Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی لطیفی، کارشناس فوتبال کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شکست تیم ملی ایران مقابل عراق بیان کرد: در ابتدا باید بگویم که مشخص بود بازی سختی داریم و باید با تمرکز مقابل تیم ملی عراق بازی می‌کردیم. ترکیب ویلموتس برای این بازی اشتباه و در چینش بازیکنان دچار مشکل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: پیش از این هم گفته بودم که مسعود شجاعی بازیکن با تجربه‌ای است، اما دیگر باید کمتر از او استفاده شود و زمانیکه ترکیب تیم ملی را دیدم، متوجه شدم که در میانه میدان عراقی‌ها مقابل هافبک‌های تیم ما بازنده خواهند شد. وقتی شجاعی در نیمه اول کارت گرفت، باید ویلموتس او را تعویض می‌کرد، زیرا احتمال اخراج او وجود داشت.

بیشتر بخوانید: ویلموتس: مقابل عراق و بحرین بد شانس بودیم/ هیچ وقت نباید یک نفر را مقصر قلمداد کرد

لطیفی ادامه داد: درست نیست از لفظ پیرمرد استفاده کنیم، اما شجاعی در تیم فوتبال تراکتور هم نشان داد که عملکرد گذشته را ندارد و همین روند را در تیم ملی نیز نشان داد. من فکر می‌کردم به جای شجاعی، ویلموتس به فرشید اسماعیلی و مهدی ترابی بازی دهد، اما اسماعیلی را حتی به تیم ملی نیز دعوت نکرد.

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص بازی کردن محمد محبی گفت: این بازیکن جوان است و نباید مقابل بحرین و عراق از ابتدا بازی کند. این بازی‌ها سنگین است و باید بازیکنان با تجربه‌تر بازی کنند. بازهم می‌گویم چینش بازیکنان در زمین اشتباه بود و کادرفنی باید درباره این موضوع فکر‌های زیادی کند.

لطیفی در پایان در مورد عملکرد سردار آزمون خاطرنشان کرد: وقتی تیم به حریف فشار بیاورد، بازی آزمون به چشم می‌آید، زیرا او بازیکنی نیست که پا به توپ حرکت کند و در محوطه جریمه منتظر توپ خواهد بود. آزمون مقابل عراق عملکرد خوبی نداشت و برخلاف طارمی بازیکن پا به توپی نیست.

انتهای پیام/

اظهارات کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص دیدار ایران و عراق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی فوتبال تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۷۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوب برای دنیله ده روسی؛ سردار آزمون به تمرینات رم برگشت

سرمربی جوان جالوروسی با رهایی مهاجم ایرانی خود از بند مصدومیت، دست بازتری در خط حمله‌اش برای بازی برگشت مقابل میلان خواهد داشت.

طرفداری | برگشت سردار آزمون به تمرینات رم خبر خوبی برای رمی‌ها و سرمربی جوان آنها پیش از دیدار آنها مقابل میلان در لیگ اروپاست.

سردار آزمون مهاجم ایرانی باشگاه رم پس از مصدومیتی که در اردوی تیم ملی ایران در تاریخ ۲۱ مارس به آن دچار شده بود، به تمرینات گروهی این تیم بازگشت. این خبر خوشی برای جالوروسی و سرمربی آن‌ها، دنیله ده‌ روسی، پیش از بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا مقابل میلان است. مصدومیت آزمون باعث شده بود که این مهاجم 29 ساله بازی‌های سری آ مقابل لچه، لاتزیو، اودینزه و همچنین بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا مقابل میلان را از دست بدهد.

بازگشت سردار آزمون به تمرینات رم

با این حال، آزمون در تمرین امروز جالوروسی، به همراه سایر بازیکنان رم به تمرینات گروهی بازگشت. این موضوع خبر بسیار خوبی برای ده‌ روسی است، چراکه او می‌تواند در بازی برگشت مقابل میلان که در ورزشگاه المپیکو برگزار می‌شود، از این مهاجم ایرانی استفاده کند. رم در بازی رفت با نتیجه 1-0 در خانه میلان به پیروزی رسیده بود.

عملکرد سردار آزمون

آزمون در این فصل برای اولین بار در بازی رفت مقابل لچه برای رم گلزنی کرد و گل تساوی این تیم را به ثمر رساند. او همچنین در بازی خانگی مقابل فروزینونه در تاریخ ۱۸ فوریه، گل دوم رم را به ثمر رساند. از زمان حضور ده‌ روسی در رم، آزمون ۴ بار برای این تیم به میدان رفته که ۲ بار از ابتدا در ترکیب اصلی حضور داشته است. با حضور آزمون، ده‌ روسی گزینه‌های بیشتری برای انتخاب در خط حمله خود خواهد داشت و این موضوع می‌تواند به نفع رم در بازی برگشت مقابل میلان باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • عملکرد عالی آندری لونین مقابل منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • ادعای ستاره سابق بارسا: رئال بهترین تیم بود
  • سرخپوشان پایتخت به‌دنبال صدرنشینی در آبادان/ نبرد عنایتی و شجاعی در دربی بدون تماشاگر تهران
  • تاریخ‌سازی مانوئل نویر؛ بیشترین کلین‌شیت در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی پرگل عراق مقابل عربستان
  • اسلامی: شجاعی مثل برخی مربیان دنبال دفاع کردن نیست
  • خشم بی‌سابقه ژاوی: به داور گفتم خیلی ضعیفی؛ این یک فاجعه بود!
  • خبر خوب برای دنیله ده روسی؛ سردار آزمون به تمرینات رم برگشت
  • ۷ برد و ۳ تساوی؛ عملکرد شگفت‌انگیز استون ویلا در ۱۰‌ بازی اخیر خود در زمین تیم‌های لندنی
  • تمجید پیشکسوت استقلال از عملکرد پرسپولیس / فریبا: شانس قهرمانی استقلال بیشتر است