Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، یکى از پیام هاى بى نظیرانقلاب اسلامى اعلام هفته وحدت درایام ولادت رسول الله (ص) بود. امام راحل رضوان الله علیه با حُسن درایت و براساس آموزه هاى قرآنى و حدیثى، وحدت کلمه مسلمین را از اوجب واجبات متذکر گردیدند و پس از ایشان رهبر معظم انقلاب با حسن درایت و تدبیر عالى، امر به وحدت بین شیعه وسنى فرمودند، و این در حالیست که امروز استکبار جهانى و در رأس آن؛ آمریکا، انگلیس و اسراییل بیش از هر زمان دیگر دنبال تفرقه افکنى بین ملت‌ها و دولتهاى اسلامى هستند و برادرکشى را در خارج از مرزهاى اسلامى مدیریت میکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میانه هرم استکبارى با طرح مسائل تفرقه افکنانه بدنبال ایجاد پیاده نظام این نزاع و کشمکش بیحاصل و پرهزینه ـ براى جهان اسلام ـ هستند. متاسفانه در سالهاى اخیر دو جریان تکفیرى و تشیع انگلیسى در دو مذهب سنى و شیعه با طراحى آمریکا و انگلیس آتش تفرقه در بین ملتهاى مسلمان را شعله ور ساخته و موجبات برادرکشى و بدبینى و کینه و نفاق در جهان اسلام گردیدند.

شعار‌ها و نمادهاى هر دو جریان غالباً ساختگى و طراحى شده استکبار و خارج از سیره پیامبر و ائمه معصومین (ع) و علماى بزرگ تاریخ اسلام مى باشد.

جنگها، ترور‌ها و کشتار میلیونى چند سال گذشته در عراق و افغانستان و یمن و لبنان و سایر بلاد اسلامى حاصل تزریق این تفکرات مسموم به بدنه مردمى کشورهاى اسلامى است.

جوانان عزیز باید متوجه باشندکه در این رابطه تشیع انگلیسى که از لندن مدیریت میشود و در کربلا و ... بروز و ظهور دارد در قالب شعارهایى در دفاع از ائمه، و حضرت زهرا سلام الله علی‌ها با ایجاد جعل و انحراف جوانان انقلابى و علاقمند به اهل‌بیت را از مسیر منحرف میکنند و با جریان سازى انحرافى در مقابل هفته وحدت هفته برائت را ترویج می‌کنند و به جوانان شیعه چنین القا می‌کنند که جوانى که دوست‌دار اهل بیت است، باید با فحش و ناسزا به مقدسات برادران اهل سنت، شیعه گرى خود را اثبات کند و متاسفانه بعضاً جوانان علاقمند به اهل بیت نا آگاهانه این مسیر انحرافى و طراحى شده لندن را متوجه نیستند و ناخواسته پیاده نظام تفرقه و جنگهاى داخلى میشوند.

جریان شیرازى که خود را منتسب به بیت مرجعیت بزرگ و مجاهد شیعه (میرزاى شیرازى که در مبارزه با استعمار پیر انگلیس در نهضت تنباکو پیش گام بود) مى نامد میدان دار این نفاق کور گردیده و با ایجاد کانالهاى تلویزیونى و سایت‌ها و کانالهاى فضاى مجازى با عناوین: امام حسین، ابالفضل، فدک و ... در انگلیس، کربلا و ... این تخم تفرقه را مى پراکنند و جوانان متعصب شیعه را به دام مى اندازند.

جریان شیرازى که متاسفانه امروز پیش قراول تفرقه افکنى و وضع و جعل گردیده، با ترویج قمه زنى درایام عاشورا چهره اى ترسناک و کریه از تشیع را در جهان به نمایش گذاشته و از طرفى با توهین به علما ومراجع شیعه باعث وهن بیشتر گردیده است.

تبلیغ و ترویج اسلام سکولار و دیندارى منهای سیاست مدارى از نشانه هاى این جریان افراطى میباشد که مجموعه این اعمال غیرعقلانى و بى اساس که خارج ازمنطق و گفتمان قرآن و عترت است تشیعى لندنى و دلخواه استکبار را تعریف میکند. آگاهى بخشى و اطلاع رسانى به جوانان عزیز انقلابى ودلبسته به اهلبیت عصمت وطهارت از مهم‌ترین وظایف مبلغان و تحلیلگران و پژوهشگران اسلامى است، تا جوانان را از دام پرخطر جریانهاى افراطى آگاه سازند و متوجه باشند که اسلام اصیل و ناب محمدى که امام راحل ومقام معظم رهبرى به خوبى آن را تبیین کردند، منادى وحدت و برادرى و همدلى در بین مذاهب شیعه وسنى است وتفرقه رابزرگترین آفت ودشمن اسلام میداند وتوجه میدهد که ازدشمن واقعى جهان اسلام که همانا استکبارجهانى به سرکردگى آمریکا و انگلیس و اسراییل است غافل نبوده و نوک پیکان عداوت را باید بسمت آن‌ها نشانه رفت و تمام توان را در جهت منکوب نمودن آن‌ها بکار گرفت.

فتواى آشکار مقام معظم رهبرى مدالظله العالى و سایر مراجع تقلید بر حرام شمردن توهین به مقدسات اهل سنت در همین راستا بوده که باید مورد دقت و توجه جوانان عزیز انقلابى قرار گیرد.

