Web Analytics Made Easy - Statcounter

این رقابت ها به مدت ۲ روز و به میزبانی موسسه آموزش عالی آیندگان و همکاری آموزش و پرورش شهرستان تنکابن برگزار شد و دانش آموزان و دانشجویان در بخش های مختلف با هم به رقابت پرداختند.

در پایان این رقابت ها،‌ در لیگ نوریاب مانی رمضان پور ، در لیگ مسیر یاب ساده یاسین مزنگی ، لیگ مسیر یاب پیشرفته مهدی حسینی ، لیگ جنگجوی سبک پلاستیکی محمد جواد ابراهیمی مقدم و لیگ جنگجوی سبک فلزی رضا ابراهیمی مقام نخست را به خود اختصاص دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه شهرستان تنکابن در آیین اختتامیه با اشاره به پیشرفت های علمی ایرانیان در قبل و بعد از اسلام گفت: ایرانیان همیشه سرآمد علوم مختلف در جهان بودند و اکنون نیز در بسیاری از عرصه ها علمی حرفی برای گفتن دارند.

سید امیر حسینی جو افزود : سرعت پیشرفت در نیم قرن اخیر بسیار افزایش یافته و برای آنکه از این عرصه عقب نماییم باید همگام با علم روز دنیا گام برداریم.

وی بر ضرورت تقویت نگرش های انسانی در کنار پیشرفت های علمی تاکید کرد و اظهار داشت: پیشرفت علم و دانش در کنار اخلاق مداری می تواند زندگی بهتری را برای انسان ها رقم بزند و باید تلاش کنیم تا در این مسیر گام برداریم.

فرماندار تنکابن گفت: اینگونه رقابت ها جهت کسب استعداد های درخشان می تواند پشتوانه خوبی برای کسب افتخارات بیشتر در عرصه های بین المللی باشد .

دبیر برگزاری مسابقات کشوری رباتیک نیز گفت: در سال ۲۰۱۹ گردش مالی رباتیک در جهان ۱۸ میلیارد دلار بوده که سهم ایران در این میان بسیار ناچیز است .

سید اسماعیل نجفی با بیان اینکه حوزه آی تی و ربات ها در آینده ای نزدیک با زندگی مردم اجین خواهند شد ، افزود : گسترش دانش مرتبط با ربات ها نیازمند سرمایه گذاری است و باید در این زمینه تلاش های بیشتری صورت گیرد.

وی اظهار داشت : نقش ربات ها در زندگی آینده غیر قابل انکار است و باید شناخت بیشتری در این بخش داشته باشیم و آن را به خوبی درک نماییم.

در حال حاضر ۵۰ انجمن رباتیک در سطح ۱۸۰ دانشگاه و موسسه رباتیک کشور فعال است.

برچسب‌ها تنکابن رباتیک کمیته ملی رباتیک جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تنکابن رباتیک تنکابن رباتیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۷۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون دوچرخه‌سواری، محمود وفایی مدیر تیم‌های ملی دوچرخه‌سواری گفت: با نظر کمیته فنی تیم‌های ملی کوهستان ۵ ورزشکار اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا - مالزی مشخص شدند. فراز شکری، حسین زنجانیان، طا‌ها قابلی، فاطمه عباسی و فرانک پرتوآذر ۵ نماینده کشورمان در مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا خواهند بود. البته فرانک پرتوآذر باتوجه به حضور در مسابقات تیم باشگاهی به طور مستقیم راهی محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در مالزی خواهد شد.   مدیر تیم‌های ملی افزود: این ۴ ورزشکار از ۵ اردیبهشت به مدت یک هفته در استان گیلان به سرمربیگری آرش امیدفر اردوی نهایی خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور
  • شانس اسکواش بازان ایران برای تصاحب یک طلا و ۳ برنز
  • معرفی قهرمانان رده سنی جوانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • معرفی قهرمانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • برترین‌های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند
  • رئیس‌کل جدید دادگستری سیستان و بلوچستان معرفی شد
  • کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن
  • (ویدئو) استفاده از برانکارد رباتیک در جنگ اوکراین و روسیه
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا