Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری تسنیم: مارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در نشست خبری پس از دیدار مقابل عراق اظهار داشت: ما 15 دقیقه سخت را در ابتدای بازی داشتیم. ابتدای بازی گل خوردیم، اما در ادامه توانستیم بازی را به دست گرفته و کنترل کنیم.

وی افزود: در نیمه دوم اشتباهاتی مرتکب شدیم و 10 نفره هم شدیم‌‌. این شکست ما را ناگزیر می‌کند در بازی‌های بعدی 12 امتیاز از 12 امتیاز ممکن را بگیریم تا به مرحله بعد صعود کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان درباره اینکه چه نگاهی به صعود دارد گفت: ما همه تلاش‌مان را برای بازی‌های خانگی و همچنین مسابقه خارج از خانه مقابل کامبوج می‌کنیم.

کامبوج درباره دو شکست پیاپی ایران مقابل بحرین و عراق اظهار داشت: ما حداقل می‌توانستیم در دو بازی مقابل بحرین و عراق، دو امتیاز بگیریم، اما این اتفاق رخ نداد. شاید بهتر باشد بگویم در این باره بدشانسی آوردیم و این مسابقه می‌توانست مساوی شود‌.

ویلموتس درباره توصیفش از شرایط بازی و اینکه آیا این شکست، عواقب کارت قرمز مسعود شجاعی بود، گفت: من 30 سال است در فوتبال هستم. هیچ وقت یک نفر را نباید مقصر قلمداد کرد. همه ما در شکست مقصریم و یک نفر مقصر نیست. اشتباهاتی در این بازی داشتیم. در هنگام یارگیری دچار اشتباهاتی شدیم. در کنار آن 10 نفره هم شدیم‌.

وی درباره اینکه گفته می‌شود رسانه‌های ایران این شکست را به دلیل غیبت جهانبخش و عزت‌اللهی ارتباط داده‌اند تصریح کرد: اینطور نیست. جهانبخش و عزت‌اللهی مدتی است بازی نکرده‌اند. علاوه بر این حاج‌صفی را به دلیل آسیب دیدگی در این مسابقه در اختیار نداشتیم.


بازتاب شکست تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق در فاکس اسپورت آسیا
سایت فاکس اسپورت آسیا شکست تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل عراق را بازتاب داد.

تیم ملی فوتبال کشورمان امروز در چهارمین بازی خود در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف عراق رفت و این دیدار در نهایت با برتری ۲ بر یک به نفع عراق به پایان رسید.

احمد نوراللهی برای ایران و مهند علی و علاء عباس برای عراق گلزنی کردند.

سایت فاکس اسپورت پس از پایان بازی نوشت: ضربه علاء عباس در دقایق پایانی عراق را پیروز کرد و دومین شکست ایران را در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ رقم زد. لازم به ذکر است.

ایران در حال حاضر با ۶ امتیاز در رده سوم است و در ۲ بازی گذشته مقابل بحرین و عراق شکست خورده است.

منبع: فردا

کلیدواژه: ویلموتس سرمربی تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۷۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه ستاره لیورپول به آرسنال: زیادی ذوق کردید!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال هفته گذشته در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس برابر استون ویلا به میدان رفت و با دو گل برابر این تیم شکست خورد تا صدر جدول را به منچسترسیتی واگذار کند و نتوانست از باخت لیورپول برابر کریستال پالاس به سود خودش استفاده کند. 

این شکست باعث شد که شاگردان پپ گواردیولا با دو امتیاز اختلاف نسبت به آرسنال و لیورپول در صدر جدول قرار بگیرد و حالا این دو تیم باید در چند بازی باقی مانده به لغزش آنها امیدوار باشند تا فرصت بالا بردن جام قهرمانی در این فصل را به دست بیاورند. 

الکساندر آرنولد در گفتگو با اسکای اسپورت و در پاسخ به سوالی درباره شکست این حریف قدرتمند اظهار داشت:« اگر دیدارها برعکس برگزار می‌شود و بازی آرسنال اول بود و ما پس از آنها به میدان می‌رفتیم، شاید شرایط و ذهنیت آنها متفاوت پیش می‌رفت. 

همه چیز به روحیه و ذهنیت بازیکنان بستگی دارد. من فکر می‌کنم که نتیجه و باخت ما روی نتیجه بازی آرسنال تاثیر گذاشت. آنها احتمالا بیش از حد هیجان زده شدند و فکر کردند که فرصت بسیار خوبی دارند و باید هر طور شده از آن استفاده کنند که این اتفاق رخ داد.»

دیگر خبرها

  • اتلتیکومادرید به آلاوس باخت
  • مسوولیت  باخت را می‌پذیرم
  • پس از شکست ۳-۰ خانگی مقابل لچه؛ ساسولو در آستانه سقوط به سری بی
  • چرا دیوید تیلور باخت، اما نه به حسن یزدانی؟
  • طعنه ستاره لیورپول به آرسنال: زیادی ذوق کردید!
  • تیم فوتبال زنان بارسلونا پس از پنج سال باخت
  • تیم فوتبال زنان بارسلونا پس از ۵ سال باخت
  • در روز بازگشت حسن یزدانی چرا تیلور باخت؟
  • نفت آبادان، دل کندن سخت است! (عکس)
  • برناردو سیلوا: فوتبال همینه، سه روزه اوضاع درست میشه!