Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@16:55:13 GMT

دو گلی که ۱۸۰ هزار دلار ارزش داشت

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۷۳۸۸

دو گلی که ۱۸۰ هزار دلار ارزش داشت

تیم ملی فوتبال عراق توانست در دیدار برابر ایران با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کند.

یک سرمایه گذار ثروتمند عراقی قول داد که برای هر کدام از این دو بازیکن که توانستند در این دیدار گلزنی کنند یک واحد آپارتمانی در وسط بغداد به ارزش ۹۰ هزار دلار خریداری کند.

به این ترتیب گل‌های که مهند علی و عبدالنبی در این بازی به ثمر رساندند ۱۸۰ هزار دلار ارزش داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی فوتبال عراق با پیروزی که در این دیدار به دست آورد با ۱۰ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار گرفت این درحالی است که ایران با ۶ امتیاز در رده سوم باقی ماند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال عراق انتخابی جام جهانی 2022

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۷۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی: بازی الکلاسیکو مهمترین بازی فصل است


 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، ژاوی هرناندز سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در مورد دیدار الکلاسیکوی امشب مقابل تیم رئال مادرید گفت: این بازی برای ما اهمیت بالایی دارد ما در اینجای راه ۴ امتیاز از فصل قبل کمتر داریم و باید این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم، اما اعداد در مورد رئال مادرید فوق العاده است و آنها در ۳۱ بازی فقط یکبار شکست خورده اند.
وی ادامه داد: ما در این بازی در صورت پیروزی اختلافمان به ۵ می‌رسد و این برای ما ایده ال است. دیدار الکلاسیکو به میزبانی مادرید امشب از ساعت ۲۲:۳۰ آغاز می‌شود.
تیم فوتبال بارسلونا در یک بازی عجیب در دیدار برگشت در زمین خود مغلوب تیم پاری سن ژرمن شد و رئال مادرید در منچستر دست به کار بزرگی زد تا تیم منچستر سیتی را از گردونه لیگ قهرمانان اروپا حذف کند.
تیم رئال مادرید با ۷۸ امتیاز و بارسلونا با ۷۰ امتیاز در رتبه دوم است و خیرونا با ۶۸ امتیاز به دنبال بارسلونا در رتبه سوم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • فوتبال بانوان زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی دختران جوان ایران برابر ترکمنستان
  • دومین پیروزی دختران فوتبالیست ایران مقابل ترکمنستان
  • پیروزی پرگل تیم فوتبال جوانان دختر ایران برابر ترکمنستان
  • پیروزی دختران جوان برابر ترکمنستان
  • عراق اولین شریک تجاری گمرکات مازندران در صادرات کالا
  • فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی خیبر خرم‌آباد در روز توقف چادرملو
  • پیروزی پرگل دختران فوتبال ایران برابر ازبکستان
  • پیروزی تیم فوتبال جوانان بانوان برابر ازبکستان
  • صادرات بخش کشاورزی بیش از ۲۰ درصد رشد کرد/عراق مقصد نخست صادرات
  • ژاوی: بازی الکلاسیکو مهمترین بازی فصل است