Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، زهرا نژادبهرام در مورد بررسی لایحه جدایی ری از تهران در مجلس شورای اسلامی، گفت: جدایی ری از تهران را به صلاح مردم ری نمی بینم؛ زیرا اعتقاد دارم تهران، ری و تجریش یک پیوستگی عمیق فرهنگی، اجتماعی و سیاسی با یکدیگر دارند.

وی با بیان اینکه اعضای شورای شهر تهران معتقد به یکپارچگی تهران هستند و نباید منافع مشترک بخش های تهران را تحت تاثیر تصمیمات این چنینی قرار داد، گفت: البته شهرداری تهران به مشکلات ری و به ویژه بافت فرسوده آن منطقه واقف است اما وجود مشکلات، بدون در نظر گرفتن تمامی جوانب، دلیل مناسبی برای جدایی ری از تهران نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیات رئیسه شورای شهر تاکید کرد: طرح و بررسی موضوعات این چنینی در مورد جدایی مناطق باعث می شود یکپارچگی تهران، ری و شمیرانات از بین برود.

کد خبر 463271 برچسب‌ها شورای شهر

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۷۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال افزایش حق مسکن کارگران در جلسه امروز

جلسه‌ امروز با حضور اعضای شورای عالی کار برای بررسی مجدد آیتم‌های مزدی کارگران برگزار خواهد شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، امروز جلسه ای با حضور اعضای کارگری شورای عالی کار، کارفرمایان و دولت برگزار خواهد شد.

شنیده ها حاکی از این است که دستور کار این جلسه بررسی مجدد برخی آیتم‌های مزد 1403 خواهد بود و احتمال می رود حق مسکن کارگران درصدی افزایش یابد، چرا که ثابت ماندن این آیتم پس از تعیین شدن مزد 1403 باعث اعتراض جامعه کارگری و انتقاد بخشی از نمایندگان مجلس شده است.

به گزارش تسنیم، با توجه به اینکه 70درصد دستمزد کارگران صرف اجاره‌بها می‌شود، حق مسکن با مبلغ ناچیز آن، کمکی به هزینه‌های مسکن کارگران نیست، اما می‌تواند بخشی از مشکلات معیشتی را با افزایش رقم آن جبران کند.

پیگیری‌های خبرنگار تسنیم حاکی است که معاونت روابط کار امروز از اعضای شورای عالی کار درخواست کرده تا در جلسه‌ای گردهم آمده و مباحث مختلف مسائل کارگری را بحث و بررسی کنند. پیش‌بینی می‌شود خروجی این جلسه، افزایش حق مسکن و شاید بازنگری درباره مزد 1403 باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • از تاکسی‌ها برقی تا ساخت تقاطع‌های غیر همسطح در نشت شورا
  • بررسی بخش دوم لایحه بودجه در دستور کار مجلس
  • لزوم بررسی فنی پل «فرجام» توسط معاونت فنی و عمران شهرداری تهران
  • تاکید رئیس شورا براقدام جهادی درخصوص واردات واگن های مترو
  • خبر مهم برای کارگران | حق مسکن کارگران افزایش می‌یابد؟
  • احتمال افزایش حق مسکن کارگران در جلسه امروز
  • نماینده سوریه: خواهان پایان حمایت آمریکا از تروریسم هستیم
  • الجزایر: صلح و امنیت تنها با احقاق حقوق ملت فلسطین ممکن است
  • ایرادات شورای نگهبان به لایحه تجارت رفع شد
  • بررسی مسائل فی ما بین بهزیستی و مدیریت شهری تهران در صحن شورای شهر