Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی مجتمع آموزش عالی سلامت رامهرمز دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: ۱۷ جهادگر خواهر و برادر مجتمع آموزش عالی سلامت رامهرمز از ۲۶ تا ۲۸ آبان‌ماه به اردوی جهادی می‌روند.

پیام امین‌نیا، مسئول بسیج دانشجویی مجتمع آموزش عالی سلامت رامهرمز دانشگاه علوم پزشکی اهواز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص برگزاری اردوی جهادی گفت: جهادگران گروه جهادی شهید علیخانی بسیج دانشجویی مجتمع آموزش عالی سلامت رامهرمز از ۲۶ تا ۲۸ آبان ماه به اردوی جهادی اعزام می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امین‌نیا اضافه کرد: این اردوی جهادی با حضور ۱۷ دانشجوی جهادگر خواهر و برادر دانشگاه در روستای زراقلی رامهرمز برگزار خواهد شد.
مسئول بسیج دانشجویی مجتمع آموزش عالی سلامت رامهرمز دانشگاه علوم پزشکی اهواز اظهار کرد: این اردو در عرصه‌های بهداشت و درمان با حضور دانشجویان جهادگر پزشکی، پرستاری، مامایی و روانشناسی برگزار می‌شود و قرار است در زمینه های فرهنگی نیز در این اردوی جهادی فعالیت داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی خوزستان دانشگاه علوم پزشکی اهواز اردو جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۷۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمید نوری برای اجرای حکم به سوئیت امنیتی منتقل شد

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، فرزند حمید نوری، می‌گوید که این شهروند ایرانی حتی بعد از انتقال به سوئیت امنیتی از تماس با خانواده محروم است.
 
حمید نوری، شهروند ایرانی، در ۱۸ آبان سال ۱۳۹۸ پس از سفر به سوئد از سوی پلیس این کشور در فرودگاه بازداشت شد.
 
این شهروند ایرانی بلافاصله پس از ورود به سوئد در فرودگاه بازداشت و نخستین بازجویی از وی در ساعت‌های نخست پس از بازداشت انجام شد.
 
دادگاه تجدیدنظر سوئد آبان گذشته در حالی حکم حبس ابد علیه حمید نوری را تایید کرد که این شهروند ایرانی بیش از ۴ سال را در سلول انفرادی در سوئد گذرانده است.
 
روند دادگاه تجدید نظر حمید نوری از ۱۱ ژانویه ۲۰۲۳ (۲۱ دی ۱۴۰۱) آغاز و در چند مرحله برگزار شد؛ آخرین دور از دادگاه تجدیدنظر حمید نوری در آبان گذشته برگزار شد و در نهایت این روند در روز ۱۷ آبان ۱۴۰۲ به پایان رسید.
 
در پایان دادگاه تجدیدنظر، دادگاه با صدور قراری اعلام کرد که حکم نهایی درباره پرونده حمید نوری در روز ۱۹ دسامبر (۲۸ آذر ۱۴۰۲) صادر و در دسترس قرار گرفت.
 
اسفند گذشته دادگاه عالی سوئد با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که درخواست تجدیدنظر حمید نوری را رد کرده است؛ دادگاه عالی سوئد درخواست تجدیدنظر حمید نوری را رد و حکم حبس ابد وی را تایید کرد.
 
پس از قطعی شدن حکم حبس ابد حمید نوری از سوی دیوان عالی این کشور، به یک سوئیت امنیتی منتقل شده است.

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس
  • فعالیت هزارو ۵۷۲ گروه جهادی در نوروز و رمضان ۱۴۰۳
  • حمید نوری برای اجرای حکم به سوئیت امنیتی منتقل شد
  • خوابگاه دانشجویی ۵۰۰ نفره در گرگان کلنگ زنی می شود
  • ارتباط حمید نوری با خانواده اش بار دیگر قطع شد
  • صبوری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا شد
  • زمان نام‌نویسی وام شهریه دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد
  • اخذ هزینه از دانشجویان در سنین نامتعارف تحصیل
  • کسب رتبه دوم همدان در احداث خوابگاه‌های دانشجویی کشور
  • مسئول بسیج دانشگاه تهران : حمله سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی ، معجزه انقلاب است