Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@13:57:09 GMT

خونی خاص که درمان بیماری های صعب العلاج است +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۷۰۰۹

خونی خاص که درمان بیماری های صعب العلاج است +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، خون بند ناف، خونی است که ذخیره آن پس از تولد نوزاد می تواند با پیوند به بیمارانی که با آن خون تناسب دارند، آنها را از بیماری های صعب العلاج و حتی مرگ حتمی نجات داد.

به طور معمول خانواده ها این خون را برای بزرگسالی همان نوزاد ذخیره می کنند اما برخی نیز با اهدای آن به بیماران متناسب با بند خون ذخیره شده شان، زندگی دوباره را به آن بیماران هدیه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گزارش زیر با خون بند ناف و نحوه ذخیره آن آشنا شوید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

ذخیره خون بند ناف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم خون بند ناف مجله خبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۷۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برج آزادی تهران «قرمز» شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی برج آزادی، ساختمان برج آزادی همزمان با روز جهانی هموفیلی، برای حمایت از بیماران هموفیلی و آگاهی عموم شهروندان درباره این بیماری با نورپردازی قرمز شد.

بزرگداشت روز جهانی هموفیلی همه ساله، ۱۷ آوریل (۲۸ فروردین) توسط فدراسیون جهانی هموفیلی، سازمان‌های حمایتی بیماران مبتلا به اختالالت انعقادی و مراکز درمانی این بیماران در سطح بین‌المللی برگزار می‌شود.

موسسات حمایتی در این روز، اقدام به ارتقای سطح آگاهی عموم درباره این بیماری‌ها می‌کند، برج آزادی نماد ملی کشور به مناسبت این روز و در حمایت از بیماران هموفیلی به رنگ قرمز درآمد.

کد خبر 6081784 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • کفش هوشمندی که به کمک افراد آلزایمری می‌آید
  • وزارت بهداشت حذف هپاتیت C در ایران را اعلام کند
  • تولید و ذخیره سازی ۴۳ هزار تن بذر گندم در گلستان
  • برج آزادی تهران «قرمز» شد
  • چتر حمایت بر سر بیماران خاص و صعب‌العلاج
  • وجود ۱۳ هزار بیمار هموفیلی در ایران/ این گروه بیشتر در معرض بیماری هستند
  • ضرورت دسترسی عادلانه بیماران هموفیلی به دارو و درمان
  • بیماری هموفیلی قابل کنترل است
  • ۲۵۵ بیمار هموفیلی در استان کرمانشاه وجود دارد
  • با خون اهدایی شما من زنده ام