Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله نیمه نهایی نخستین دوره رقابت های کبدی جوانان جهان به میزبانی جزیره کیش شامگاه پنجشنبه بین تیم های ایران و بنگلادش برگزار شد که طی آن ملی پوشان جوان ایران در دیداری سخت و دشوار برابر حریف به برتری ۵۲ بر ۲۰ رسیدند و راهی فینال شدند.

تیم جوانان ایران که تا این مرحله توانسته بود حریفانش را با اقتدار شکست دهد، برای کسب عنوان قهرمانی این مسابقات ساعت ۱۵ روز جمعه به مصاف تیم شگفتی ساز کنیا خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم آفریقایی در این دوره از مسابقات پیش بینی ها را بهم زد و با پیروزی برابر حریفانش راهی دیدار فینال شد.

تیم های پاکستان و بنگلادش نیز به دلیل برگزار نشدن مسابقه رده بندی، عنوان سومی مشترک را به خود اختصاص خواهند داد.

کد خبر 4772538

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم کبدی جوانان ایران بنگلادش مسابقات قهرمانی جهان تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی فوتبال عراق تیم فوتبال پرسپولیس والیبال لیگ برتر والیبال کشتی فرنگی فدراسیون والیبال گابریل کالدرون لیگ کشتی آندره استراماچونی هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۷۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افغانستان شگفتی‌ساز شد/ شاگردان «مرتضایی» نزدیک به جام جهانی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتسال افغانستان و بحرین در آخرین دیدار مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا امروز دوشنبه از ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود افغانستان به پایان رسید.

در دیگر دیدار این گروه که به صورت همزمان برگزار شد تیم ملی فوتسال ایران موفق شد از سد کویت عبور کند.

به این ترتیب در جدول رده بندی گروه D تیم ملی ایران با ۹ امتیاز صدرنشین شد و افغانستان با ۴ امتیاز و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به کویت در رده دوم قرار گرفت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. کویت با ۴ و بحرین بدون امتیاز از گردونه رقابت‌ها کنار رفتند.

افغانستان با هدایت مجید مرتضایی در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف تاجیکستان خواهد رفت و ایران با قرقیزستان دیدار خواهد کرد. لازم به ذکر است که ۴ تیم برتر این رقابت‌ها جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را کسب خواهند کرد.

برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی به شرح زیر است:

چهارشنبه ۵ اردیبهشت:
* تاجیکستان - افغانستان ۱۰:۳۰
* ایران - قرقیزستان ۱۲:۳۰
* تایلند - عراق ۱۴:۳۰
* ازبکستان - ویتنام ۱۷:۳۰

کد خبر 6085813

دیگر خبرها

  • موسسه جوانان آستان قدس رضوی، دوره جامع تربیت مربی برگزار می کند
  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد
  • شگفتی‌سازی افغانستان در جام ملت‌های آسیا
  • شگفتی بزرگ جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ گربه سیاه ایران حذف شد!
  • افغانستان شگفتی‌ساز شد/ شاگردان «مرتضایی» نزدیک به جام جهانی
  • شگفتی بزرگ در جام ملت‌های فوتسال آسیا/ رقیب ایران در مسیر قهرمانی حذف شد
  • پیروزی پرگل تیم فوتبال جوانان دختر ایران برابر ترکمنستان
  • شاگردان هاشمی در یک قدمی فینال لیگ بسکتبال
  • پیروزی تیم فوتبال جوانان بانوان برابر ازبکستان
  • جشنواره شمیم ریحان در استان قم برگزار می‌شود