Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر، نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در نشست خبری هفتگی خود در واشنگتن گفت: دونالد ترامپ، ​ رئیس جمهور این کشور، با مشروط کردن کمک نظامی به اوکراین در مقابل تحقیقات علیه پسر رقیب انتخاباتی اش جو بایدن امنیت ملی آمریکا را در معرض خطر قرار داده و سوگند ریاست جمهوری را نقض کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که تعلیق کمک‌های نظامی به اوکراین به نفع پوتین است.

پلوسی تصریح کرد: تلاش‌ها برای عزل ترامپ از طریق مجلس نمایندگان یک سیاست نیست بلکه با شرافت سوگندی که یاد کرده ایم و پایبندی به قانون اساسی مرتبط است. شهادت دادن روز گذشته مسئولان آمریکایی در کنگره سند‌های مرتبط با اتهام ترامپ به رشوه دادن را ثابت می‌کند. ما تدابیر و اقدامات لازم را برای انجام دادن تحقیقات در مورد عزل ترامپ پیگیری خواهیم کرد.

اذعان ترامپ به دادن رشوه

پلوسی در بخش دیگری از اظهارات خود افزود ترامپ به اقداماتی در جریان رسوایی موسوم به اوکراین گیت اذعان کرده است که رشوه خواری تلقی می‌شود. اینکه که اعطا یا ممانعت از اعطای یک کمک نظامی به انتشار بیانیه‌ای جعلی در ارتباط با انتخابات منوط شود، ​ رشوه دادن است. آن چه که رئیس جمهور به آن اذعان کرده و می‌گوید کار درستی بوده است، ​ به گمان من، گفته نادرستی است. این اقدام رشوه دادن است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۷۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس‌جمهور در کاخ ریاست‌جمهوری سریلانکا مورد استقبال قرار گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید ابراهیم رئیسی که صبح امروز با استقبال نخست وزیر، وارد کلمبو پایتخت سریلانکا شده بود، دقایقی قبل در کاخ ریاست جمهوری این کشور مورد استقبال رسمی «رانیل ویکرماسینگه» همتای خود قرار گرفت.

کد خبر 6087858

دیگر خبرها

  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • رییس‌جمهور در کاخ ریاست‌جمهوری سریلانکا مورد استقبال قرار گرفت
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • ترامپ محدودیت‌های جدید در پرونده کلاهبرداری خود را پذیرفت
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • اذعان به زخمی شدن ۳۲۹۴ نظامی صهیونیست از ۷ اکتبر/ حال ۲۴ نفر وخیم است
  • اذعان رژیم صهیونیستی به زخمی شدن بیش از ۳ هزار نظامی خود در غزه