بعدی نیز قادر به همراهی ایران نخواهد بود. مرتضی پورعلی گنجی دیگر بازیکنی بود که به دلیل دریافت دومین کارت خود در این تورنمنت، بازی بعدی ایران را از دست داده بود.


10نفره شدن ایران در لحظات پایانی باعث خودباوری بیشتر عراق برای نزدیک شدن به دروازه ایران شد و در نهایت نیز روی یک ضربه ارسالی از کرنر، علیرضا بیرانوند تسلیم شد و عراقی ها به دومین گل خود دست یافت.

تیم ملی ایران مسعود شجاعی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران مسعود شجاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۶۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنالتی بحث‌برانگیز در دیدار اسپانیا-برزیل (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اسپانیا امشب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئوی مادرید در دیداری دوستانه میزبان برزیل است و تنها 9 دقیقه از بازی سپری شده بود که داور یک ضربه پنالتی به سود میزبان اعلام کرد.
یامال، ستاره جوان اسپانیا، که درون محوطه جریمه صاحب توپ شده بود، بعد از عبور از وندل، قصد داشت از ژوائو گومس هم رد شود که بازیکن برزیلی پایش را مقابل او قرار داد و یامال ناگهان خود را نقش زمین کرد.

اما در تصاویر تلویزیونی به نظر می رسد که برخورد خاصی بین دو بازیکن صورت نگرفته و یامال با بزرگنمایی، خود را نقش زمین کرده است. 

هرچند استفاده از وی ای آر هم باعث تغییر در تصمیم داور نشد و در نهایت رودری گل اول بازی را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

دیگر خبرها

  • رکورد بزرگی که قلعه‌نویی در فیفادی شکست
  • انتظارات از خیبر بالاست/ بازیکن باید بداند کجا بازی می‌کند
  • مهاجری: با بازیکن خاطی شدیدا برخورد می‌کنم!
  • خشم رونالدو و واکنش تند به داور چهارم!
  • عکس| خشم رونالدو و واکنش تند به داور چهارم!
  • خشم رونالدو: لعنتی 2 پنالتی‌مان را نگرفتی!
  • حمله تند کریستیانو رونالدو به داور!
  • پنالتی بحث‌برانگیز در دیدار اسپانیا-برزیل (عکس)
  • بازیکن کلیدی تیم‌ملی محروم شد
  • اخطار عجیب کنعانی، خطا هم نبود!