Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@07:10:48 GMT

قتل عام اعضای یک خانواده در اسلام آبادغرب

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۷۹۹۵

قتل عام اعضای یک خانواده در اسلام آبادغرب

خبرگزاری فارس: سرهنگ محمدرضا آمویی در خصوص این خبر اظهار داشت: حوالی ساعت 18 امروز (پنجشنبه - 23 آبان) وقوع یک مورد تیراندازی منجر به قتل در یکی از محلات شهرستان اسلام آبادغرب به پلیس گزارش شد.

وی افزود: ماموران به سرعت در محل حادثه حاضر و پس از بررسی‌های لازم مشخص شد 3 عضو یک خانواده با شکلیک گلوله جان خود را از دست داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ آمویی تصریح کرد: در تحقیقات تکمیلی پلیس مشخص شد فرد ضارب، داماد سابق خانواده بوده که به دنبال کینه توزی و اختلافات شخصی گذشته به درب منزل آنها مراجعه و اقدام به تیراندازی کرده است.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه ادامه داد: فرد تیرانداز در این حمله مرگبار، همسر سابق و دختر 3 ساله وی و همچنین مادر همسر سابق خود را به ضرب گلوله کشته و بلافاصله از محل متواری شده است.

وی با بیان اینکه قاتل، فردی سابقه دار است، تصریح کرد: کاراگاهان پلیس آگاهی جستجوی خود را برای یافتن قاتل فراری آغاز کرده‌اند.

سرهنگ آمویی در پایان با ابراز تاسف از وقوع این جنایت هولناک، تاکید کرد: چنین افرادی راه گریز نداشته و دیر یا زود در چنگال قانون گرفتار و به سزای عمل خود خواهند رسید.

منبع: فردا

کلیدواژه: قتل عام اعضای یک خانواده اسلام آبادغرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۷۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای خانواده رمال تبعه خارجی در فردیس دستگیر شدند 

مدیرکل اتباع و امور مهاجرین خارجی استانداری البرز از دستگیری اعضای خانواده رمال تبعه خارجی غیر مجاز در مشکین دشت فردیس خبر داد.

به گزارش مشرق، "سیروس دهقان شیری " روز شنبه افزود: این خانواده شامل ، پدر ، مادر و دختر خانواده با رمالی در این منطقه پول های هنگفتی را دریافت می کردند.

وی ادامه داد: دادستان عمومی و انقلاب ، نیروی انتظامی شهرستان فردیس بلافاصله پس از اطلاع با هماهنگی اداره کل اتباع و امور مهاجرین خارجی وارد عمل شده و این خانواده دستگیر شدند.

وی یادآورشد: تحقیقات پیرامون تعداد افراد فریب خورده و سایر اقدامات غیر قانونی این اتباع خارجی غیر مجاز ادامه دارد.

مدیر کل اتباع و امور مهاجرین خارجی استانداری البرز گفت: بر اساس تحقیقات اولیه پدر این خانواده شاکیانی مبنی بر تعرض به زنان نیز داشته است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • وضعیت پارکینگ‌های کرمانشاه صدای فرماندار را درآورد
  • اختلاف‌شخصی در مهاباد ۳ کشته و زخمی برجا گذاشت
  • خانواده مهم‌ترین محل برای رشد فردی است
  • اعضای خانواده رمال تبعه خارجی در فردیس دستگیر شدند
  • اظهارنظر اعضای سابق هیات نظارت ورامین ارتباطی به این هیات ندارد
  • سلامتی و خوشبختی خانواده‌ها در دست اعضای یک جامعه است
  • اعضای خانواده رمال تبعه خارجی در فردیس دستگیر شدند 
  • دیدار با خانواده شهید سلامت در تکاب
  • افزایش ۳۲ درصدی شاخص اعدای عضو در اصفهان
  • دستگیری عامل قتل مرد جوان با کلت کمری/ مقتول می‌خواست با یکی از اعضای خانواده‌ام ارتباط برقرار کند