Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-24@10:46:42 GMT

۴۰ کشته و زخمی در امریکا

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۷۹۶۴

بر اثر ۴۸ مورد تیراندازی در ۲۴ ساعت گذشته در ایالت‌های مختلف آمریکا، دست کم ۲۰ نفر کشته و ۲۰ نفر زخمی شده اند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به گزارش مرکز ثبت آمار خشونت‌های مسلحانه در آمریکا، در یکی از تیراندازی‌های گزارش شده در شهر دیترویت در ایالت میشیگان دو نفر کشته شدند. پلیس اعلام کرد جسد این دو نفر را در یک خانه پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حادثه‌ای دیگر در شهر پیتسبورگ در ایالت پنسیلوانیا دو نفر کشته شدند. پلیس گفت دو قربانی داخل خودرو به قتل رسیده اند. در یک درگیری خانوادگی در شهر کلولند در ایالت اوهایو دو نفر زخمی شدند. در حادثه مشابه دیگری در شهر کرست ویو در ایالت فلوریدا نیز دو نفر کشته شدند. در درگیری بین سرنشینان دو خودرو در شهر فورت لادردیل در ایالت فلوریدا نیز دو نفر زخمی شدند.  ۱۴ مورد از تیراندازی‌های در این مدت قربانی (کشته یا زخمی) نداشته است. مرکز ثبت خشونت‌های مسلحانه در آمریکا همچنین در ادامه گزارش‌های روزانه خود، آمار نهایی موارد تیراندازی ۲۴ ساعت سه شنبه تا چهارشنبه و تلفات آن‌ها را در شهر‌ها و ایالت‌های مختلف آمریکا اعلام کرد، بر این اساس ۹۳ مورد تیراندازی در این مدت رخ داده که بر اثر آنها، ۳۶ نفر کشته و ۴۳ نفر زخمی شده اند. ۲۶ مورد از این حوادث در این مدت قربانی (کشته یا زخمی) نداشته است. بر این اساس طبق گزارش‌های منتشر شده، در ۴۸ ساعت گذشته، ۱۴۱ مورد تیراندازی در شهر‌ها و ایالت‌های مختلف آمریکا گزارش شده است که در نتیجه آن‌ها ۵۶ نفر کشته و ۶۳ نفر زخمی شده اند.  با توجه به اینکه گزارش‌های تیراندازی‌ها در شهر‌ها و ایالت‌های مختلف آمریکا معمولا ۴۸ ساعت پس از وقوع کامل می‌شود، آمار نهایی تیراندازی‌های ۲۴ ساعت چهارشنبه تا پنجشنبه (شبانه روز گذشته) نیز روز جمعه منتشر می‌شود.    

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: تیراندازی امریکا ثبت خشونت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۷۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست توقف کمک نظامی آمریکا به رژیم صهیونیستی

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از نیویورک، برنی سندرز عضو مجلس سنای امریکا با ارائه طرحی، خواستار توقف کمک نظامی امریکا به رژیم صهیونیستی شده است. وی هنگام ارائه این طرح گفت: با توجه به این واقعیت که اکثریت مردم آمریکا اکنون می خواهند کمک مالی به ماشین جنگی نتانیاهو متوقف شود تصویب چنین کمکی غیرقابل درک است. به ویژه در زمانی که دولت اسراییل به وضوح این قانون را زیر پا گذاشته ، اعطای کمک مالی برای کشتار مردم غزه تصمیمی افتضاح است. آقای رییس جمهور من واقعا نمی فهمم تخریب دانشگاه، خانه، زیرساختها و مراکز بهداشتی و آموزشی چه فایده نظامی دارد؟!
وی افزود: به خصوص زمانی که شاهدیم بسیاری از مردم آمریکا حتی قادر به پرداخت اجاره مسکن، قبوض ماهانه و هزینه های درمانی و تحصیلی شان نیستند، این کمک های چند میلیارد دلاری چه معنی دارد؟!
این سناتور آمریکایی خواستار از سرگیری کمک مالی آمریکا به آنروا آژانس امداد و کار سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی شد.

در این حال فیلیپ لازارینی رئیس آژانس امداد و کار سازمان ملل از اینکه حامیان مالی آنورا از حمله امریکا حاضر به از سرگیری کمک‌های خود نیستند ابراز نگرانی کردو گفت: تاکنون در حمله مستقیم اسراییل به غزه، ۱۸۰ کارمند آنروا کشته و ۱۶۰ ساختمان این آژانس کاملا ویران شده است. ما درباره پیامد‌های احتمال حمله گسترده اسراییل به رفح هم عمیقا نگران هستیم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اظهارات:
برنی سندرز - سناتور آمریکایی
فیلیپ لازارینی - رئیس آژانس امداد و کار سازمان ملل

دیگر خبرها

  • درخواست توقف کمک نظامی آمریکا به رژیم صهیونیستی
  • یک سال پس از تیراندازی مرگبار در مدرسه نشویل آمریکا
  • چرا ایران بزرگ و قدرتمند نمی‌خواهد وارد جنگ با اسرائیل شود؟
  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین
  • غرب فرهنگ خود را بر دیگر کشورها تحمیل نکند
  • ۷ کشته و ۲۰ زخمی بر اثر انحراف ماشین از پیست مسابقه
  • سقوط مینی بوس به دره با ۳ کشته و ۱۸ زخمی در آدانای ترکیه
  • اختلاف‌شخصی در مهاباد ۳ کشته و زخمی برجا گذاشت
  • تصاویر عجیب از بارش شدید تگرگ در آمریکا + ویدئو | اندازه هر دانه تگرگ را ببینید
  • یک افسر آمریکایی به ضرب گلوله کشته شد