Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@04:06:20 GMT

نمایشگاه آثار چهار خوشنویش کشور در محلات گشایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۷۶۸۱

نمایشگاه آثار چهار خوشنویش کشور در محلات گشایش یافت

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی محلات در حاشیه برگزاری این نمایشگاه گفت: تور نمایشگاهی خوشنویسی دست‌خط تاکنون در مرکز هفت استان کشور برگزار شده و محلات میزبانی هشتمین برنامه  را عهده‌دار شده است.
«مهدی ملک‌محمدی» ادامه داد: در این نمایشگاه آثار خوشنویسی چهار استاد برجسته کشور شامل «غلامحسین امیرخانی»، «علی شیرازی»، «مجتبی ملک زاده »و سید «رضا بنی رضی» در معرض نمایش عموم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: هنرمندان و علاقه‌مندان به هنر خوشنویسی می‌توانند از ۲۴ تا ۳۰ آبان از ساعت ۹ الی ۱۳ و ۱۶ الی ۲۰ از آثار خوشنویسان برجسته کشوری در فرهنگسرای اندیشه این شهرستان بازدید کنند.
رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی محلات برگزاری کارگاه‌های تخصصی خوشنویسی با حضور اساتید کشوری، گلباران قبور مطهر شهدا و حضور در مزار حاج شیخ زین العابدین محلاتی را از  برنامه‌های این نمایشگاه عنوان کرد.
محلات واقع در نوار جنوبی استان مرکزی به شهر گل ایران شهرت دارد و در زمینه پرورش ماهیان زینتی، تریکو و سنگ‌های تزئینی و نما از قطب‌های مطرح در ایران است.

برچسب‌ها نمایشگاه هنری فرهنگی محلات خوشنویسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نمایشگاه هنری فرهنگی محلات خوشنویسی نمایشگاه هنری فرهنگی محلات خوشنویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۷۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه در خیال در قم

علیخان عبداللهی ،هنرمند مجسمه ساز در مورد نمایشگاه در خیال گفت: در این نمایشگاه، سی اثر از مجسمه‌های ساخته شده من به نمایش درآمده است.

وی درباره این مجسمه‌ها گفت: ماده اولیه مجسمه‌ها از ترکیب شانه تخم‌مرغ، آب و سریش به نام پاپه‌ماشه است که تبدیل به خمیر و از آن در ساخت مجسمه استفاده می‌شود.

عبداللهی ادامه داد: آثار از نقش‌های باستانی الهام گرفته شده و با استفاده از تجسم و خیال در ذهن، این آثار خلق شده است.

وی افزود: هر اثر با توجه به مقیاس و حجم آن بین ۵ تا ۱۵ روز طول می‌کشد تا ساخته شود.

عبداللهی با اشاره به اینکه بیست و پنج سال مشغول این کار هست، ابراز کرد: تاکنون بیست نمایشگاه برگزار کرده و به صورت انفرادی و در گالری‌های خصوصی و دولتی در معرض نمایش علاقه‌مندان هنر قرار داده است.

وی گفت: این نمایشگاه از ۲۹ فروردین تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در معرض دید مخاطبان هنر قرار گرفته است.

علیخان عبدالهی در پایان اظهار داشت: علاقه‌مندان جهت بازدید میتوانند به بلوار بوعلی، میدان دستغیب، کتابسرای سرو، گالری سرو مراجعه نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • گشایش دومین نمایشگاه نقاشی کُنار، درخت زندگی در دزفول
  • گشایش نمایشگاه آستان بقیع در حرم مطهر رضوی
  • برپایی نمایشگاه در خیال در قم
  • گشایش نمایشگاه هنر‌های تجسمی بنا‌های تاریخی ایران در عمارت مسعودیه  
  • شبکه گسترده رسانه‌ای توسط نوجوانان در محلات اردبیل ایجاد می‌شود
  • نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران فرصت مناسبی برای آشنایی با جامعه ادبی ایران و هند است
  • دیدار احمدوند و سفیر هند در آستانه نمایشگاه کتاب تهران
  • نمایشگاه کتاب فرصتی برای آشنایی با جامعه ادبی ایران و هند
  • افتتاح نمایشگاه هنر‌های قرآنی در فرهنگسرای نیاوران
  • فرهنگسرای نیاوران میزبان نخستین نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی شد/«خوشنویسی» سردمدار هنرها