Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی جانعلی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه انتخابات دومین مجمع سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان استان سمنان برگزار شد، تأکید کرد: اعضای سازمان‌های مردم‌نهاد فعال در سطح استان برای انتخاب اعضای هیئت‌رئیسه این مجمع پای صندوق رأی رفتند.

وی از نامزد شدن ۱۷ نفر برای تصدی کرسی اعضای هیئت‌مدیره سمن‌های جوانان استان سمنان خبر داد و افزود: بارأی اعضا، حسین عامریان با ۴۲ رأی، سجاد عباسی با ۳۳ رأی،  امیرمحمد رجبی با ۲۹ رأی از شاهرود و سعید پهلوان دخت با ۳۱ رأی، مصطفی شاطری با ۲۷ رأی، سهند طاهری با ۳۰ رأی و مریم شاهی با ۳۰ رأی از سمنان به‌عنوان اعضای دومین مجمع سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان استان سمنان انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان، گفت: علیرضا عبداللهی، الهام متانت و سعید عبادی، اعضای علی‌البدل این دوره از مجمع جوانان استان سمنان شدند.

جانعلی بابیان اینکه بخشی از مراسم امروز که با حضور مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، به تقدیر از اعضای نخستین مجمع سمن‌های جوانان استان سمنان اختصاص داشت، گفت: اعضای دومین مجمع به مدت چهار سال، نماینده سمن‌های استان سمنان خواهند بود.

به گزارش خبرنگار مهر، ۶۰ نفر از ۳۶ سازمان مردم‌نهاد در این انتخابات حضور داشتند.

کد خبر 4772573

منبع: مهر

کلیدواژه: ورزش و جوانان استان سمنان سازمان مردم نهاد وزارت ورزش و جوانان سمنان بوشهر یوم الله 13 آبان زلزله شهرکرد راهپيمايي 13 آبان ایلام گرگان تئاتر کودک و نوجوان بیرجند شیراز قزوین هفته وحدت سفر استانی یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۸۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات ریاست فدراسیون شطرنج

به گزارش خبرگزاری مهر، کاظم دستگردی در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون شطرنج ضمن اعلام این خبر، افزود: دو نفر از کاندیداها مدارک خود را پس گرفتند بنابراین ۱۳ نفر برای مجمع انتخاباتی فدراسیون شطرنج ثبت‌نام کردند.

دبیر فدراسیون شطرنج تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته و مساعدت وزارت محترم ورزش و جوانان، انشاالله در اوایل تیرماه مجمع انتخاباتی فدراسیون شطرنج برگزار خواهد شد.

اسامی ۱۳ نامزد انتخابات فدراسیون شطرنج به شرح ذیل است:

۱. فاطمه ابوالقاسمی
۲. مجتبی ارشدی
۳. احمد علی بابایی
۴. مهرداد پهلوان زاده
۵. کمال جوانمرد
۶. علیرضا خسروی
۷. شهریار رحمانی اصل
۸. وحیده صوابیه
۹. حمزه علی پور
۱۰. حمید گودرزی
۱۱. محمدرضا محمدی بهابادی
۱۲. مسعود ناموری آذر
۱۳. امیرعرفان هاشمی

ثبت نام از داوطلبین احراز پست ریاست و هیئت رئیسه فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران، از تاریخ ۱۵ لغایت ۲۹ فروردین‌ماه در دبیرخانه فدراسیون شطرنج صورت پذیرفت.

کد خبر 6084549

دیگر خبرها

  • اصفهان میزبان « دومین اجلاس مجمع گفتگوی همکاری آسیا ACD» است
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است
  • دادگاه رسیدگی به اتهامات اعضای منافقین فردا برگزار می‌شود
  • نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار می‌شود
  • اصفهان میزبان اجلاس اتاق‌های بازرگانی کشور‌های آسیایی
  • رییس هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر انتخاب شد
  • رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات ریاست فدراسیون شطرنج
  • رقابت ۱۳ نفر برای ریاست فدراسیون شطرنج
  • رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات فدراسیون شطرنج
  • اظهارنظر اعضای سابق هیات نظارت ورامین ارتباطی به این هیات ندارد