Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-25@17:13:25 GMT

(تصویر) دیدار ذوالنوری با بشار اسد

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۷۶۳۸

(تصویر) دیدار ذوالنوری با بشار اسد

 «مجتبی ذوالنوری» رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بعد از ظهر امروز (پنجشنبه) با بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه در دمشق دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

به گزارش فارس به نوشته خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، بشار اسد در این دیدار، مهم‌ترین عنصر مبارزه با تروریسم را تأکید بر اصول و مبادی ثابت دانست و گفت: «جنگ ما و دوستانمان در مواجهه با زیاده‌خواهی غرب و کشورهای استعمارگر، با نابودی مزدورانشان صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مزدورانی که به تدریج در چندین نقطه دست به خودکشی خود زده‌اند.»

رئیس‌جمهور سوریه افزود: «تلاش می‌کنند چنین وانمود شود که از مسیر کمیته قانون اساسی می‌توان به جنگ پایان داد. این درست نیست. چرا که جنگ بخاطر اختلاف بر سر قانون اساسی آغاز نشد؛ بلکه از آن‌جایی شروع شد که تروریسم شروع به کشتار و نابودی کرد. بنابراین جنگ صرفا با نابودی تروریسم پایان می‌یابد.»

«مجتبی ذوالنوری» نیز با تبریک پیروزی‌های اخیر به رهبری و مردم سوریه علیه تروریسم، تأکید کرد: «آن‌چه که ایران و سوریه را در کنار یکدیگر نگه داشته، فراتر از مسائل تاکتیکی بر روی زمین است. بلکه این سرنوشت یکسان و تاریخ مشترک شرافتمندانه است که عامل وحدت دو کشور شده است.»

او افزود: «ایران از ابتدای پیروزی انقلاب در جنگی که امروزه مردم سوریه مشغول آن هستند، درگیر بوده و علی رغم تعدد جبهه‌های مختلف، پیروز از آن خارج شده است. سوریه نیز علی رغم تمامی دشواری‌ها پیروز خواهد شد.»

منبع: فرارو

کلیدواژه: سیاست ایران سوریه اسد ذوالنوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۷۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی لامینه یامال پس از گل پیروزی بخش جود بلینگام در ال کلاسیکو / فیلم

شب گذشته و در حساس ترین دیدار هفته لیگ های اروپایی، رئال مادرید و بارسلونا به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی رئال مادرید به پایان رسید. واکنش لامینه یامال به گل دقایق پایانی جود بلینگام در این دیدار را مشاهده می کنید.

دانلود (3.8MB)

دیگر خبرها

  • روسای FIU سازمان بریکس با یکدیگر دیدار کردند
  • پوتین: تروریسم همچنان بزرگترین خطر قرن بیست و یکم است
  • دیدار مسئولان استان زنجان با مادر شهید سیدرضی+تصاویر
  • ناراحتی آرتتا برای پوچتینو: من کنارتم!
  • (ویدیو) اعتراف عجیب ذوالنوری؛ نفهمیدیم به چه چیزی در مجلس رای می‌دهیم!
  • ناراحتی لامینه یامال پس از گل پیروزی بخش جود بلینگام در ال کلاسیکو / فیلم
  • در سفر ابراهیم رئیسی به پاکستان چه می گذرد؟/ از تعریف نقشه راه مشترک برای مبارزه با تروریسم تا تلاش برای توسعه تجارت رسمی دوجانبه / لاهور و کراچی میزبان رئیس جمهور ایران
  • رئیس جمهور روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی روز ملی سوریه را تبریک گفت
  • پیام ابراهیم رئیسی به بشار اسد +جزئیات