Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهوری سوریه بر ادامه نبرد با طمع‌ورزی‌های غرب و دولت‌های استعمارگر از طریق ضربه زدن به مزدوران آن‌ها تاکید کرد.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از سانا، بشار اسد خاطر نشان کرد مهمترین عناصر قدرت محور مبارزه با تروریسم، پایبندی و چنگ زدن به اصولی است که نمی‌تواند تغییر کند.

وی افزود نزاع ما و دوستانمان برای رویارویی با طمع ورزی‌های غرب و کشور‌های استعمارگر از طریق ضربه زدن به مزدورانشان که در بیشتر مناطق در حال شکست هستند، ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بشار اسد که مجتبی ذوالنور رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران و هیئت همراه را به حضور پذیرفته بود، تصریح کرد جنگ در سوریه به سبب اختلاف یا شکاف بر سر قانون اساسی شکل نگرفت، بلکه به این خاطر آغاز شد که تروریسمی شروع به کشتار و ارعاب و ویرانگری کرد، جنگ فقط زمانی پایان خواهد یافت که تروریسم پایان یابد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بشار اسد تروریسم مجتبی ذوالنور جنگ سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۷۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدواریم بدشانسی های تیم نساجی پایان یابد

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی صداقت در نشست خبری پیش از بازی با تراکتورسازی تبریز با احترام به نام نادر دست نشان از وی به عنوان نماز با سوره فوتبال مازندران و قائمشهر یاد کرد و افزود: جای بهترین روزهای سخت تیم نساجی خالی است.

وی درباره بازی با تیم تراکتورسازی تبریز گفت این دو تیم هویت مناطق جغرافیایی خودشان هستند و ما با تیم تراکتور خاطرات خوبی داریم.

وی با اظهار اینکه به عنوان کادر فنی تیم نساجی موظف هستیم که بازی با کیفیتی با ارائه دهیم، ادامه داد: امیدوارم بازی فردا خوب و با کیفیت باشد و اتفاقات به نفع تیم نساجی رقم خورد.

مربی تیم نساجی مازندران با بیان اینکه بعد از حضور ساکت الهامی حس خوبی بین هواداران و تیم ایجاد شده است، یادآور شد: اگر اینگونه باشد ما به هدف خود رسیده‌ایم و از هواداران دعوت می‌کنیم که برای بازی فردا نیز به ورزشگاه بیایند و از این تیم حمایت کنند.

صداقت به عنوان اینکه هواداران انرژی مضاعفی به تیم می‌دهند به ما کمک می‌کنند، افزود: با توجه به نفراتی که داریم بر نامه‌ریزی برای خلق موقعیت در بازی انجام می‌شود امیدواریم روز بدشانسی بودن ما و ستاره بودن گلر تیم حریف و هر چیز دیگر پایان رسد.

وی گفت: مهم این است که تمام ارکان و اجزای تیم نساجی با تمام توان و تلاش برای ارتقای کیفیت تلاش کنند و هواداران قول می‌دهیم که هیچ کمی و کاستی نگذاریم و انشالله که بدشانسی‌های پایان رسد.

بازی دو تیم نساجی و تراکتورسازی روز جمعه در ورزشگاه شهید وطنی برگزار می‌شود.

کد خبر 6082155

دیگر خبرها

  • فولاد با ویسی باز هم نبرد/ مس با نویدکیا همچنان در مسیر موفقیت
  • امیدواریم بدشانسی های تیم نساجی پایان یابد
  • قتل مرد جوان با ۳۷ ضربه چاقو به‌خاطر یک میلیارد در قلهک
  • ربودن مرد جوان به خاطر ۵۰ میلیارد تومان تتر
  • آمریکا سیاست دوگانه خود در قبال تروریسم را کنار بگذارد
  • فقط می‌خواستم مقتول را بترسانم
  • پایان نبرد سایه‌ها، تغییر منطق بازدارندگی و آغاز فصل جدید در رویارویی ایران و اسرائیل
  • قتل هولناک یک جوان به خاطر کل کل در فضای مجازی
  • قتل مرد همسایه به‌خاطر پمپ ساختمان
  • متهم: فقط می‌خواستم مقتول را بترسانم