Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@22:56:43 GMT

نکوداشت زنده‌یاد محسن رضایی در هفته کتاب

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۷۲۳۲

نکوداشت زنده‌یاد محسن رضایی در هفته کتاب

به گزارش شامگاه پنجشنبه ستاد خبری بیست و هفتمین هفته‌ کتاب جمهوری اسلامی، در این مراسم که به منظور بزرگداشت نام و یاد مرحوم رضایی با حضور جمعی از مدیران و اهالی فرهنگ و هنر برگزار می‌شود گوشه‌ای از زحمات این مدیر نواندیش که در عرصه‌ توسعه‌ فرهنگ،‌ تلاش کرده و خدمات ارزنده‌ای را به یادگار گذاشته است، یادآوری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زنده‌یاد محسن رضایی، سوابق مدیریتی و اجرایی متعددی در کارنامه‌ فرهنگی خود ثبت کرده است که از آن جمله می‌توان به مشاور معاون امور فرهنگی و معاونت پژوهشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،‌ دبیر کمیسیون فرهنگی و اجتماعی سومین دوره‌ی شورای شهر تهران، دبیر هشت دوره هفته‌ کتاب، دبیری ۲ دوره ستاد هفته‌ پژوهش کشور، عضویت در هیات موسسان و هیات امنا و هیات مدیره‌ دبیرخانه‌ «کتاب سال ولایت» و نیز عضویت در هیات امنا و هیات مدیره‌ دبیرخانه‌ «دین‌پژوهان کشور» اشاره کرد.
وی همچنین تالیف و تدوین ۱۱ عنوان کتاب و پنج تحقیق در زمینه‌ مسائل فرهنگی و اجتماعی را نیز در سوابق کاری خود دارد.

برگزاری نشست «مردم ایران چه می‌خوانند؟» در هفته‌ کتاب

رئیس پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری شش نشست تخصصی در بیست و هفتمین دوره‌ هفته‌ کتاب خبر داد.

 محمد سلگی در تشریح این خبر گفت: بیست و ششم آبان همزمان با روز چهارم هفته‌ کتاب نشست «آینده صنعت نشر»، بیست و هفتم آبان نشست «تعامل کتابخانه‌ها با ناشران» و بیست و هشتم آبان همزمان با ششمین روز هفته‌ کتاب، نشست «نشر الکترونیک» برگزار می‌شود.

وی در ادامه‌ با تشریح برنامه‌های هفته کتاب افزود: «مردم چه می‌خوانند؟» عنوان نشست روز هفتم هفته‌ کتاب است که با استناد بر یافته‌های موج سوم پیمایش ملی «مصرف کالاهای فرهنگی در ایران» برگزار می‌شود. در این نشست برای نخستین بار یافته‌های موج سوم پیمایش ملی کتاب و کتابخوانی اعلام خواهد شد.

محمد سلگی برگزاری نشست علمی «فرهنگ‌سازی و آموزش کتابخوانی در کودکان با ارائه‌ راهکارها» با حضور دکتر سجادیه و با مشارکت دانشکده‌ روانشناسی دانشگاه تهران را از دیگر برنامه‌های پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات در بیست و هفتمین دوره‌ هفته‌ کتاب جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.

بیست و هفتمین دوره هفته‌ کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «حال خوش خواندن» از تاریخ ۲۳ تا ۳۰ آبان ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

برچسب‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هفته کتاب لرستان کتاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هفته کتاب لرستان کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هفته کتاب لرستان کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۷۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس شورای راهبردی بیست‌وچهارمین جشنواره ملی صنعت چاپ و نشر منصوب شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در متن حکم محمدمهدی اسماعیلی خطاب به یاسر احمدوند آمده است:

"نظر به نقش صنعت چاپ کشور در تولید و نشر آثار مکتوب و گسترش فرهنگ و معارف اسلامی و ایرانی و اهمیت آن در چرخه تولید و اشتغال زایی و نیز ضرورت معرفی توان و ظرفیت این صنعت فرهنگی و ارج نهادن به تلاشگران عرصه چاپ و نشر و تبین گفتمان فرهنگی در قالب برگزاری رویدادهای ملی، به موجب این حکم جناب عالی را به عنوان  «رئیس شورای راهبردی بیست و چهارمین جشنواره ملی صنعت چاپ و نشر» منصوب می نمایم.

امید است با استعانت از خداوند متعال با بهره‌گیری از ظرفیت های سازمانی و صنفی در برگزاری هرچه با شکوه تر این رویداد ارزشمند فرهنگی موفق و موید باشید."

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گزارش تصویری | نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)
  • رئیس شورای راهبردی بیست‌وچهارمین جشنواره ملی صنعت چاپ و نشر منصوب شد
  • هفدهمین جشنواره بین‌المللی پژوهش فرهنگی برگزار می‌شود
  • توییت محسن رضایی دباره پیام امام به فرماندهان سپاه
  • دبیر پانزدهمین دوره جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی:بزرگداشت استاد جواد محقق در همدان برگزار می‌شود 
  • هم‌اندیشی مدیران هیأت‌های رزمندگان اسلام در مشهد مقدس
  • گزارش زنده: ملوان 0 - سپاهان 0
  • این چهره نظامی، فقط ۲۵ روز فرمانده کل سپاه بود /محسن رضایی رکورد زد /اساسنامه سپاه پاسداران به امضای کدام چهره شاخص سیاسی رسید؟
  • نشست هماهنگی نمایشگاه بین المللی کتاب با همکاری مدیریت شهری تهران برگزار شد
  • نشست هماهنگی نمایشگاه کتاب با همکاری مدیریت شهری تهران برگزار شد