Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرکو کاتانچ پس از پیروزی دو بر یک پنجشنبه شب تیم ملی فوتبال عراق مقابل ایران در مرحله گروهی مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت های ۲۰۲۳ آسیا گفت: اول باید از بازیکنانم که نهایت تلاش خود را کردند تشکر کنم و به آنها و مردم عراق بابت این پیروزی تبریک بگویم. برد مهمی کسب کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم ملی فوتبال عراق ادامه داد: شرایط مردم عراق مشخص است و این برد امیدوارم آنها را خیلی خوشحال کرده باشد. از این پیروزی من هم خوشحالم اما باید از این به بعد به دیدار  با بحرین فکر کنیم. با تلاش و کار می خواهیم به موفقیت های متوالی برسیم.

کاتانچ در ادامه تعریفی که از سیستم تیمش برای این بازی شد اذعان داشت: بعد از چنین نتایجی نباید یک مربی را قضاوت کرد. اگر می باختیم ممکن بود بگویند این مربی خوب یا بد است. برد در این بازی خیلی برایمان مهم بود. حالا از بازیکنانم فقط می خواهم تمرکز خودشان را حفظ کنند. می دانستم این بازی دربی آسیاست. به همین خاطر هم به بازیکنانم گفتم تمرکز خودشان را حفظ کنند.

وی در پایان راجع به برد دو بر یک امشب عراق مقابل ایران افزود: به شاگردانم گفتم فقط روی فوتبال توجه کنید نه مسائل بیرون از فوتبال. واقعیت این است که کار کردن در این منطقه از آسیا سخت است چون مربی همواره در فشار و استرس بالاست. حالا به بازی های بعدی خودمان فکر می کنیم تا موفقیتمان ادامه دار باشد.

کد خبر 4772512

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال عراق تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال عراق والیبال لیگ برتر والیبال کشتی فرنگی فدراسیون والیبال گابریل کالدرون هندبال لیگ کشتی آندره استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۷۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودداری کرسپو از اظهارنظر درباره النصر و الهلال

به گزارش "ورزش سه"، هرنان کرسپوی آرژانتینی، سرمربی العین پس از پیروزی برابر الهلال و راهیابی تیمش به دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا، به تیمش ابراز افتخار کرد.

وی در نشست خبری پس از بازی گفت: از باشگاه العین و همه کسانی که برای موفقیت این تیم تلاش می کنند، تشکر می کنیم. خوشحالم که در این باشگاه بزرگ کار می کنم و خوشحالم که مقابل الهلال، یک رقیب سخت وقدرتمند که عملکرد تهاجمی قوی دارد، به پیروزی رسیدم.

او افزود: ما با اعتماد به نفس و احترام به حریف وارد زمین مسابقه شدیم، به خصوص که می دانستیم الهلال چه در لیگ عربستان و چه در سطح قهرمانی آسیا، چقدر تیمی قدرتمند است.

کرسپو که موفق شد هر دو تیم شهر ریاض را شکست دهد، از پاسخگویی به این سوال که از بین الهلال و النصر کدام حریف قدرتمندتر است، خودداری کرد و گفت: العین برنده این بازی است و به مرحله نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرده است. صحبت باید در مورد العین باشد و من نمی خواهم در مورد رقبا یا داوران صحبت کنم.

دیگر خبرها

  • کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم
  • برتری تیم‌های زیر ١٢ سال ایران برابر حریفان
  • راز شادی بلینگامی جوان‌ترین عضو تیم ملی ایران
  • خودداری کرسپو از اظهارنظر درباره النصر و الهلال
  • مسعود یوسف: در آخر قهرمانی آسیا را می‌خواهیم
  • ادامه اتفاقات عجیب در فوتبال ایران | شما بخندید، ما ادامه می‌دهیم!
  • شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت/ از حذف ژاپن ناراحتم
  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا
  • ششمین برد متوالی اینتر مقابل میلان و برابری با رکورد بیشترین پیروزی پیاپی در دربی دلامادونینا
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳ اردیبهشت