Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@07:56:47 GMT

خارق العاده بودن میزبانی مردم مهران از زائران اربعین

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۷۰۲۱

خارق العاده بودن میزبانی مردم مهران از زائران اربعین

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد قمی شامگاه پنجشنبه در جشن میلاد پیامبر اعظم (ص) در صحن امامزاده سید حسن شهرستان مرزی مهران اظهار داشت: شهرستان مهران با ۱۲ هزار نفر جمعیت طی ایام اربعین میزبان چهار میلیون و ۵۰۰ هزار نفر زائر است که این میزبانی و مهمان نوازی مردم این شهرستان خارق العاده و چیزی شبیه معجزه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: مهران دارای هویت و این شهر دارای شخصیت است، کلمه مهمان نوازی در مقابل عظمت کار مردم مهران در ایام اربعین بسیار کم است چراکه مردم این شهرستان طی این ایام سختی های زیادی تحمل کردند و حتی نمی توانستند از خانه های خود خارج شوند.

وی با اشاره به اینکه مهران در ایام اربعین میزبان موکب داران و زائران زیادی می شود، گفت: این میزبانی حرکت بزرگی است که توسط مردم مهران انجام می شود.

حجت الاسلام قمی عنوان کرد:خوش به سعادت مردم مهران که میزبان این حجم زائران امام حسین(ع) هستند، امیدواریم این شهرستان بیشتر از گذشته آبادتر شود تا توفیق خدمات رسانی به زوار اربعین همچنان در این شهرستان استمرار پیدا کند.

وی تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی از مردم مهران و زحمات و تلاش های آنها در ایام اربعین تقدیر و قدردانی می کند و وظیفه خود دانست از این مردم نجیب طی دو روز گذشته با اهدای لوح و هدیه معنوی تقدیر کند.

وی گفت: مردم مهران با این حرکت عظیم و عاشفانه در میزبانی از زوار امام حسین(ع) نشان دادند، حق بزرگی بر گردن مسئولان کشوری و استانی برای توجه بیشتر از گذشته به این شهر دارند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی افزود: خوش به حال مسئولانی که مانند مردم اهمیت اربعین را درک کردند و بدا به حال مسئولی که در این حرکت عظیم کم کاری کرده باشد که البته امیدواریم چنین مسئولی  را نداشته باشیم.

وی تصریح کرد: مردم و شهر مهران جزو حافظه ملت ایران هستند، مردم با شنیدن نام مهران امروز یک عالمه خاطره دوست داشتنی در ذهن آنها نقش می بندد..

وی ادامه داد: مردم ایران این شهر را دوست دارند، سازمان تبلیغات به اینجا آمد که بگوید برای این شهر و مردم این دیار و هویت آن احترام قائل است.

کد خبر 4772522

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان تبلیغات اسلامی ایلام اربعین حسینی بوشهر یوم الله 13 آبان زلزله شهرکرد راهپيمايي 13 آبان ایلام گرگان تئاتر کودک و نوجوان بیرجند قزوین شیراز هفته وحدت سفر استانی پدافند غیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۷۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل ویسی عصر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه مستقر خواهند شد.

وی به استقرار هواپیمای بیماربر در منطقه و نقطه گذاری هفت محل برای ایجاد سالن‌های سرد برای رفاه حال زائران اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: نیروهای دانشگاه علوم پزشکی آبادان از پانزدهم مردادماه سال‌جاری با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

ویسی با اشاره به اینکه شرایط دانشگاه علوم پزشکی آبادان برای خدمت به زائران اربعین نسبت به سال گذشته امکانات بیشتر پیش‌بینی کرده است، گفت: نیازهای دارویی و درمانی زائران در مرکز شهید سلیمانی شلمچه تأمین خواهد شد.

به گزارش مهر، بر اساس تقویم رسمی کشور چهارم شهریور برابر با ۲۰ صفر ۱۴۴۵ هجری شمشی اربعین حسینی است.

کد خبر 6088180

دیگر خبرها

  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور است
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • اختصاص ۱۴ هزار میلیارد به زیرساخت‌های اربعین
  • جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود
  • احداث ۱۰ هزار مترمربع سایبان در مرز مهران
  • پیش‌بینی اعتبار ۳ هزار میلیارد تومانی برای اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی اعتبار۳ هزار میلیارد تومانی برای اربعین امسال
  • فان باستن محو بلینگام: او خارق العاده است