Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@17:05:53 GMT

کاتانتس: از حالا به فکر بازی با بحرین هستیم

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۷۲۱۶

کاتانتس: از حالا به فکر بازی با بحرین هستیم

«سرچکو کاتانتس» در نشست خبری پس از پایان بازی ایران و عراق که به شکست ۲ بر یک تیم ملی ایران انجامید، اظهار داشت: از اینکه توانستیم بازی بزرگ مقابل ایران را با پیروزی پشت سر بگذاریم بسیار خوشحال هستم.

وی افزود: بازیکنان من تلاش زیادی کردند و جوانمردانه در این مصاف به میدان رفتند و مزد زحمات خود را گرفتند و این پیروزی را به شاگردانم تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاتانتس تصریح کرد: از حالا به فکر بازی بعدی خود مقابل بحرین هستیم تا بتوانیم به پیروزی رسیده و سه امتیاز کامل را به دست آوریم.

وی در پایان گفت: در هر بازی که پیش روی ماست باید با تمرکز کافی به میدان رفته و در دور برگشت نیز نتایج قابل قبولی کسب کنیم؛ از حساسیت شهرآورد ایران و عراق در آسیا آگاهی داشتم به همین خاطر سعی کردم به بازیکنانم بگویم که تنها روی بازی تمرکز کنند و از هر گونه حاشیه‌سازی اجتناب کنند.

تیم ملی ایران در چهارمین بازی خود در چارچوب دور دوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ و مقدماتی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا به مصاف عراق رفت و در پایان با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد تا کار صعود برای تیم ملی کشورمان سخت شود.

برچسب‌ها بحرین تیم ملی ایران سرچکو کاتانتس عراق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بحرین تیم ملی ایران عراق بحرین تیم ملی ایران عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۷۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو پیروزی ارزشمند دختران بسکتبالیست ایران در کاپ آسیا

تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان ایران در کاپ آسیا دو پیروزی کسب کردند

طرفداری | تیم ملی بسکتبال سه نفره زنان ایران در دومین روز از رقابت‌های کاپ آسیا که به میزبانی سنگاپور برگزار می‌شود، دو پیروزی دیگر کسب کرد و به صدر جدول گروه خود صعود کرد.

شاگردان نیکا بیک‌لیک‌لی در اولین بازی خود امروز به مصاف ماکائو رفتند و با نتیجه قاطع ۱۶ بر ۵ به پیروزی رسیدند.

در این بازی نگین رسولی‌پور با کسب 6 امتیاز، امتیازآورترین بازیکن ایران بود. مهلا عابدی 5 امتیاز، فرناز خدامرادی 3 امتیاز و فائزه شهریاری 2 امتیاز دیگر برای ایران کسب کردند.

در دومین بازی، ملی‌پوشان ایران مقابل کره‌جنوبی قرار گرفتند و در یک بازی نزدیک و نفس‌گیر با نتیجه 14 بر 11 به پیروزی رسیدند.

مهلا عابدی با 6 امتیاز، بار دیگر در این بازی خوش درخشید. نگین رسولی‌پور و فائزه شهریاری هر کدام 3 امتیاز و فرناز خدامرادی 2 امتیاز برای ایران کسب کردند.

با کسب این دو پیروزی، تیم ملی ایران در صدر جدول گروه خود قرار گرفت و صعود خود به مرحله بعد را تا حد زیادی قطعی کرد.

دختران بسکتبالیست ایران در دو بازی بعدی خود که روز شنبه 11 فروردین برگزار می‌شود، به مصاف تیم‌های ژاپن و تایلند خواهند رفت.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • دو برد بسکتبال سه نفره مردان ایران در کاپ آسیا
  • دو پیروزی ارزشمند دختران بسکتبالیست ایران در کاپ آسیا
  • بی‌استرس‌ترین مربی ایران با پاچه‌های بالا! (عکس)
  • پیروزی تیم بسکتبال سه نفره بانوان
  • آسمان عشق آباد متعلق به شش ایران (عکس)
  • ترکیب کاملا روس بحرین برای مسابقات کشتی قهرمانی آسیا/قهرمان جهان به بیشکک می‌آید
  • صعود قطر و امارات قطعی شد/ پیروزی سوریه، اردن و بحرین مقابل حریفان
  • اسلوونی 2-0 پرتغال؛ نوار بردهای پیاپی تیم مارتینز پاره شد!
  • مهدی قائدی بهترین بازیکن ترکمنستان - ایران
  • پیروزی پرگل کره جنوبی، عراق و استرالیا/ اولین برد برانکو با چین گل اول عراق+ فیلم