Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول رییس جمهور گفت: زنان ایرانی در رقابت‌های بین المللی با رعایت همه شئونات اسلامی حضور پیدا کرده و برای کشورمان افتخارآفرینی می‌کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه زنان کشور در رشته‌های مختلف ورزشی در میادین بین المللی به خوبی درخشیده اند، اظهار کرد: زنان ایرانی در رقابت‌های بین المللی با رعایت همه شئونات اسلامی حضور پیدا کرده و برای کشور افتخارآفرینی می‌کنند و دولت نیز اهتمام دارد که امکانات و شرایط بهتری برای ورزش زنان کشور مهیا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر اسحاق جهانگیری، عصر پنج شنبه در آخرین بخش از برنامه های سفر به آذربایجان غربی در ‌آیین افتتاح استادیوم 15 هزار نفری ورزشگاه شهید باکری ارومیه گفت: یکی از برنامه های جدی دولت تدبیر و امید تأمین زیرساخت های لازم برای پاسخ به نیازهای جوانان کشور از قبیل نیاز به جامعه ای امیدوار، شاد و با نشاط است.

معاون اول رئیس جمهور افزود: جوان ما چه دختر و چه پسر نیاز به برخورداری از امکاناتی دارند که بتوانند به شکلی صحیح به نیازهایشان پاسخ بگویند و آینده کشور خود را آینده ای توسعه یافته، پرامید و بانشاط ببینند که دولت نیز در حد توان تلاش می کند که چنین امکاناتی را به بهترین نحو فراهم کند.

بیشتر بخوانید: جهانگیری پیروزی ورزشکاران پارالمپیکی را تبریک گفت واکنش دستیار ویژه رییس جمهور به شاد نبودن جامعه ایرانی / شرایط حقوق شهروندی زنان و جوانان در یکسال گذشته / محدودیت ها و فیلترینگ

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جامعه دولت رقابت رییس جمهور زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۷۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده مطرح کرد؛ درخواست دوباره برای درج نام مادر در کارت ملی

انسیه خزعلی؛ معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در توئیتی نوشت: «بانوان در مورد کارت ملی مطالبه‌ای جز ذکر نام مادر در کنار نام پدر مشابه آنچه در شناسنامه وجود دارد، نداشتند و ما هم بر مبنای جایگاه حقوقی خود مطالبه آن ها را تا رسیدن به کمیسیون اصلی پیگیری کردیم.

وی ادامه داد: همانطور که ذکر کردم در کمیسیون مطرح شد که با توجه به برنامه‌ای که برای تغییر کارت ملی وجود دارد و هیچ اسمی در کارت‌های آتی نخواهد آمد این پیشنهاد باید از دستور خارج شود جلسات کمیسیون ضبط شده است و لذا در پاسخ خبرنگار، گزارش مراحل بررسی این درخواست و نتیجه را ارائه کردم.

خزعلی افزود: اگر مسئولان ثبت احوال در جلسه کمیسیون مذکور این سخن را بدون پشتوانه و برای از دستور خارج کردن پیشنهاد مطرح کرده‌اند، اکنون که آن را نفی می‌کنند باید درخواست بانوان مبنی بر آوردن اسم مادر در کنار اسم پدر، مجدد به جریان افتد.»

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • حسینی: تغییر نام دانشگاه از فنی حرفه‌ای به دانشگاه ملی مهارت پیشنهادی موجه و قابل پیگیری است
  • تلاش اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای در جهت تحقق شعار «ارزش‌مدار، کارآفرین و ثروت‌ساز» باشد/ تغییر نام دانشگاه از فنی حرفه‌ای به دانشگاه ملی مهارت پیشنهادی موجه و قابل پیگیری است
  • جهانگیری: از نظر توسعه و اقتصاد، نصف ترکیه و عربستان شده‌ایم
  • دهه نود بدترین دهه زندگی مردم بود
  • اسحاق جهانگیری: دهه نود بدترین دهه زندگی مردم ایران بود | سال ۱۳۹۵ استثنا بود
  • امیر محمودی: جوانان ما به تهدیدات پاسخ قاطع خواهند داد/ غزه در مقابل تمام دنیا ایستاده است + فیلم
  • سخنگوی دولت: پس از بارش‌های اخیر بخشی از حقابه هیرمند آزادسازی شد / معیشت مردم و ایجاد رشد اقتصادی اولویت مذاکرات مشترک دولت و مجلس دوازدهم خواهد بود
  • خزعلی خبر داد : تعطیل شدن شیرخوارگاه ها
  • ضرورت اهتمام به اقتصاد فضای مجازی در خراسان رضوی
  • معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده مطرح کرد؛ درخواست دوباره برای درج نام مادر در کارت ملی