به امید روزى که جهان اسلام یکپارچه متحد به دور از تفرقه هاى بى حاصل مشت محکمى بر سینه دشمنان اسلام باشند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی وحدت اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۷۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل دیوید تیلور را بیشتر بشناسید

آرون بروکس بعد از کنار زدن دیوید تیلور از انتخابی آمریکا عنوان کرد در المپیک تنها به کشتی گرفتن فکر می‌کند.

به گزارش مشرق، آرون بروکس کشتی‌گیر آمریکایی با برتری برابر دیوید تیلور دست به کار بزرگی زد و قهرمان جهان و المپیک را کنار زد تا نماینده آمریکا در این وزن در المپیک پاریس باشد.

قهرمان زیر ۲۳ سال جهان، دارنده مدال نقره زیر ۲۰ سال جهان و قهرمان جهان در رده سنی زیر ۱۷ سال بزرگترین شگفتی را رقم زد و مسافر پاریس شد.

پایان عصر تیلور - یزدانی

این شکست به منزله پایان عصر بزرگترین دوئل کشتی جهانی یعنی یزدانی - تیلور است. در حالی که خیلی ها منتظر تقابل این دو کشتی گیر مطرح در المپیک پاریس بودند، هر دو با شرایط سختی روبرو شدند. حسن یزدانی دوران مصدومیت را پشت سر گذاشته و احتمالا باید در انتخابی برابر کامران قاسم پور قرار گیرد و دیوید تیلور نیز کشتی انتخابی را باخت و شاید از دنیای کشتی خداحافظی کند.

ستاره پنسیلوانیا معروف به "جادوگر" ۵ بار حسن یزدانی از ایران را شکست داد و یک بار نیز طعم شکست را برابر کشتی گیر ایرانی چشید و بعید است این دو بار دیگر در تشک کشتی برابر هم قرار گیرند.

رقیب تمرینی در توکیو

آرون بروکس با مساعدت فدراسیون کشتی آمرسیکا به عنوان رقیب تمرینی به المپیک توکیو رفت تا در تمرینات با دیوید تیلور سرشاخ شود . تیلور نیز بارها از بروکس به نیکی یاد کرد و نقش او را در قهرمانی بازیهای المپیک توکیو برجسته کرد. حالا این کشتی‌گیر کمتر شناخته شده توانسته جای تیلور را در تیم ملی کشورش بگیرد.

اولین ناکامی بروکس برابر تیلور

این دو برای اولین بار در ژوئن سال گذشته در انتخابی تیم ملی آمریکا برای حضور در جهانی بلگراد در نیوجرسی برابر هم قرار گرفتند جایی که تیلور در مبارزه اول ۶-۰ بروکس را شکست داد و در مبارزه دوم نیز ۵-۴ به برتری رسید و راهی بلگراد شد.

تیلور در بلگراد توانست عنوان قهرمانی را به دست آورد و بروکس نیز به مسابقات جهانی زیر ۲۳ سال در آلبانی رفت و مدال طلا را به دست آورد.

بروکس بعد از غلبه بر تیلور چه گفت؟

در ابتدا باید تاکید کنم که دیوید تیلور را خیلی دوست دارم و این یک مزیت بزرگ برای من بود که در کنار او باشم و این سالها کنارش تمرین کردم و از او چیزهای زیادی یاد گرفتم. او قطعاً در کشتی تاریخ ساز شد. سال گذشته که دومین کشتی انتخابی را به او خیلی نزدیک باختم گفتم باید درس بگیرم و بهتر شوم که توانستم. خیلی خدا را شکر می‌کنم که به من این قدرت را داد. تیلور کشتی‌گیری در حد کلاس جهانی است و هر کسی که با او کشتی‌می‌گیرد باید بهترین ورژن خودش باشد تا او را شکست دهد. تیلور باعث بهتر شدن شما می‌شود.

او در پایان در پاسخ به این سوال که هدفش برای المپیک گفت: هدفم فقط کشتی گرفتن است و باید دید چه اتفاقی می‌افتد.

تیلور بعد از پایان کشتی در جمع خبرنگاران حاضر نشد و مسیرش را برای رفتن به رختکن عوض کرد تا با خبرنگارانی که منتظر او بودند روبرو نشود.

تیلور قطعا مسلط ترین کشتی گیر ایالات متحده در پنج سال گذشته بود و این نتیجه برای خیلی‌ها باورنکردنی است. تیلور از سال ۲۰۱۹ تنها یک بار شکست خورده بود که برابر حسن یزدانی در فینال مسابقات جهانی ۲۰۲۱ رقم خورد. تیلور در این چند سال ۲۲۶ امتیاز گرفت و تنها ۱۹ امتیاز داد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • انگلیس طرح اخراج پناهجویان به رواندا را تصویب کرد
  • قدرت امت اسلامی در تحقق امت واحده و ایجاد جبهه واحد در مقابل صهیونیسم جهانی است
  • استاندار جدید لرستان را بیشتر بشناسید + سوابق
  • استاندار جدید مازندران را بیشتر بشناسید
  • نابودگر دیوید تیلور را بیشتر بشناسید
  • "وعده صادق" آرزوی مسلمانان را محقق کرد/ جدا بودن شیعه و اهل سنت را دشمنان اسلام ایجاد کردند
  • عکس| نابودگر دیوید تیلور را بیشتر بشناسید
  • قاتل دیوید تیلور را بیشتر بشناسید
  • از کجا بفهمیم غلظت خون داریم؟ | علائم غلظت خون را بشناسید
  • انگلیس در مدار استاندارد‌های دوگانه