Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@12:57:59 GMT

فیلم/ لحظه اخراج شدن مسعود شجاعی

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۷۰۸۸

‍‍‍‍‍‍

مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی ایران در دقیقه 81 با دریافت کارت زرد دوم در دیدار مقابل عراق از زمین بازی اخراج شد.

دریافت 3 MB.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق روح الله زم تحولات لبنان فیلم ورزشی اخراج مسعود شجاعی تیم ملی ایران تیم ملی عراق کارت قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۷۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازخوردهای خوب از مردم برای اجرای طرح نور

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن شجاعی نسب امروز شنبه در گردهمایی شهرداران استان با تشکر از اقدامات شهرداری‌ها در جهت اجرای طرح نوروزی گفت: شهرداران متولیان اصلی شهرها هستند و با ورود مؤثر در حوزه‌های مختلف نقش مستقیمی در حوزه آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی می‌توانند داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه لایحه عفاف و حجاب در حال تدوین است و در قانون مجازات‌های اسلامی برای کشف حجاب مجازات مشخص شده‌است، افزود: بعضی هنجارهای موجود در جامعه را با شکل عمدی یا غیر عمدی رعایت نمی‌کنند و معاندان هم دنبال فرصت هستند که از آن برای اجرای اهداف خود استفاده کنند.

به گفته وی بر اساس مطالبات عمومی و فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه حجاب محدودیت شرعی نه قانونی است لذا انتظامی کشور اجرای طرح نور را برای تشدید اقدامات میدانی از ۲۵ فروردین شروع کرده و هدف از آن ایجابی و لسانی است لذا کسانی که اصرار بر عدم رعایت قوانین مورد نظر در خودروها، اصناف و فضای مجازی دارند با آنها برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه بازخوردهای مناسبی از مردم و فعالان فرهنگی در این خصوص دریافت کرده‌ایم، ادامه داد: شیطنت‌های مخالفان را در این زمینه داشته‌ایم و ما سنگر آخر آسیب‌های اجتماعی هستیم و ۲۵ دستگاه دیگر باید به وظایف خود در این باره عمل کنند.

به گفته وی همه معتقدیم که اگر در این خصوص مراقبت نشود، حوزه عفاف و حجاب به ولنگاری تبدیل خواهد شد.

شجاعی نسب با اشاره به وظایف ابلاغ شده به شهرداری‌ها در این خصوص گفت: انتظار داریم مانند گذشته در کنار خدمت گذاران خود باشید.

فرمانده انتظامی استان گفت: از طرفیت بسیج هم در این حوزه می‌توانید استفاده کنید و لازم است که حضور پارکبانان بیشتر باشد و روشنایی مناسبی در بوستان‌ها وجود داشته باشد و نظارت‌های لازم بر غرفه‌های که شهرداری‌ها به اجاره می‌دهند، انجام شود.

وی افزود: بعضی از مسئولان غرفه‌ها در داخل بوستان‌ها هیچ نگرانی در زمینه عدم رعایت عفاف و حجاب ندارند و تنها به دنبال کس درآمد خود هستند.

وی تاکید کرد: باید از سگ گردانی در پارک‌ها جلوگیری شود و سازگار مناسب برای پایش تصویری در پارک‌ها باید ایجاد شود.

به گفته شجاعی نسب مصوبات شورای ترافیک برای حفظ جان افراد باید در شهرها اجرایی شوند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: اجرای قانون شاید در بعضی از موارد کنش و واکنشی داشته باشد اما ما همواره ما در کنار شما برای حفظ ارزش‌های اسلامی هستیم و دست نیاز برای همکاری به سوی شما دراز می‌کنیم تا در این حوزه هم مانند دیگر حوزه‌ها، در استان فرهنگی خراسان جنوبی که در خیلی از مسائل در جایگاه‌های خوبی هستیم، پیش قدم باشیم.

کد خبر 6083674

دیگر خبرها

  • خمس: یک لحظه هم در ایران احساس عدم امنیت نداشتم
  • چالش مسعود شجاعی در جام شیرین
  • لحظه عملیات استشهادی در قدس اشغالی از زوایای مختلف | اولین تصاویر از محل وقوع عملیات
  • هوادار برای صعود به یک چهارم حذفی تمرین کرد
  • جریمه مسعود شجاعی کاهش پیدا کرد
  • کمیته استیناف محکومیت شجاعی را تایید کرد
  • کاهش جریمه مسعود شجاعی با رأی کمیته استیناف
  • هشدار جدی به مسعود شجاعی و هوادار!
  • بازخوردهای خوب از مردم برای اجرای طرح نور
  • ماجراجویی بنفش پوشان فوتبال ایران تمامی ندارد!