Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان در حاشیه سفر به استان آذربایجان‌غربی، مهم‌ترین هدف دولت و وزارت اتمام بیش از ۷۰درصد پروژه‌های نیمه تمام ورزشی تا قبل از پایان دولت دوازدهم عنوان کرد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در گفت و گوی اختصاصی در ارومیه گفت: افتتاح ورزشگاه 15000 نفری شهید باکری ارومیه به عنوان مهم ترین پروژه و افتتاح ورزشگاه 7000 نفری مهاباد و چند پروژه ورزشی دیگر در این شهرستان به عنوان برنامه های سفر ما به این استان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با تلاش و اهتمام دولت، توسعه و بهبود زیرساخت های ورزشی استان در اولویت قرار گرفته و امسال طی 2 سفر در خردادماه و امروز در آبان ماه چندین پروژه افتتاح شده است.

وی اضافه کرد: ورزشگاه 5000 نفری سلماس و 7000 نفری مهاباد و همچنین ورزشگاه 15000 نفری ارومیه بخشی از پروژه های افتتاح شده در استان آذربایجان غربی بوده است.

وزیر ورزش و جوانان تلاش اصلی دولت را افتتاح پروژه های نیمه تمام عنوان و خاطر نشان کرد: از بیش از 4000 پروژه نیمه تمام و چند  صد پروژه کلنگ زنی شده، طی 2 سال بیش از یک هزار پروژه افتتاح شده و این تعداد تا پایان سال افزایش خواهد یافت.

سلطانی فر افزود: اتمام بیش از ۷۰درصد پروژه‌های نیمه تمام ورزشی تا قبل از پایان دولت دوازدهم مهم ترین هدف دولت است.

سلطانی فر اظهار کرد: با ایجاد و تکمیل زیرساخت ها و وجود قهرمانان ورزشی در استان آذربایجان غربی، آینده اخبار خوشی از استان خواهیم شنید.

بیشتر بخوانید: رشد و ترقی محسوس سرخابی‌ها در دولت تدبیر و امید/ بازگشت هیجان به هواداران و مستطیل سبز/ پرسپولیس و استقلال رقابت را معنا کردند سلطانی فر، 4 پروژه ورزشی در مهاباد افتتاح کرد

خبرنگار: سینا پسران افشاریان

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۶۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت زنده یاد «نعمت الله سلطانی» در همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: ساخت این مرکز در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع در ۶۰۰ متر با ۲ طبقه از سال ۱۳۹۶ آغاز و در اسفند ۱۴۰۲ به پایان رسید. 

محمد مهدی مجذوبی افزود: برای ساخت مرکز خدمات جامع سلامت ، ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شد که با توجه به اینکه ۵۰۰ میلیون تومان را خیر نیک اندیش مرحوم «نعمت الله سلطانی» هزینه کرده بود به نام ایشان نامگذاری شد و مابقی از محل منابع استانی و دانشگاه علوم پزشکی فراهم شد.

در این مراسم از خانواده خیر نیک اندیش مرحوم نعمت الله سلطانی تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم
  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • اتمام پروژه رینگ شرق تبریز تا پایان سال
  • افتتاح بیش از ۸۰درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی کرمانشاه تا پایان تیر
  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • پروژه‌های نیمه تمام راهسازی دشتستان تکمیل می شوند
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • سخنگوی دولت: پس از بارش‌های اخیر بخشی از حقابه هیرمند آزادسازی شد / معیشت مردم و ایجاد رشد اقتصادی اولویت مذاکرات مشترک دولت و مجلس دوازدهم خواهد بود
  • آیین افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت زنده یاد «نعمت الله سلطانی» در همدان 
  • اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل