Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این نمایش گروه هنری خط اول متشکل از ۸ نفر در اولین اجرای خود خوش درخشیدند و نمایش دو متر در دو متر جنگ را که مضمون ضد جنگ در سراسر دنیا را دارد به روی صحنه بردند. 
نمایشنامه «دو متر در دومتر جنگ» نوشته حمیدرضا آذرنگ زیر نظر محمود وحید سرپرست گروه و با بازی رضا فیوجی، حیدر غریب زاده، فرزاد سلطانی، فرزاد صالحی، امیرحسین محمدی و نجیب نبی زاده آذر و دی ۹۸ در خانه هنر جمعیت امام علی(ع) اجرا خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
گروه هنری خط اول در سال ۱۳۹۷ توسط نوجوانان خانه ایرانی لب خط شوش با اجرای نمایش «مش رحیم» تشکیل شد تا این بار هنر در مبارزه با فقر، اعتیاد و کودک آزاری قد علم کند.

برچسب‌ها جنگ تحمیلی اجرای نمایش‌ های کلاسیک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جنگ تحمیلی جنگ تحمیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۷۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پیش‌فروش بلیت نمایش «اسب قاتلین»

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایش «اسب قاتلین» نوشته رضا گشتاسب و کارگردانی سیدمحمدهادی هاشم‌زاده، از ۱۹ فروردین، ساعت ۱۹ در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت تیوال بلیت‌های سه رو نخست این نمایش را تهیه کنند.

«اسب قاتلین»؛ عنوان نمایش برگزیده به مفهوم مطلق را در چهل‌ و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دست آورده و رتبه اول کارگردانی و جایزه ویژه گروهی بازیگران و بازی‌سازان را نیز از این جشنواره در کارنامه خود دارد.

در این نمایش که کاری از گروه اردیبهشت شیراز است؛ مریم شکری، امیر خواجه میرکی‌پور، فرزاد پریدار، امید رهبر، ایمان زارع، محمد حسین نعمتی، ندا محمدیان، محمد ابراهیم جنتی، نازنین ترنگ، زهرا اکبری و علیرضا اصلاحی بازی می‌کنند و گروه فرم و بازی‌سازان؛ فرناز حیدری، نادیا نوذری، زهرا صادق‌پور، آیدا زارع، روژین رستمی، مبینا رضایی، تینا گندمکار، نعیم فرزام و ماهان حسن‌زاده هستند.

در خلاصه نمایش «اسب قاتلین» که در فضایی اکپرسیونیستی اجرا می‌شود؛ آمده‌است: ارباب و خانم به همراه نوکر خود به نام «کش» و همسرش «لورا» در عمارتی بزرگ زندگی می‌کنند. داستان از یک شب برفی آغاز می‌شود که در آن شب، نوکر روستای کناری با اسبی که از اربابش دزدیده است به سمت عمارت ارباب و خانم می‌آید تا خبر رسیدن شورشی‌ها را بدهد و … .

سایر عواملی که محمد هاشم‌زاده را در اجرای نمایش «اسب قاتلین» یاری می‌کنند، عبارتند از: مریم شکری بازیگردان و دستیار کارگردان، علیرضا اصلاحی آهنگساز، سیدمحمدهادی هاشم زاده طراح صحنه، فرناز فتحی زاده طراح و اجرای گریم، سید محمد هادی هاشم زاده و سعید نظری طراح نور، زهرا همای‌پور طراح پوستر و بروشور، مریم شکری طراح لباس و دوخت لباس، سیدمحمد هادی هاشم زاده ، فرناز حیدی طراح حرکات فرم، امیر خواجه میرکی پورمدیراجرایی، میترا رضائی مدیر روابط عمومی و رسانه، نگار امیری مدیر تبلیغات، ندا محمدیان منشی صحنه، نعیم فرزام مدیر صحنه، اجرای نور و تعویض صحنه، ماهان حسن زادهدستیار صحنه، اجرای نور و تعویض صحنه، نادیا نوذری دوخت لباس و تعویض صحنه، نعیم فرزام، مهرداد کاویانی، مریم شکری، ندا محمدیان، فرناز فتحی زاده، ماهان حسن زاده ساخت دکور، نسیم شیرزادی ساخت حجم، محمدابراهیم جنتی ضبط نریشن، فرناز فتحی‌زاده پخش موسیقی، علیرضا اصلاحی ساخت تیزر، شیوا عطاران، آیدا زارع و فرامرز رحیمی عکاس.

کد خبر 6062765 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • ۱۲ پیشنهاد برای موزه گردی در تهران
  • تئاتر و نقش آن در بالا بردن توانایی فردی در کودکان
  • آغاز پیش فروش بلیت نمایش «کمی کمتر بدزدین»
  • ۱۲ پیشنهاد برای موزه‌ گردی در تهران | از موزه استاد انتظامی گرفته تا باغ موزه هنر ایرانی
  • محفل قرآنی امام حسنی ها نمایش دینداری جامعه ایرانی بود
  • اجرای نمایشنامه‌ای از حسین کیانی
  • برپایی نمایشگاه ظروف مسی در مراغه
  • هنرهای نمایشی زاهدان، زنده اما کم‌رمق است
  • پیش فروش بلیت نمایش «اسب قاتلین» آغاز شد
  • آغاز پیش‌فروش بلیت نمایش «اسب قاتلین»