Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، مرتضی آوینی چندی پیش دچار بیماری آلزایمر شده بود و به دلیل عارضه قلبی از دنیا رفت.

پیش از این خداداد غریب پور رییس هیات عامل ایمیدرو با حضور در بیمارستان خاتم الانبیا از این چهره ماندگار حوزه معدن عیادت کرده بود.

صبح فردا مراسم تشییع زنده یاد مرتضی آوینی در قطعه ۴۵ بهشت زهرا برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تکمیلی مراسم ختم، متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

مرتضی مهدی آوینی متولد سال 1300 شهر ری است. وی در سال 1322 با اخذ مدرک لیسانس در رشته مهندسی معدن فارغ التحصیل شد. مشاور صنایع دفاع و عضویت در هیات مدیره شرکت معادن از سوابق این چهره ماندگار بخش معدن است.

مطالعه در حوزه فسفات از دستاوردهای ملی وی در بخش معدن و صنایع معدنی به شمار می رود.

"رادیو کیمیا" در راستای تکریم پیشکسوتان بخش معدن و صنایع معدنی، گفت و گو تصویری را با مهدی آوینی ترتیب داده است که به زودی منتشر خواهد شد.

سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران به نمایندگی از بخش معدن و صنایع معدنی عروج شادروان سید مرتضی آوینی را به خانواده محترم آن مرحوم تسلیت گفته و از درگاه ایزد منان برای آنمرحوم غفران، علو درجات و رحمت واسعه مسئلت می نماید.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: درگذشت ایمیدرو مرتضی آوینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۷۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌ گذاری ۱۵۰ همتی در حوزه صنایع معدنی و صنعت خراسان رضوی

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، استاندار خراسان رضوی گفت: از شهریور ۱۴۰۰ تا پایان ۱۴۰۲ در حوزه صنایع معدنی و صنعت ۱۵۰ همت سرمایه‌گذاری انجام شده که طبیعتاً در رشد تولید و اشتغال استان تأثیرگذار بوده است.     یعقوبعلی نظری امروز در جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌ های اقتصادی استان که در محل دفتر استاندار برگزار شد، با بیان اینکه صنایع معدنی یکی از ظرفیت‌ های جدی استان به شمار می‌ رود، افزود: تعداد هزار و ۳۴۲ پروانه بهره‌ برداری جدید در دو سال و نیم گذشته صادر شده که بخشی ایجادی و بخشی توسعه‌ ای بوده است.   وی خاطرنشان کرد: نتیجه تلاش دستگاه‌ ها در سال ۱۴۰۳ از نظر جریان اقتصادی باید انسجام، تلاش بیشتر و خروجی بهتر باشد.   نظری بیان کرد: بر اساس گزارش‌ های رسیده از وزارت صمت، به ظرفیت شهرک‌ های صنعتی استان در دو سال و نیم گذشته ۲۶ و نیم درصد اضافه شده است.   استاندار خراسان رضوی گفت: با توجه به شعار جهش تولید با مشارکت مردم، سیاست ما در بخش‌ های مختلف این است که زمینه را برای بخش خصوصی فراهم کنیم.

دیگر خبرها

  • عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت: با تعطیل شدن پنجشنبه ۲۵ درصد ظرفیت کار با دنیا را از دست می دهیم
  • بررسی مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و معادن بافق
  • ذخیره کانسنگ منگنز معدن ونارچ قم به ۱۲ میلیون تُن رسید
  • رئیس جدید هیات کشتی شهرستان گرگان معرفی شد
  • ورزقان علی‌رغم تمام ظرفیت‌های معدنی همچنان محروم است
  • سال گذشته ۵ پروانه بهره‌برداری معدنی در قم صادر شد
  • «سفر آخر» افتتاح شد/ عکس‌هایی از لحظات پایانی زندگی شهید آوینی
  • تخصیص اعتبار از محل قرارگاه شهید آوینی برای تقویت انجمن های هنری
  • ۴۲۰ میلیارد ریال درآمد استان گیلان از محل حقوق دولتی معادن
  • سرمایه‌ گذاری ۱۵۰ همتی در حوزه صنایع معدنی و صنعت خراسان رضوی