Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

تیم ملی فوتبال عراق در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر توانست با نتیجه دو بر یک ایران را شکست دهد.

به گزارش سایت عربی کوره، عراق با پیروزی در این دیدار، ۱۰ امتیازی شد و در صدر جدول رده بندی گروه سوم باقی ماند.

کاتانچ از پیروزی تیمش در این دیدار خوشحال است. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: این پیروزی را به همه عراقی‌ها تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم برتر میدان بودیم و با شایستگی هم به پیروزی دست پیدا کردیم. بازیکنان ما از همان ابتدا به دنبال پیروزی بودند و زدن گل در دقایق پایانی هم انگیزه ما را برای پیروزی ثابت کرد.

او ادامه داد: تنها پیروز شدن در یک دیدار کار ما را تمام نمی‌کند. باید در دیدار مهم برابر بحرین هم پیروز شویم تا به دور بعد راه پیدا کنیم. هنوز در نصف راه هستیم. نباید به این پیروزی دل خوش کرد و دیدارهای مهم دیگر باقی مانده است.

سرمربی عراق در پایان گفت: از الان تمرکز ما روی دیدارهای بعدی است. چهار بازی دیگر باقی مانده است. در این گروه تیم‌های دیگر هم به دنبال صعود هستند و باید با جدیت و تمرکز بازی کرد. بازی مردانه‌ای را برابر ایران به نمایش گذاشتیم. تمرکز بازیکنان روی شرایط کشور نبود و تنها به این بازی فکر کردند و پیروز هم شدند.

کاپیتان تیم ملی عراق بعد از پیروزی مقابل ایران گفت: ما در این بازی با تمام وجود خود برای مردم عراق بازی کردیم و موفق شدیم به پیروزی برسیم و این پیروزی را به مردم عراق هدیه می کنیم.

عبدالزهرا: برای برد ایران عزم خود را جزم کرده بودیم

علا عبدالزهرا، کاپیتان تیم ملی عراق بعد از این پیروزی گفت: در این بازی همه بازیکنان عزم خودشان را جزم کرده بودند تا به پیروزی برسند. ما در این بازی با تمام وجود خود برای مردم عراق بازی کردیم و موفق شدیم به پیروزی برسیم و این پیروزی را به مردم عراق هدیه می کنیم.

عدنان: 3 امتیاز ارزشمندی را کسب کردیم

علی عدنان، مدافع تیم ملی عراق گفت: با تمام مشکلاتی که داشتیم در این بازی به پیروزی رسیدیم و مردم عراق را در شرایط سخت خوشحال کردیم.

وی افزود: بازی بسیار مهمی بود و 3 امتیاز ارزشمندی را کسب کردیم. به کل جهان نشان دادیم که ما می توانیم با وجود تمام مشکلات به موفقیت برسیم.

منبع: ایسنا و فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بازی ایران و عراق فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۷۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن بازیکنان دورتموند در مقابل دیوار زرد ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک پس از کسب پیروزی مقابل اتلتیکو مادرید / فیلم

بازیکنان دورتموند پس از کسب پیروزی مقابل اتلتیکو مادرید و راهیابی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در مقابل تماشاگران حاضر در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک شهر دورتموند جشن گرفتند.

دانلود (11.5MB)

دیگر خبرها

  • پیروزی ازبکستان مقابل عراق در فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • افشاگری مربی تیم ملی درباره مصدومیت علیرضا بیرانوند
  • پیروزی ‌پرسپولیس مقابل پیکان در دیداری تدارکاتی
  • قدردانی مربی تیم فوتسال افغانستان از بازیکنان تیم + فیلم
  • نصرتی: برای کسب سهمیه آسیا باید تمام امتیازات را بگیریم
  • سرمربی العین: ماموریت ما مقابل الهلال تمام نشده است
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی پرگل عراق مقابل عربستان
  • فراز کمالوند: پرسپولیس آماده‌ترین تیم لیگ است؛ قول ماندن نمی‌دهم
  • جشن بازیکنان دورتموند در مقابل دیوار زرد ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک پس از کسب پیروزی مقابل اتلتیکو مادرید / فیلم
  • تشکر بازیکنان پاری سن ژرمن از هواداران خود در ورزشگاه پس از پیروزی مقابل بارسلونا در اسپانیا / فیلم