Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام توانایی گفت: مردم در مورد اعتماد به مدیران به جناح آنها توجه ندارند، ملاک مردم انقلابی بودن مدیران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «محمدحسین توانایی» عصر امروز(25 آبان) در همایش طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر یکی از راهکارها برای بالا رفتن معروف ها در جامعه است، اظهار داشت: آمران به معروف بازوی توانمند دستگاههای نظارتی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه در شیوه ی امر به معروف کردن، باید مواظب بود که کاری نکنیم بین گروه های مختلف در جامعه تفرقه ایجاد شود، گفت: نباید به اسم امر به معروف و نهی از منکر جناح بازی کنیم.

 

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور با بیان اینکه روش امر به معروف به دور از تعصب و با شناخت معروفات باشد، اظهارداشت: مردم در مورد اعتماد به مدیران به جناح آنها توجه ندارند، ملاک مردم انقلابی بودن مدیران است.

 

حجت الاسلام توانایی با اشاره به اینکه آمران به معروف به دنبال دستگیری هستند نه مچ گیری، گفت: ما دنبال یادگیری و تکریم انسانها هستیم.

 

وی با بیان اینکه دفاع مقدس را جوانان اداره کردند اما امروز برخی ها می گویند جوانان نمی توانند مدیریت کنند، افزود: برخی ها به دلیل پول و قدرت و موقعیت اجازه ورود جوانان به مدیریت ها را نمی دهند.

 

«محمدرضا فخر» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی هم با اشاره به اینکه ستاد امر به معروف و نهی از منکر در 95 درصد دستگاههای اجرایی استان تشکیل شده است، گفت: در استان دو هزار نفر آموزش امر به معروف را دیدند و از این تعداد 1500 نفر کارت دریافت کردند.

 

وی گفت: همچنین 500 نفر در دستگاههای اجرایی عضو ستادهای امر به معروف شدند که از این تعداد 300 نفر کارت دریافت کردند.

 

 

پایان پیام/404

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته وحدت هفته وحدت کانون های فرهنگی هنری مساجد مساجد مسجد اصفهان مسجد کنفرانس وحدت اسلامی تربیت مدیران انقلابی امر به معروف و نهی از منکر مردم خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۷۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری محفل امام حسنی‌ها درورزشگاه آزادی اقدام جریان انقلابی بود

حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی فوقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری محفل امام حسنی‌ها در ورزشگاه آزادی اظهار کرد: اینکه ما الگوهایی را برای تجمعات سالم و شادی آفرین طراحی کنیم یکی از اقدامات و برنامه‌های مهم جریان مؤمن و انقلابی است.

وی برنامه‌هایی مانند محفل قرآن خوانی امام حسنی‌ها، محل فرآن خوانی چهارباغ، مهمانی کیلومتری غدیر و … را از جمله این برنامه‌ها اعلام کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه برگزاری مراسم محفل امام حسنی‌ها در ورزشگاه آزادی باعث شد مردم در کنار رسیدگی به امور معنوی، سرگرمی سالم هم داشته باشند، اضافه کرد: این برنامه در مقایسه با برنامه‌هایی که ناسالم است و می‌تواند آینده نسل جوان ما را به خطر بیندازد، اقدام بسیار مهمی بود.

وی گفت: یکی از محاسن جشن بزرگ ورزشگاه آزادی در کنار جشن ماه مبارک رمضان و میلاد امام حسن (ع) همدردی با مردم فلسطین و غزه بود و نشان داد که همواره مظلومیت مردم غزه و حمایت از این مردم برای همه شهروندان ایران به غنوان یک دغدغه است.

کد خبر 6064404

دیگر خبرها

  • دهم فروردین سالروز قیام سالروز قیام و حرکت بزرگ انقلابی مردم یزد
  • برگزاری محفل امام حسنی‌ها درورزشگاه آزادی اقدام جریان انقلابی بود
  • سرمایه‌گذاران برای تحقق شعار سال پای کار باشند
  • نمایشگاه عفاف‌و حجاب در موزه زاهدان افتتاح شد
  • نمی‌توان قاعده کلی از تجربه‌های نزدیک به مرگ به دست آورد!
  • تجمع مردمی محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در ارومیه برگزار می‌شود
  • اجرایی شدن قانون سمع شکایات در افغانستان
  • فعالیت بیش از هزار نیروی مردم ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان در نوروز
  • سیستان و بلوچستان ظرفیت خوبی در حوزه مشارکت مردمی دارد
  • چرا مردم در کشورهای اسکاندیناوی شادترند؟