Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-24@23:53:12 GMT

انتصاب سرپرست خبرگزاری ایلنا در استان هرمزگان

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۷۷۰۳

به گزارش ایلنا، بر اساس حکم صادره توسط مسعود حیدری، سمانه کمالی باغستانی از این پس مسئولیت سرپرستی خبرگزاری ایلنا در استان هرمزگان را بر عهده خواهد داشت.

سمانه کمالی باغستانی در کارنامه رسانه ای خود پیش از این سابقه فعالیت در روابط عمومی خانه مطبوعات و رسانه های هرمزگان، روابط عمومی گلزار ملکوتی شهدای بندرعباس، سرپرست روزنامه سراسری رویش ملت در هرمزگان و سردبیر و خبرنگار نشریه بندرعباس را برعهده داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی جوانترین سرپرست خبرگزاری ایلنا در بین دیگر نمایندگان استان های کشور و همچنین جوان ترین سرپرست خبرگزاری در بین خبرگزاری های استان هرمزگان است.

در حکم انتصاب مسعود حیدری خطاب به کمالی آمده است:

بدینوسیله حضرتعالی را به عنوان نماینده خبرگزاری کار ایران(ایلنا) در استان هرمزگان منصوب می‌نمایم. امید است در پرتو تاییدات حضرت حق و همچنین جلب اعتماد مردم و مشارکت کلیه دستگاه های استان و برقراری تعامل سازنده و مثبت با مسئولان استانی و شهرستان مربوطه، در وظیفه خطیر اطلاع رسانی موفق، موید و پیروز باشید.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان های کشور رسانه روابط عمومی ملت هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۷۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تازه‌ترین انتصاب‌ها در شرکت ملی گاز ایران

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در احکامی جداگانه مدیر انرژی و کربن این شرکت، مدیرعامل شرکت پالایش گاز سرخون و قشم و مدیرعامل شرکت گاز استان یزد را منصوب کرد.

به گزارش شانا، مجید چگنی در این احکام «ساجد کاشفی» را به‌عنوان مدیر انرژی و کربن شرکت ملی گاز ایران، «رضا نوری‌زاده» را به‌عنوان مدیرعامل شرکت پالایش گاز سرخون و قشم و «حامد خواجوی» را به‌عنوان مدیرعامل شرکت گاز استان یزد منصوب کرد.

دیگر خبرها

  • تازه‌ترین انتصاب‌ها در شرکت ملی گاز ایران
  • انتصاب نمایندگان قوه قضاییه در شورای نظارت بر صداوسیما
  • در وعده صادق مولفه‌های قدرت رژیم صهیونیستی ازهم فروپاشید
  • انتصاب رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان
  • احتمال سیلاب ناگهانی در گلستان؛ در حاشیه روخانه‌ها توقف نکنید
  • احتمال سیلاب ناگهانی در گلستان؛ هم استانی‌ها از توقف در حاشیه روخانه‌ها دوری کنند
  • معرفی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب
  • یک انتصاب در فدراسیون شطرنج
  • خودکشی ۶۰ جوان بدلایل فقر، اعتیاد و بیکاری
  • انتصاب سرپرست فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی