Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

تیم ملی فوتبال ایران در حالی از ساعت ۱۷:۳۰ امروز پنجشنبه در مرحله گروهی مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قظر و جام ملت های ۲۰۲۳ آسیا به مصاف عراق در کشور اردن رفت که این دیدار در نیمه نخست حاشیه های فراوانی را به همراه داشت:

* بازیکنان دو تیم قبل از شروع بازی با یکدیگر خوش و بش صمیمانه ای داشتند و عکس های یادگاری فراوانی گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بشار رسن هافبک تیم ملی عراق قبل از آغاز بازی با تمام بازیکنان تیم ملی احوال‌پرسی کرد.

* هنگام پخش سرود تیم ملی فوتبال ایران تماشاگران تیم ملی عراق در اقدامی بی‌ادبانه با سوت های خود جنگ روانی این دیدار را برای شاگردان مارک ویلموتس آغاز کردند.

* مهند علی در دقیقه ۱۱ توانست دروازه ایران را باز کند تا به همراه هم تیمی‌هایش شادی سیاسی را با توجه به تحرکات اجتماعی کشورشان عراق داشته باشند. تعدادی از بازیکنان عراق ماسک به چهره زدند و مابقی نیز ژست این کار را گرفتند تا اینگونه به خوشحالی بپردازند.

* بشار رسن در اواسط نیمه اول با رامین رضاییان درگیری لفظی پیدا کرد که این موضوع با وساطت کاپیتان‌های دو تیم به پایان رسید.

* علی عدنان که با خشونت فراوان بازی می کرد در نیمه اول از داور بازی کارت زرد دریافت کرد اما تلویزیون اردن، او را دو کارته نشان داد تا مقابل اسمش کارت قرمز را نشان دهد. البته مسئولان پخش زنده این بازی اشتباه خود را اصلاح کردند.

* خشونت بالای بازیکنان عراقی سبب شد تا سرکو کاتانچ سرمربی این تیم بارها به بازیکنان خود تذکر دهد تا آرامش داشته باشند.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۶۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین بازی نیمه نهایی باشگاه‌های بسکتبال غرب آسیا

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در مرحله نیمه‌نهایی سوپر لیگ غرب آسیا امشب و در تالار زنده‌یاد محمود مشحون پذیرای تیم الشرطه عراق است.

شاگردان مصطفی هاشمی که در گروه نخست این مسابقات حضور داشتند بعد از سرگروهی و شکست رقبای خود به عنوان تیم نخست، جواز حضور در مرحله نیمه‌نهایی سوپر لیگ غرب آسیا را کسب کردند و باید از ساعت ۲۲ امشب پنجشنبه ۹ فروردین رو در روی نماینده عراق قرار بگیرند.

دیدار برگشت دو تیم روز جمعه ۱۷ فروردین‌ماه برگزار می‌شود و شهرداری گرگان در دیداری خارج از خانه باید به مصاف الشرطه برود.

الشرطه عراق با کسب پیروزی مقابل الاتحاد اهلی سوریه به عنوان تیم دوم راهی این مرحله شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • محسن رضایی با یک هواپیمای جنگنده به تهران آمد
  • پیروزی مقتدرانه شهرداری گرگان مقابل پلیس عراق
  • امام از حرف محسن رضایی ناراحت شدند و گفتند بروید کارتان را بکنید!
  • سوپر لیگ غرب آسیا| پیروزی مقتدرانه شهرداری گرگان مقابل پلیس عراق
  • پیروزی شهرداری گرگان مقابل پلیس عراق
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| برتری شهرداری مقابل پلیس عراق
  • اولین بازی نیمه نهایی باشگاه‌های بسکتبال غرب آسیا
  • اولین بازی نیمه نهایی باشگاه های بسکتبال غرب آسیا
  • افزایش جوایز جشنواره شعر عربی «طوفان القوافی» به 4 میلیون دینار عراق
  • جوایز جشنواره شعر «طوفان القوافی» به ۴ میلیون دینار عراق رسید