Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقابت های ورزشی روستاییان و عشایر منطقه 3 کشور "جام خوشه چین" با حضور معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان آغاز شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، رقابت های ورزشی روستاییان و عشایر منطقه 3 کشور "جام خوشه چین" با شرکت ورزشکارانی از استان های آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، آذربایجان غربی، زنجان و گیلان در 6 رشته ورزشی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقات در 6 رشته فوتسال، والیبال 3 نفره، طناب کشی، چوب کشی، هفت سنگ مهارتی و دوومیدانی در ارومیه برگزار می شود.

جمشید تقی زاده معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: توسعه ورزش همگانی در مناطق روستایی کشور با شعار "روستای فعال و روستای آباد" یکی از اهداف و رسالت های جدی وزارت ورزش و جوانان است و ما در تلاشیم برای ارتقای سلامت جسمی و روانی مناطق روستایی گام های موثری برداریم.

وی افزود: توسعه ورزش مناطق روستایی با هدف ارتقای سطح عدالت اجتماعی و اهتمام دولت به حوزه سلامت و نشاط روستاییان و عشایر از سوی دیگر در کنار تقویت روحیه خودباوری و هویت روستایی و نشان دادن سبک زندگی سالن روستایی در قالب رقابت های ورزشی از دیگر اهداف وزارت ورزش و جوانان در برگزاری رقابت های جام خوشه چین است.

معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد:  تاکنون 4000 خانه ورزش روستایی احداث شده و پیش بینی می شود تا پایان دولت دوازدهم، این تعداد به 10000 برسد  و تجهیز این خانه های یکی دیگر از برنامه های جدی ما در راستای توسعه ورزش روستایی و عشایری می باشد.

تقی زاده افزود: میزبانی جشنواره بین‌المللی روستایی و عشایری با حضور کشورهای همجوار استان آذربایجان‌غربی به میزبانی شهر ارومیه از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در آینده نزدیک است که این امر نشان از امنیت و خودباوری در سطح روستاهاست.

وی در خاتمه با آرزوی موفقیت برای تمامی ورزشکاران تیم های حاضر از تلاش های ارزشمند و میزبانی شایسته استان آذربایجان غربی برای این رقابت ها تقدیر و تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اتمام بیش از ۷۰درصد پروژه‌های نیمه تمام ورزشی تا قبل از پایان دولت دوازدهم سلطانی فر، 4 پروژه ورزشی در مهاباد افتتاح کرد

خبرنگار: سینا پسران افشاریان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جمشید تقی زاده جام خوشه چین آذربایجان غربی ورزش روستاییان ورزش عشایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۶۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید دانشجویان دانشکده بهداشت از تصفیه خانه آب ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ارومیه دراین رابطه اظهار داشت: ۱۲ نفر از دانشجویان دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی به همراه اساتید دانشگاه از تصفیه خانه آب ارومیه بازدید کردند.   وی با اشاره به اینکه دانشجویان از قسمت‌های مختلف تصفیه خانه و روند تصفیه آب آشنا شدند، افزود: کارشناسان امور آب و فاضلاب در این بازدید توضیحات لازم در خصوص نوع تصفیه، کیفیت و مراحل و روند تصفیه آب را ارائه کردند.

دیگر خبرها

  • تمدید نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • اولین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی چگونه مطرح و به پاریس رسید / استقبال در بدو ورود به ارومیه
  • اولین سهمیه تاریخ ورزش بانوان آذربایجان‌غربی چگونه مطرح و به المپیک رسید / استقبال از بدو ورود به ارومیه
  • ۱۱۶هزار روستایی و کشاورز در لرستان بیمه شدند
  • ۳۳ هزار نفر در استان بوشهر عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان هستند
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • بازدید دانشجویان دانشکده بهداشت از تصفیه خانه آب ارومیه
  • اصفهان سرآمد در ورزش رزمی موی تای